Nejsem si úplně jistý, jak je to po novelách novel stavebního zákona (ve znění pozdějších předpisů)
Ale rozumem: na místě lávka stála, a tedy byla v územním plánu (jako stávající), nepotřebuje tedy nové územní rozhodnutí. Podle mě se se formálně jedná o náhradu havarované konstrukce novou se stejným účelem, tedy opět bez ÚR. (vzpomínám na hezký název projektu "Havárie závodu P..", kdy po požáru a částečném zřícení se stavěla nová hala)
Takže podle mě se jedná o stavební povolení na nové konstrukční řešení.
Provizorium snad mělo být o kousek vedle z "dočasné" konstrukce typu rámusák, aby se mohli kasat, jak rychle těm zpovykaným Pražákům něco postavili. Netuším, na co narazili (povodí?), ženijní most by musel stát do odpoledne, ale ukázalo se, že projekt, SP a stavba jsou rychlejší a spolehlivější, než provizorium na dočasno. Ona totiž i dočasná stavba potřebuje stejné formality, vyjádření, rozhodnutí jako stavba trvalá (a tady asi i na cizích pozemcích, tedy ÚR, nebo sloučené územní a stavební řízení) a navíc po ukončení "dočasnosti" i uvedení do původního stavu.