Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...
Tak podrobnosti k chystanejm změnám od 29. 6. 2013
http://ropid.cz/download.php?idg=56& … mp;Lang=cs
Co vy na to?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Tak podrobnosti k chystanejm změnám od 29. 6. 2013
http://ropid.cz/download.php?idg=56& … mp;Lang=cs
Co vy na to?
Z mého pohledu tleskám především kloubům na 118, současný stav byl děs a hrůza, třeba dnes (cca. v 8:15 ráno) jsme nebyli schopni v zastávkách Pod Pekařkou a Nové Podolí nabrat lidi. Totéž platí pro 193, kde ostudná natřískanost byla ve špičkách též pravidle. Hodně mi pomůže i návrat linky 121, která pojede opět přes Ryšánku a já už nebudu muset obloukem cestovat každé odpoledne přes Budějovickou a Kačerov - i když ta pravidelná procházka z Ryšánky na Budějovickou či Kačerov mi bude trošku chybět, stejně si jí asi někdy dám Od podzimu jsem do MHD skoro nelezl a zlenivěl, ale co se udělalo hezké počasí, snažil jsem se MHD opět používat. Teď to snad už bude lepší. Hlavně mám konečně zase rozumné alternativy, jak se vyhnout třeba problémům u Nemocnice Krč, když se něco děje na Jižní spojce.
Jo ty klouby na 118 to chtělo, ve čtvrtek jsem jel v 15:32 z Nového Podolí na Smíchov a autobus přijel tak našvihanej, že se tam už nikdo nevešel, naštěstí mám trénink ze 107 na Suchdol To samé 193, tam to ty klouby taky chtělo, jen se obávám, že ta 193 bude jezdit věčně pozdě, už teď nabírá i 5 minutové zpoždění a teď když jí tu trasu ještě prodlouží... U té 121 jsem zvědav, jak vyřeší situaci na Ryšánce, kde je stanice autobusu jen v jednom směru. Doufám, že tu stanici na druhé straně dodělají, docela by se mi hodila, jezdím často na Lhotku a jezdit kolem nemocnice je peklo.
Tak stavíme nový tramvajový most (Trojský), aby tam mohla ve špičce jezdit jedna linka po 8 minutách, paráda...
Já taky vítán 118 a 193 klouby, protože opravdu to bylo peklo s tím někdy jezdit.
Jinak 121 je chytré, konečně se obslouží Zelená liška, na to se těším :_)
Jinak tramvaje v poho, ta 13tka dejme tomu, zase bude nějaká nová linka, třináctkou jsem jel naposledy v roce 1989 k babičce na Žižkov :-) Akorát na 17 nebude v Trojské jezdit tak často, ale možníá to tam stačí, nevím, nejezdím tam.
Jo ještě 196 - když jí uberou polovinu spojů ve špičce, kolikrát za hodinu pojede? Mě to vyjde na 4 - 5 spojů do hodiny.....??
stejně bude Trojská 4 měsíce bez tramvají...
pak budou rádi alespoň za 8 minut
já měl za to, že i teď končila každá druhá 17ka na Výstavišti, nebo jsem propásl nějakou mezietapu??
aha, jen v sedle a v podvečer...
jsem zvědav na ty garantované přestupy 150 <=> 196¨
ještě by mohl být se 124 na Michelské
pokud nepojede tedy úplně jindy
Tady musím říct, že ten přestup bus-tram v Podbabě (směr město) je luxusní a využívaný. Kolem 16.-17. hodiny odpoledne je Kulaťák našťouchlý až k Internacionálu a tramvaj (narozdíl od 107) krásně projede až do Kafkovy. Jenže ta pěší cesta na "kolejní" 143 (Strahov) a 180 (Kajetánka) je vopruz. Alternativa je počkat na 2 z ČV na PM a VS. Když končila 2 v Podbabě a jela na Střešovice, paráda...
Btw, rektor ČZU průběžně řeší s DPP/Ropid intervaly 107 v souvislosti se semestrem a dokonce vyučovacími hodinami. Ale sardinkový trénink neustává.
Tak 107 ze Suchdola do Dejvic od minulého týdne značně pomáhá nový BUS-pruh před kulaťákem (Jugoslávských partyzánů) zde: http://www.mapy.cz/s/7nRA Někde jsem tu na fóru zahlédl i fotku.
Tak změny od 29. 6. 2013:
1) Nevidím u 193 nasazení kloubů? Snad jen chybka...
2) Ta 121 je sice pěkná věc, ale na Pankráci moc jezdit nebude, tak 2 - 3x do hodiny.....
3) Kdo si má pořád pamatovat zy nové názvy stanic? Michelský Les - U Labutě? :-(
4) Na 13tku se těším z nostalgie, jezdil jsem s ní k babičce na žižkov v roce 1989
Nevi prosim někdo, proc posunuli o tyden nasazeni kloubů na 193? Na Ropidu pisi posunuty termin, ale jako vždy není zduvodneno.....
Tipnul bych si nepřipravenost trasy v některých místech. Hodně jsem zvědavý na průjezdy kloubu křižovatkou Na Strži x Antala Staška a dále pak na zastavení v zastávce Ryšánka ve směru do centra - před řeznictvím tam parkuje pravidelně zásobování ... standardní bus to tam vždy nějak prokličkuje, ale kloub ... to bude zajímavé. Už jsem to psal v jiném vlákně, ideální by bylo se dohodnout a zásobovat mimo ranní špičku.
Aktualizováno 1.7. 8:15 Ve křižovatce Na Strži x Antala Staška byla dnes lehká nehoda, dvě odstavená vozidla, u rohu před řeznictvím, zásobování v tom dnes bylo asi nevinně, jen klasické nedobrždění, nicméně auta byla odstavená tak šikovně, že by si tu kloub dneska pěkně zamanévroval.
Jinak dnes (1.7.) jsem jel z Dvorců kloubovou 118, solidní vytížení, všechna místa k sezení obsazená a v buse postávalo co jsem počítal před zastávkou Na Strži 30 lidí. Kloub určitě pomohl, po prázdninách to bude ale chtít častější intervaly, jinak bude lidé od Dvorců opět podnikat okružní jízdu linkou 124.
Kompletní zmeny navhrnute od dubna:
http://www.ropid.cz/navrh-zmen-linkoveh … x2823.html
http://www.ropid.cz/files/PDF_ruzne/praha-tram.pdf
Proboha proc na 18 jeden vůz o vikendu?????????? Si delaj prdel, ne? By me zajimalo, jestli jeli nekdy v nedeli vecer 18tkou do Nuslí a na Pankrác????
http://www.ropid.cz/files/PDF_ruzne/praha-tram.pdf
Proboha proc na 18 jeden vůz o vikendu?????????? Si delaj prdel, ne? By me zajimalo, jestli jeli nekdy v nedeli vecer 18tkou do Nuslí a na Pankrác????
No tak tu 18 taky nechápu, ani nové vedení ani ten jeden vůz o víkendu:/
"Ze stávajícího sledování vyplývá, že metropolitní síť tramvajových linek se od roku 2012 stala
mnohem atraktivnější a přehlednější pro cestující, proto navržené dopravní opatření rozvíjí
koncepci páteřních linek a páteřních svazků, což přináší řadu zlepšení. V řadě lokalit se pro lepší
komfort cestování pražskými tramvajemi zvyšuje nabízená kapacita a zkracují intervaly."
No ty tak lžou, to by mělo být trestné!
Otevření nového úseku metra A překope pražskou MHD
Otevřením prodlouženého úseku linky A pražského metra dojde v metropoli k desítkám změn systému linek MHD. Společnost Ropid, která hromadnou dopravu organizuje, v pondělí představila návrh změn, který předloží městským částem a veřejnosti k připomínkám.
http://www.novinky.cz/domaci/359159-ote … u-mhd.html
Zrovna tak, jako existuje internetový troll, tak také existuje dopravní troll - Ropid. Dokonce i jeho jméno evokuje vzpomínky na bájného tvora ze severu Čech - na ropáka bahnomilného - a bahní si v prostředí nepřehlednosti a zmatků.
Kontrolní otázky:
Co je to iternetový troll?
Co je to dopravní troll? (To samé ale v dopravě.)
Praha 6 otevřela k tématu internetovou anketu: http://www.praha6.cz/aktuality/anketa-z … 01-20.html.
Pankrác napsal:http://www.ropid.cz/files/PDF_ruzne/praha-tram.pdf
Proboha proc na 18 jeden vůz o vikendu?????????? Si delaj prdel, ne? By me zajimalo, jestli jeli nekdy v nedeli vecer 18tkou do Nuslí a na Pankrác????No tak tu 18 taky nechápu, ani nové vedení ani ten jeden vůz o víkendu:/
No ty tak lžou, to by mělo být trestné!
Možno reagovat např. zde: http://www.praha6.cz/aktuality/anketa-z … 01-20.html.
Uý jsem reagoval - na linku 2 - solo podle me bude malo a 18 - vikend urco soupravy :-)
Ropid v Praze zruší speciální linku pro vozíčkáře, ti protestují
http://praha.idnes.cz/ropid-zrusi-linku … zpravy_bur
Osobně jsem pro zrušení H2. Mám taky své postižení (oči) a vím, že na vozíku je to těžké na druhou stranu ta linka je naprosto k ničemu, opravdu je dost prázdná a vozí jenom vzduch. Dnes mají i vozíčkáři spousty možností se dopravit nízkopodl. spoji. Já občas vidím i linku H1 a kolem Pankráce je taky dost prázdná (nrvím, jak je to u Jedličkárny)...
H1 z Budějovické kolem půl páté také jezdí VŽDY ZCELA prázdná. Ale trošku je mi záhadou, prý si jí platí svaz invalidů nebo jak se to jmenuje, tak jak jim to mohou rušit? Nebo to celou dobu tak úplně ten svaz invalidů neplatil?
Ano NRZP (byvaly svaz invalidů) v cele s panem Krásou, který se chová slušně řečeno dost zajímavě....Jenom vím, že to provozuje firma SOCIETA, nebo jak se to píše :-) Ale do financování nevidím....
Přeprava osob se zdravotním postižením, držitelů průkazů ZTP a ZTP/P a osob imobilních. Zajišťování a podporování pracovního a profesního zařazení občanů se zdravotním postižením do pracovního a osobního života.
to je něco jiného něž linka H1
Nevím, ale těch busů pro invalidy je tak málo, že nevidím smysl to vůbec teď řešit, nechal bych je, jak fungovaly do teď. Tady by hlavně bylo potřeba, aby se vozíčkáři dostali snadno vždy celou trasu přes důležité dopravní uzly, co vím, tak teď si často oprávněně stěžují, že se něco někde draze postaví, ale po pár metrů dál musí improvizovat, protože tam něco chybí a přitom by náklady na úpravy stály zlomek té zmíněné drahé investice. Jinde to není tak do nebe volající, ale opatření pro invalidy prostě musí být systémová - ucelená, jinak nebudou fungovat.
Přeprava osob se zdravotním postižením, držitelů průkazů ZTP a ZTP/P a osob imobilních. Zajišťování a podporování pracovního a profesního zařazení občanů se zdravotním postižením do pracovního a osobního života.
to je něco jiného něž linka H1
Me to tvrdil nejaky pan na ROPIDu.... :-))) Tak nevím, kde je pravda....tyto busy jsou jenom pro ZTP a ZTP/P.....
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.170 s, vykonaných příkazů: 79.