126

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

P_V napsal:

Jestli ten okruh v trase J má také plnit funkci tangenciálního spoje pro sever Prahy, tak je nesmysl rušit MÚKy, to se už rovnou mohla postavit ta varianta Ss.

hlavně, aby už začali stavět. Ty MUKy se dají v nejhorším udělat dodatečně

Thumbs up Thumbs down

127

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Vybrané mostní stavby a tunely SOKP, části 514 Lahovice – Slivenec
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … -slivenec/
A není placený smile Zatím

Thumbs up Thumbs down

128

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

A další zajímavé čtení...
Kompletace, svařování a výsuny ocelové konstrukce mostu přes Lochkovské údolí
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … ske-udoli/

Thumbs up Thumbs down

129

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Běchovicím vadí dostavba Pražského okruhu, pohřbila by je zaživa
http://zpravy.idnes.cz/bechovicim-vadi- … _praha_lpo

130

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Radní schválili okruh, Suchdol už zbrojí na soud

Praha - Mezi obyvateli Suchdola a magistrátem se opět schyluje ke sporům. Zastupitelé hlavního města totiž schválili dokument, který umožňuje výstavbu Pražského okruhu právě přes tuto...
Plné znění ihned v trafice, nebo zde od 12:00.
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=248 … ;c=1278034

131

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Výstavba částí Silničního okruhu kolem Prahy z pohledu realizátora
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … alizatora/

132

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Silniční okruh kolem Prahy – úseky 513 a 514
Hlavním účelem a cílem stavby SOKP je vybudování kapacitního a integrovaného dopravního systému, který zajistí nejen odpovídající funkční úroveň pro tranzitní dopravu propojením mezi dálničními tahy a rychlostními komunikacemi, ale i kvalitnější dopravní obsluhu v Praze a jejím blízkém okolí.

http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … 513-a-514/

133

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Dopravní význam staveb 512, 513, 514 SOKP
Silniční okruh kolem Prahy je z dopravního hlediska naprosto ojedinělou stavbou s dosahem na směrování intenzit dopravy v širokém území. Vysoká poptávka po silničním okruhu je předurčena skutečností, že se stane jedinou kvalitní rychlostní komunikací spojující nadřazenou komunikační síť nadregionálního, republikového i evropského významu. Kromě této funkce se jedná i o komunikaci, která bude významně zatížena dopravními vztahy souvisejícími s životem hlavního města. Jedná se nejen o každodenní dojíždění obyvatel do Prahy za zaměstnáním, ale i dopravní vztahy, které lze označit vůči hlavnímu městu jako tangenciální.

http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … -514-sokp/

134

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

jeste, ze mame v cele takoveho genia - problem obchvatu je vyresen :-)

http://zpravy.idnes.cz/hejtman-rath-chy … _praha_kot

Thumbs up Thumbs down

135

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

jannk napsal:

jeste, ze mame v cele takoveho genia - problem obchvatu je vyresen :-)

http://zpravy.idnes.cz/hejtman-rath-chy … _praha_kot

Je to bohužel horší, než to vypadá. Pan "doktor" těmito populistickými prohlášeními sbírá body (kdo z pražáků by nechtěl, aby doprava vedla mimo Prahu, že?), balamutí voliče a důležtou informaci, že to nelze zrealizovat dřív než za 20 let a to i kdyby na tom všichni začali okamžitě intenzivně pracovat a stále byl dostatek finančních prostředků, už taktně "zamlčí". Pan "doktor" ví moc dobře, že tyhle jeho výkřiky se za jeho hejtmanství rozhodně realizovat nebudou, takže si může říkat co chce. A to je na tom to nejsmutnější mad

Thumbs up Thumbs down

136 Naposledy upravil: Martin (27.10. 2009 17.53)

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Poslední dobou se na stránkách http://www.silnice-zeleznice.cz/ roztrhl s články k SOKP pytel.
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … mce-slany/

Thumbs up Thumbs down

137

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Martin napsal:

Poslední dobou se na stránkách http://www.silnice-zeleznice.cz/ roztrhl s články k SOKP pytel.
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … mce-slany/

V podstatě je posledn výtisk časopisu věnován SOKP 512 - 514 a IV. tranzitnímu koridoru, stavba Doubí u Tábora - Tábor.

Thumbs up Thumbs down

138

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Rath už zpracovává projekt rychlostní silnice přes Vltavu

Středočeský hejtman David Rath se pustil do boje o severní trasu okruhu Prahy. Kraj prý už pracuje na projektu dálnice, která by byla dále od hranic metropole. Přestože se zatím zdá, že o přípravě projektu neví ani jeho kolegové z krajské rady, mohou být Rathovy kroky pro budoucnost Pražského okruhu velmi významné.

Dosud totiž existoval projekt jen na jižní variantu okruhu, vedoucí přes Suchdol. Oponenti sice o severní trase, vedoucí kolem středočeských Velkých Přílep, hovořili, ale nemohli se opřít o konkrétní údaje. Jejich návrh byl, co se týče příprav, ve srovnání s jižní variantou pouze čárou na mapě.

Desítky milionů korun za projekt si nikdo nemohl dovolit zaplatit z vlastní kapsy. Nebylo tak možné věrohodně srovnat cenu obou staveb, natožpak dopady na přírodu či životy obyvatel.

Rath by tak mohl srovnání umožnit, a tím udělat definitivní tečku za nekonečnými dohady o tom, kudy by měla dálnice vlastně vést...

Thumbs up Thumbs down

139

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Silniční okruh kolem Prahy, část 514 – anketa
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … 14-anketa/

Thumbs up Thumbs down

140

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

asi sem smile

http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v … .11.09.pdf

informační leták, stav k 11/2009

no, ty popisky fotek... sad

141

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

snad to bude souvislej s pražským okruhem smile

„Okruh bude, leda by mě defenestrovali“
Praha - V úterý si pražská ODS vybere svého šéfa. Nominace zatím mají náměstek primátora a druhý muž občanských demokratů Rudolf Blažek (5 nominací) a primátor a dosavadní předseda...
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=260 … ;c=1285702

142

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Betonáž spřažené železobetonové desky mostu přes Lochkovské údolí
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … ske-udoli/

Thumbs up Thumbs down

143

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

kasme napsal:

asi sem smile

http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v … ivenec.pdf

informační leták, stav k 11/2009

no, ty popisky fotek... sad

popisky opraveny! smile

144

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

„Tvarové řešení pilířů bylo významně ovlivněno požadavky architekta,“
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … rchitekta/

145

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

nové číslo novin Metrostavu o 512
http://www.metrostav.cz/pdf/noviny/202009.pdf

Světla a stíny pražské pětsetdvanáctky
Katastrální území Prahy křižuje pavučina bezmála tří tisíc kilometrů různých komunikací. Jedno mají společné: pět dní v týdnu jsou většinu času ucpané a neprůjezdné. Dopravní situaci by mělo zlepšit dobudování silničního okruhu okolo hlavního města. V jeho jižním segmentu se staví úsek, který po dokončení propojí dálniční tahy D1 a D 5, čímž odlehčí přetížené jižní spojce a Barrandovskému mostu.
Díl, na kterém pracuje Metrostav, nese označení 512 D1–Vestec. Měří 8750 m a i se středním dělicím pásem je široký 28 m. Začíná napojením na stavbu 513 Vestec–Lahovice, vede mezi obcemi Dobřejovice a Modletice a končí křižovatkou s dálnicí D1 u obce Kuří v místě čerpací stanice Shell. Jeho realizaci zajišťuje sdružení čtyř firem, z nichž největší podíl – 28 % – připadá na naši divizi 4. Ta má v úzké součinnosti s divizemi 1 a 7 na starosti kromě 3,1 km dlouhého úseku vlastní komunikace také výstavbu osmi mostů a celou řadu doprovodných investic, jako jsou přeložky sítí, vodoteče, biokoridory, kanalizace, nádrže meliorace či téměř 4 km protihlukových stěn.
„Dnes máme ve svém úseku dokončeny všechny nosné mostní konstrukce s výjimkou poloviny pravého mostu SO 206 a celého pravého mostu SO 210,“ zhodnotil aktuální stav vedoucí projektu Ing. Radim Čáp. „Na konci října byl před termínem uveden do provozu most SO 211 a zkolaudována přeložka komunikace SO 133. Nyní betonujeme římsy levých mostů SO 212, SO 206 a SO 210.“
Most SO 212 (foto č. 2) je nejdelší a spolu s SO 206 pravděpodobně nejdůležitější ze všech. Vede přes Dobřejovický potok a někdejší rybník, měří 253 m a tvoří jej devět polí. Jeho mostovka však vede pouhé 4 m nad úrovní terénu, takže v konfiguraci krajiny zůstává nenápadný. Dominantu tvoří most SO 206 (foto č. 1), který měří 160 m a klene se nad údolím Botiče ve výši 18 m.
„Dokončujeme i zemní práce na hlavní trase. Obstarává je pro nás divize 7. Divize 1 zde provádí středovou kanalizaci,“ uzavřel Ing. Čáp. „Vzhledem k opožděnému předání staveniště jsme bohužel ve skluzu. Na našem úseku však třeba ještě letos v červenci probíhal archeologický průzkum, i když jsme tu měli začít pracovat už vloni na podzim. Zpoždění se snažíme dohnat a věříme, že se nám podaří hrubé terénní práce na hlavní trase uzavřít do konce listopadu podle požadavku investora.“
– r i p – , f o t o J o s e f H u s á k

146

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Thumbs up Thumbs down

147

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Termín otevření Pražského okruhu určí počasí

Článek se z velké části podobá předchozímu, ale v posledním odstavci se píše, že tranzit D5 -> 510 zůstane na Jižní spojce, a nebude tedy převeden na Spořilov. Může někdo potvrdit, že už je to takto rozhodnuto?

Thumbs up Thumbs down

148

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

andy napsal:

Termín otevření Pražského okruhu určí počasí

Článek se z velké části podobá předchozímu, ale v posledním odstavci se píše, že tranzit D5 -> 510 zůstane na Jižní spojce, a nebude tedy převeden na Spořilov. Může někdo potvrdit, že už je to takto rozhodnuto?

Píšou "Jižní část Pražského okruhu spojí především dálnici D5 a D1, čímž odlehčí především Barrandovskému mostu a Jižní spojce. Na nich ovšem zatím zůstanou auta, která se potřebují dostat na královéhradeckou dálnici nebo libereckou rychlostní silnici."
Tomu rozumím tak, že do dokončení 511 nepoženou auta od D5 na D1 a zpátky do města a nechají je jako dosud jezdit přes Baranďák - Jižní spojka - D11/D10. Ale stejně nezáleží na značení, dobrý řidič si cestu najde smile

Thumbs up Thumbs down

149

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

No, mně šlo především o TIRáky. Jinak věřím, že spousta řidičů se při hledání cesty na značení skutečně neohlíží - nakonec, čas od času potkám nějaký ten zaparkovaný kamion i u nás na sídlišti wink
Ale díky za připomínku, měl jsem dotaz formulovat jednoznačněji smile

Thumbs up Thumbs down

150

Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)

Jenik napsal:

Tomu rozumím tak, že do dokončení 511 nepoženou auta od D5 na D1 a zpátky do města a nechají je jako dosud jezdit přes Baranďák - Jižní spojka - D11/D10. Ale stejně nezáleží na značení, dobrý řidič si cestu najde smile

Já bych se spíš orientoval na zdroj informací. Ono totiž k tomuto lze dojít prostou logickou dedukcí. Ovšem fakt že jak pražské TSK, tak ŘSD plánují něco jiného není moc známej. Prostě a jednoduše se obávám, že si to jen nějakej novinář domyslel, protože to je logické a žádný jiný zdroj informací to nemá sad. Podle mojeho názoru se to začne hodně řešit tak měsíc před zprovozněním a vloží se do toho pár politiků ... ale to je jen spekulace.

Thumbs up Thumbs down