Re: Tramvaj Škoda ForCity
v pátek 9208 a dnes 04.
celkem 18ks, nejnižší chybějící číslo je tedy 9214
vypravení v pracovní dny
2+2 na lince 11
0+5 na lince 18
(garance+negarance)
("určitě"+možná)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Tramvaj Škoda ForCity
Stránky Předchozí 1 … 4 5 6 7 8 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
v pátek 9208 a dnes 04.
celkem 18ks, nejnižší chybějící číslo je tedy 9214
vypravení v pracovní dny
2+2 na lince 11
0+5 na lince 18
(garance+negarance)
("určitě"+možná)
Výbor pro dopravu si prohlédne výrobu tramvají Škoda ForCity v Plzni
http://magistrat.praha-mesto.cz/86273_V … ty-v-Plzni
V pátek členové Výboru po dopravu Zastupitelstva hl. m. Prahy v čele s předsedou Petrem Hánou navštíví na pozvání Škody Plzeň výrobu nových tramvají 15T. Doprovodí je první náměstek primátora Karel Březina, který v městské radě za dopravu odpovídá.
Pražanům nebude v tramvajích vedro, ve vozech bude klimatizace
http://praha.idnes.cz/prazanum-nebude-v … -zpravy_ab
Pražanům nebude v tramvajích vedro, ve vozech bude klimatizace
http://praha.idnes.cz/prazanum-nebude-v … -zpravy_ab
je to pokrok. Pamatuju se, když se zaváděly T3 tak nejdříve měly ta výsuvná okénka jen tak 20 cm široká. Protože bylo Pražanům vedro, začaly se dávat širší, ta co jsou tam dodnes
Podle něj by se za klimatizaci a tím i komfortnější cestování nemuselo doplácet. "Zatím to vypadá, že peníze ušetřené za odmotorizování vozů se investují do klimatizace a cena by se neměla navýšit," tvrdí Dvořák.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/prazanum-nebude-v … -zpravy_ab
jenže pak se odvolaj uchazeči soutěže, kteří byly vyřazeni právě kvůli absenci motorů na jednom z podvozků...
... jenže pak se odvolaj uchazeči soutěže, kteří byly vyřazeni právě kvůli absenci motorů na jednom z podvozků...
Neodvolaj. Museli by totiž odmontovat motory kvůli klimatizaci a cestující by potom museli tramvaj na oplátku tlačit!
Dneska to vypada na rekordni vypraveni 15Tcek na linku.Vypraveni(8):
401/18:9206
402/18:9212
403/18:9209
405/18:9203
408/18:9219
409/18:9217401/24:8360+8361
403/24:9202
407/24:9220.
linka 18 má dnes 9 pořadí, takže 15T tam maj přesilu
O včerejška máme další přírůstek a to 9221, čímž konečně vznikla ucelená řada.
Dokončeny, nebo těsně před dokončením by měly býti ještě asi 3 kousky a dalších 20 se snad zadaří do konce roku.
takže už je tu 22 kousků a to 9201 - 9222
Tak to by mě tedy zajímalo, který kousek je vlastně na testech v Drážďanech.
copak to tam skřípe
copak to tam skřípe
Tak tenhle zvuk jsem neslyšel od doby, kdy přestaly jezdit předválečné tramvaje. Takto pískaly v zatáčkách (na př. všechny v Chotkových sadech). Je to způsobeno třením okolků kola o vnitřní část vodící drážky. Asi je poloměr zatáčky dost malý na to, aby se tam dvojkolo bez problémů vešlo.
nn, dělá to i na rovině prostě pořád... a dělá to jen zadní podvozek
akorát na videu to tlumil "vítr"
dle tramfora to dělaj i jiné kousky, asi "konstrukční - výrobní" vada
jinak kolejová vozidla nejezdí do zatáčky, ale do oblouku...
Mě to přijde podle zvuku jako nějaké ložiško, nebo ne?
Z tram-forum.prazsketramvaje.cz:
No jo přihnutý blatník (asi o šutr, nebo něco podobného) a dře o kolo.
Pro šotouše
O víkendu se chystá premiéra 15T na dalších třech linkách:
- zatím negarantovaně a pouze v soboty i neděle je ForCity psána na všech pankráckých pořadích linky 3
- totéž platí i pro jediné nedělní pankrácké pořadí linky 16 (16/6)A kvůli jednosměrné nedělní výluce v Ječné se 15T pouze tento den (taktéž negarantovaně) zřejmě objeví na přidaném 13. pořadí linky 10
[size=85](ze stejného důvodu by měly být pouze tuto neděli na lince 16 dvě ForCity - na pravidelné 16/6 a přidané 16/9)[/size]
Od pondělí 15T na 24 i v PD - díky čemuž PA řidiči chodí nově střídat BP jako svačináři na l. 24 na Palmovku. (Jen se začali někteří PA kolegové radovat, že BP/"svačinaření" na l. 18 na Hradčanské si přebírají zpět VO, tak musí chodit na směny ještě dál.)
a už začínají ubejvat...
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/do … ;mode=view
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/do … ;mode=view
Tak asi na delší dobu zmizí 9222, díky nehodě na čelo s IAD (podobně jako 9203).
Ta 9222 to je ta Ocelářská, nebo kde to tam bylo? Prý má hnutej i ovládací panel. Co ještě?
DavidD napsal:To zase tak hrozivě nevypadá, plechy... ehmm teda plásty...
Jenomže oni jsou asi hnuté i ty sloupky co jdou kolem čelního okna, tím pádem je to celé pokroucené a zřejmě na to nepůjdou napasovat nové díly. Jsou to zatím první rány a způsoby oprav ještě nejsou natrénovány.
Stepan: Ano, to je ta Ocelarska. Co mam info, musel tam byt asi pul hodky Berger ci ten novy MAN a davat ji do koleji. Snad udajne je i rozryty obrubnik na prejezdu komunikace v okoli.. Musela to byt desna slupka..
Me by spis zajimalo, zda se opravi usporne -tedy jedna se o prvni kandidaty prestaveb na bezmotorovy napravy, ci se opravi tak jak jsou..
9001 napsal:Brejšín: Trochu vážně. Chápu to tak, že po každé ráně půjde pryč skoro půlka těch plastů + kryt podvozku?
No, ty plasty to odskáčou vždy, jen je otázka jak hodně.
Jestli se nepletu tak zatím bylo 10 nehod, z čehož u pěti pomohl šroubovák na narovnání + trocha barvy, u čtyř se musela opravit i ta podvozková plenta. Možná to nakonec bude jen banální záležitost, hold je to nové a zatím se moc neví jak do toho hrábnout.
Třeba zkušenost ze 14T je že na první pohled to je na cimpr campr, ale kolikrát je ten vůz už zase odpoledne venku neb stačilo vyměnit pár laminátů. A díky tomu, že čelo na 15T se skládá z poměrně hodně malých komponent, které jsou velice snadno záměnné ……
dvacátýšestý kousek je tu
foto: http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/do … ;mode=view
neomylný otisk 15T v karoserii jiného vozidla
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm … 4.JPG.html
to jsou věci,,,
http://www.15tforcity.cz/poloha-wi-fi-tramvaje/
ten pokrok... kde se to zastaví...?
to by se mi líbilo pro každou tram (metro, bus, vlak, loď, ... ) .. žádné animace generované z jízdního řádu, ale skutečná poloha .. mokrý sen každého tramšotouše a užitečná hračka pro kaštany
tak dobré ráno
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/vi … 31#p149899
15 minut slávy je sice příjemných, ale zaregistroval jsem se zde z méně příjemného důvodu. Níže uvedená adresa není v tuto chvíli veřejná, zaheslovaná není ze dvou důvodů:
je tam drobná technická potíž
projekt je v rozjezdu, proto je i trochu žádoucí, aby se k němu dostalo co nejvíce potenciálních zákazníků s co nejmenšími potížemi.
Do budoucna lze určitě očekávat zaheslování a to opět ze dvou důvodů:
určitě budou zákazníci, kteří nebudou chtít dát veřejně k dispozici takto detailní informace (a nebo žádné). Například pozice odpočívajícího kamionu by byla snadnou kořistí pro zloděje. Nebo nocující vlak pro sprejery.
pracuje se velkými objemy dat (všechny informace jdou z vozidla v intervalu 1 vteřiny), proto jejich výběr a čtení z databáze není nejtriviálnější záležitost a zatěžuje server. Z tohoto důvodu nejsou historické statistiky určené pro masy.
V současné době je funkční veřejné rozhraní, které si mohou zákazníci vložit na své stránky, viz http://www.15tforcity.cz/poloha-wi-fi-tramvaje/ . Nápadů, jak data z GPS přijímačů využít, je spousta, ale zcela zásadní je pro nás: "Náš zákazník, náš pán". Z tohoto důvodu předem vylučuji možnost role jakéhosi Jánošíka, který by data "kradl" a tajně proti vůli zákazníka zveřejňoval (-X
PS: Ještě doplnění faktů: doména vozu.cz je sice moje, protože na ní plánuji další soukromé využití, ale subdoména 3. řádu poloha.vozu.cz patří firmě 4Call, která je dodavatelem veškeré technologie a jejíž jsem zaměstnancem :wink:
v sobotu při "Muzejní noci" bude možné prvně spatřit 15T na noční lince... (určitě dvě max 5)
52 a 53 možná
56 garantované 2 pořadí a jedno ne
viz. sobotní vypravení http://www.prazsketramvaje.cz/jizdnirady/20110611.xls
27.06.2011 Ventilace ve ForCity
Tramvaj ForCity pro Prahu je vybavena dvěma režimy ventilace. První je plně manuální, kdy řidič nastavuje stejně jako v autě rychlost foukání a odkud má proud vzduchu vycházet. Druhý je automatický režim, ve kterém počítač vyhodnocuje z řady senzorů nejoptimálnější ventilaci pro co nejpohodlnější cestování tramvají. Nejlepšího výkonu dosahuje ventilace ve chvíli, kdy jsou uzavřena všechna okýnka a o teplotní komfort se stará ventilace spolu s UV fóliemi na oknech. Počítač zaznamenává, v jakém režimu a jak ventilace fungovala, takže není problém zpětně zjistit, jaký režim řidič zvolil.
17.06.2011 Třetí tramvaj ForCity s Wi-Fi připojením
Dnes se do pražského provozu vydala třetí tramvaj ForCity s Wi-Fi připojením. Jedná se o tramvaj č. 9226, která stejně jako tramvaje č. 9224 a 9225 nabízí cestujícím možnost bezplatně se během jízdy připojit k internetu.
Vedro na kolejích. Proč musí cestující v nových tramvajích trpět
http://praha.idnes.cz/clanek.aspx?c=A11 … chnika_vse
11. července 2011
Nové vozy ForCity měly nabízet větší pohodlí. Ve skutečnosti je v nich však nepříjemné horko. Také v anketě u cestujících zvítězily staré typy tramvají, protože lépe větrají. Lepší to nebude.
Stránky Předchozí 1 … 4 5 6 7 8 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Tramvaj Škoda ForCity
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.187 s, vykonaných příkazů: 63.