Re: Ražený tunel Brusnice
Nevím jestli se mi to jen nezdá, ale vypadá to že se dnes v STT objevilo bednění stropu
definitivního ostění. http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 2.jpg.html
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Ražený tunel Brusnice
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Nevím jestli se mi to jen nezdá, ale vypadá to že se dnes v STT objevilo bednění stropu
definitivního ostění. http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 2.jpg.html
V postupu prací na raženém tunelu Brusnice k 28. 1. 2011 se pro ražbu STT z jámy Prašný most uvádí:
V pravém opěrovém tunelu je vyraženo 67,19m kaloty, 72,19m opěří a dna. Myslel jsem, že opěří a dno nemůže předbíhat kalotu?
Asi se vloudila chybička. Nebo ne?
To nemůže, ale dle ikonografiky se už dostali do úseku, kde byla kalota vyražena od Myslbekovy, než došlo k závalu v STT při bourání mezistěny.
To nemůže, ale dle ikonografiky se už dostali do úseku, kde byla kalota vyražena od Myslbekovy, než došlo k závalu v STT při bourání mezistěny.
Takže s trochou ironie lze říct, že celý STT je proražen (tedy alespoň jednou )
taky jsem si to tak vysvětloval...
zkusíme tento záludný dotaz položit ve středu
Trochu matematiky. Dle tech.popisu má mít STT 534,95m.
Poslední údaje (před propadem) jsou LOK kalota 468,05 opěří 463,05.
Ražba od PM POK kalota 67,19 opěří a dno 72,19.
Součet kalot dává 535,24m, takže v STT je severní opěrný tunel v rubání prorážen!
To samé platí i pro opěří a dno.
Trochu matematiky. Dle tech.popisu má mít STT 534,95m.
Poslední údaje (před propadem) jsou LOK kalota 468,05 opěří 463,05.
Ražba od PM POK kalota 67,19 opěří a dno 72,19.
Součet kalot dává 535,24m, takže v STT je severní opěrný tunel v rubání prorážen!
To samé platí i pro opěří a dno.
ano, ale po propadu, kus STT zase zasypali. Takže kdyby nebylo zasypáno, bylo by proraženo. Je někde údaj, kolik metrů STT po propadu bylo zase zasypáno , tedy kolik znovu nutno prorazit ?
26.1.2011
MO 9515 ražba z jámy Prašný most STT
čelba vyraženo zbývá
KP OT 1 67,19 66,72
KL OT 2 51,12 82,79
OP OT 3 72,19 61,72
OL OT 4 49,20 84,71
DP OT 5 72,19 102,03
DP OT 6 45,36 128,86
HČ SK 7 12,92 120,99
SČ SK 8 11,00 122,91
SO 9 0,00 174,22
D SČ 0,00 174,22
"... z PLR do MLR, jel jsem přes ČSSR ..."
Sorry, některé zkratky jsem schopen rozšifrovat, ale některé mi neříkají vůbec nic (např. "HČ SK 7"), můžete někdo, prosím, dodat vysvětlivky? Děkuji
KP OT 1 - kalota pravého opěrného tunelu
KL OT 2 - levého
OP OT 3 - opěří pravého opěrného tunelu
OL OT 4 - levého
DP OT 5 - dno pravého opěrného tunelu
DP OT 6 - levého (překlep předpokládám)
HČ SK 7 - horní část střední kaloty
SČ SK 8 - střední část střední kaloty
SO SK 9 - spodní opěří střední kaloty
D SČ - dno střední kaloty (i celého tunelu)
ale jenom hádám
Jarda Št. napsal:To nemůže, ale dle ikonografiky se už dostali do úseku, kde byla kalota vyražena od Myslbekovy, než došlo k závalu v STT při bourání mezistěny.
Takže s trochou ironie lze říct, že celý STT je proražen (tedy alespoň jednou
)
Na serveru tunelblanka.cz už je uváděno do konce ražby v severním tunelu 0.
To asi nevypadá, že by se někdy slavnostně provedla prorážka, co? :-)
Já si myslím, že bude slavnostní prorážka JTT, to bude konec ražeb na tunelu Blanka.
No oni by to těžko slavnostně proráželi, když celou díru zalili betonem :-)
Ja chci především slavnostní vykopání zavaleného bagru!
Předpokládám přijde pozvaná horda novinářů, třikrát se hrábne, vykoukne bagřík, bodrý bagrista skočí do mnoho měsíců zavaleného stroje a demonstrativně jej ihned nastartuje.
Ja chci především slavnostní vykopání zavaleného bagru!
Předpokládám přijde pozvaná horda novinářů, třikrát se hrábne, vykoukne bagřík, bodrý bagrista skočí do mnoho měsíců zavaleného stroje a demonstrativně jej ihned nastartuje.
že by tam nastoupili ke slavnostní prorážce archeologové z Pompejí ? Nicméně na ty reportáže od hordy novinářů bych byl docela zvědav
k 25.2.2011
Ražby jáma Myslbekova:
JTT – K1 – 459,44 m, K2 – 454,51 m, OL 390,61 m, OP 384,76 m, dno 395,50 m
STT – dno 385 m, práce přerušeny
- zával 24,2 m kaloty
Ražby jáma Prašný most:
STT POT – 67,19 m kaloty, 72,19 m opěří, 72,19 m dna – doraženo
STT LOT – 82,72 m kaloty, opěří 87,72 m, dno 87,72 m – doraženo
STT střední kalota – 67,27 m
Předpoklad prací – ražeb do 4.3.2011 :
- ražba JTT – 0 m na kalotě č. 1, 0 m na kalotě č. 2, opěří 30 m, dno 5 m
- ražba STT – cca 5 m kaloty (likvidace mimořádné události z podzemí), OP 10 m
- ražba STT Prašný most – bourání pomocných opěrových stěn 21 m, 15 m jádro
MTS stěhuje buňky od jižní stěny jámy Myslbek, že by místo pro jeřáb?
V ústí VZT a před jeho portálem se staví rozlehlé lešení.
Má někdo přehled kolik sekcí izolace a definitivních betonáží je provedeno v STT?
izolace snad k 1. propojce a armatura pomalu přibývá, ale ještě se nezačala betonovat klenba...
dno a mostovka k cca 2. propojce....
o víkendu razili jak o život. na mezideponii je pěkná hora rubaniny
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 9.jpg.html
adamos napsal:kasme napsal:v tichosti a opatrně
tunelblanka.cz: 12.04.2011 Fotogalerie prorážky severního tunelu Brusnice
http://www.tunelblanka.cz/aktualni-vyvo … allery=400
to je ten, co se v červenci propadlPěkné!!
Podle fotek se ale výškově netrefili cca. o metr, podle pohledu na strop. Přijde mi to docela dost, nebo je to normální?Z fotek mi přijde, že zrovna v tom místě končí zvětšený profil pro větrací kanály (tan je o cca 2m do jedné strany širší a cca o 1m vyšší).
Takováto prorážka mi přijde nesrovnatelně lepší tež ty mediální tanečky s primátory a řediteli.
Ad výškový rozdíl - určitě je to změna profilu.
razí se teď vůbec JTT? na mezideponii Myslbekova už delší čas nebyl vidět dampr s rubaninou.
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Ražený tunel Brusnice
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.366 s, vykonaných příkazů: 88.