Re: Trojský most
Co vidím dalekohledem, tak to vypadá, že na prostředním poli už jsou odšroubované i ty trojúhelníkové podpěry (co byly mezi mostem a traverzou). Stejná operace právě asi probíhá na holešovické straně.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Stránky Předchozí 1 … 26 27 28 29 30 … 35 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Co vidím dalekohledem, tak to vypadá, že na prostředním poli už jsou odšroubované i ty trojúhelníkové podpěry (co byly mezi mostem a traverzou). Stejná operace právě asi probíhá na holešovické straně.
Pro sdružení divizí 2 a 5 pak v Horních Počernicích připravují také chodníkové konzoly pro Trojský most (foto č. 5 a 6).
foto strana 2 vlevo dole http://www.metrostav.cz/pdf/noviny/072013.pdf
spodek mostu u trojského břehu už je volný
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 1.jpg.html
Pod obloukem šachují tři plošiny. Že by nátierka? Nebo osvětlení?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 7.jpg.html
něco informací ![]()
Lávka pod mostem nebude (měla být dle schematické brožurky s vyznačením hlavních fází výstavby). Od té doby kdy tento materiál vznikl se podrobně navrhnul postup demontáže PPK zohledňující silové rozložení v příhradě, možnosti snesení konstrukce a další, takže se to mírně pozměnilo. Pro úpravy na podhledu mostu budou použity zvedací plošiny umístěné na lodi.
Konstrukce tram trati je v podtatě PJD. Kolejnice budou upevněny na plovoucí betonovou desku odseparovanou od nosné konstrukce mostu. Budovat se začně v létě po dokončení izolací a dalších přípravných prací.
U chodníkových konzol musíme počkat na dokončení demontáže celé PPK a dopnutí poslední třetiny podélného předpětí mostu - tím získá most svůj definitivné tvar, bude vyhodnocena geometrie a bude možné zahájit osazování konzol. Zvažované urychlení by mohlo být v předstihu zahájit osazování na inundačním mostě.
Mě vcelku zajímá, kdy začne být most alespoň neoficiálně průjezdný pro cyklisty. Bude to pěkná zkratka od metra na bruslo+cyklostezku kolem Vltavy
... a mohl by odlehcit Trojske lavce, na kterou se v lete obcas stoji i fronta :-)
pokud platí termín, tak Trojský most do provozu za 200 dnů ![]()
zbytky dočasné nosné konstrukce už jsou jen nad podpěrami
Rámusák má být rozebrán. Nyní se uvažuje o zachování mostu pro pěší
http://www.metro.cz/ramusak-ma-byt-roze … e-deje_ava
S provozem po "rámusáku" neboli dočasném tramvajovém mostu se rozloučíme 29. června 2013 zvláštní tramvajovou linkou...
http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. … 0514155442
letecké záběry - Zveřejněno 19. 04. 2013
letecké záběry - Zveřejněno 19. 04. 2013
Moc hezký až fascinující...
Tuší někdo, za jakým účelem vznikl onen výkop napříč Holešovickým předmostím, který je vidět na záběrech? Díky.
trošku nám stoupla Vltava ![]()
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 1.jpg.html
a v 10.17 se asi "utopila" kamera
Přednáška o výstavbě mostu http://youtu.be/iUVjM8WTsHQ
Na webu DP JŘ pro rozloučení s rámusákem.
http://jrportal.dpp.cz/jrportal/LineLis … 2013-06-29
Po Rámusáku se jezdí dál, město asi stále nezaplatilo... nejspíš se nám tedy otevření posouvá, už jsou to 2 týdny.
Téměř jisté už je podle Metrostavu, že se nestihne včas otevřít Trojský most. "Na konci listopadu jsme sem měli pustit tramvaje, pěší, cyklisty a možná i auta. S velkou pravděpodobností sem ale nepustíme vůbec nikoho. Praha totiž stále neřekla, kdy spustí tramvajovou výluku v oblasti a kdy tedy budeme moci napojit koleje na jedné i druhé straně. Když nevíme, kdy začneme, nevíme ani, kdy skončíme," řekl Polák.
A upřímně řečeno, je několikaměsíční výluka jen na přepojení trati skutečně nutná? Když bude nová trať hotová v nejdelší možné části, upraví se refýž zastávky Trojská a terén na straně Holešovic, tak snad výměna jednoho oblouku za rovný úsek a obráceně, včetně natažení troleje nemůže trvat tak dlouho. Tohle mi prostě nejde do hlavy...
je to dlouhé, ale na trojské to není jen položení oblouku
ale čtyři měsíce je moc ![]()
dneska odstraňují druhou podpěrou věž v řece
Zdá se, že mají navařené chodníkové konzoly skoro do poloviny mostu (aspoň na této straně). A podle zakrytí jeřábu dělají na povodní straně.
Napojení tunelu Blanka na Trojský most je v ohrožení. Praha za něj stále neplatí
Otevření jedné z klíčových staveb spojených s pražským tunelem Blanka je v ohrožení. Trojský most je téměř hotový, jenže radní z metropole řeší s advokáty, zda za něj můžou zaplatit a převzít ho. Přes Vltavu se totiž klene třikrát dražší most než ten, s nímž počítaly původní plány.
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi/c1 … le-neplati
Musím říci, že už mě to unavuje. Hrozí varianta, že se most zakonzervuje a bude to takové Bémovo memento.
Musím říci, že už mě to unavuje. Hrozí varianta, že se most zakonzervuje a bude to takové Bémovo memento.
No pokud se most zakonzervuje, bude otevření Blanky nebo ne? Protože by byla Troja v podstatě odříznutá a jejidé napojení by bylo přes Blanku. To si snad nikdo nedovolí.
Stránky Předchozí 1 … 26 27 28 29 30 … 35 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 1.755 s, vykonaných příkazů: 97.