Téma: Co se děje na RoPLu
aktuálně ze stavby...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Modernizace železniční trati Rokycany-Plzeň (3. koridor) » Co se děje na RoPLu
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
něco z K-repu
FAST Odesláno Středa, 18. prosince 2013 - 11:49:04
Od úterý se demoluje rampa v Ejpovicích, hotovo bude nejspíš do pátku.
Petr_Šída Odesláno Středa, 18. prosince 2013 - 23:26:21
Mezi Rokycany a Ejpovicemi stojí většina sloupů TV
v Ejpovicích se opravdu bourá rampa
zářez přeložky u dálnice se začíná hloubit
Bossman Odesláno Čtvrtek, 19. prosince 2013 - 08:59:42
A co archeologová?Ani mráz je nevyhnal? :-D Nevíš jestli tam to nějak nepokročilo?
Petr_Šída Odesláno Čtvrtek, 19. prosince 2013 - 09:12:18
Shodou okolností jsem v dohlížecí komisi
makaj a budou celou zimu, jak to počasí dovolí, je tam toho dost (mráz jako je teď nevadí)
škoda, že to investor nezadal dřív, na archeologický výzkum stačí územní rozhodnutí
zářez u Ejpovic je v klidu
Bossman Odesláno Čtvrtek, 19. prosince 2013 - 14:03:45
Ale tak člověk to dokáže pochopit,že se snaží dozvědět něco o minulosti oněch míst.Teď záleží jaké zpoždění to na stavbě ponechá a jestli se s něčím takovým vůbec počítalo.
Petr_Šída Odesláno Čtvrtek, 19. prosince 2013 - 16:20:01
Ono je to složitější, k provádění výzkumu zavazuje památkový zákon a mezinárodní úmluvy a velcí stavebníci to už dnes vědí a respektují
problém je, že člověk do země dopředu nevidí, na tunelu se objevuje něco, co tam nikdo nečekal, tak to bude trvat trochu déle (zdržení v řádu prvních měsíců)
Klabava je uvolněná pro stavbu
s prostorem na výzkum se jistě počítalo, jenom se mělo začít před létem (to je to zdržení výběrka), přeci jenom kopat v zimě je složitější, všechno se dělá ručně, počasí ale zatím přeje, kdyby bylo takhle dál, tak to půjde dobře
nejhorší je dlouhodobý mráz a sníh, ale i to se dá
budu sem dávat průběžně fotky, ať vidíte, o co jde a proč se to dělá
FAST Odesláno Pátek, 20. prosince 2013 - 10:09:34
Klabavský zářez bude z větší části vyhlouben do Vánoc, zhotovitel pracuje i přes noc a počasí je na tyhle práce ideální.
Výluka koleje číslo 1 Rokycany - Ejpovice začne 4. ledna, trhání kolejí začne 8. ledna od Ejpovic směrem do Rokycan. Důležité je uvolnit dvouklenbový most v Ejpovicích, který je zásadním bodem výluky v roce 2014. Konec výluky koleje číslo 1 je naplánován na 26. června 2014.
FAST Odesláno Čtvrtek, 09. ledna 2014 - 17:46:56
RoPl: Probíhá trhání TK1 od Ejpovic, aktuálně jsou před zastávkou Klabava. Odtěžuje se staré štěrkové lože a na dvouklenbovém mostě se připravuje pažení.
Křivi Odesláno Středa, 15. ledna 2014 - 23:09:16
Aktuální pohled z Pendolina:
Ejpovice - Rokycany vytrhána 1.TK, ponechány tři krátké úseky v místech, kde se bude patrně posouvat osa opačným směrem do 2.TK. Bagruje se od Ejpovic ke Klabavě a od podjezu staré silnice k Rokycanům, hotova vždy asi polovina uvedených úseků. Peron v E. rozebrán, v K. rozebírán. V místě přeložky u dálnice se rozsáhle a velmi nepřehledně ryje.
Mir7 Odesláno Neděle, 19. ledna 2014 - 14:54:06
Můžete někdo informovat na čem se v nočních výlukách pracuje na koridoru Rokycany Plzeň ?
FAST Odesláno Úterý, 21. ledna 2014 - 07:53:15
Pažení mostů, další budou i tento víkend.
Křivi Odesláno Středa, 22. ledna 2014 - 23:22:06
Aktuální pohled z Pendolina:
Už jsou odhaleny v 1. TK klenby nebo desky některých mostů a propustků s vysokou koncentrací aktivního dělnictva. Zářez v trase přeložky je již jasně patrný, smysl rozrytí celého okolního pole však zatím patrný není.
Křivi Odesláno Neděle, 02. března 2014 - 14:14:29
Pohled z Pendolina:
- v Ejpovicích a Klabavě už je vybagrováno pro schodiště a podchody, připravuje se betonáž
- z úzkých podjezdů u E. směr K. asi budou podstatně mohutnější stavby, soudě podle délek odbagrovaného náspu a příprav betonáže
- přeložka u dálnice je už lemována z obou stran sloupy TV
Křivi Odesláno Pátek, 07. března 2014 - 22:59:07
Aktuální pohled z pendolina:
Základy schodišť v E. a K vybetonované, buduje se bednění u mostů u Ejpovic, už je upravená i značná část svahů zářezů, v E kopíruje svah budoucí "kolejiště" a v posledních metrech i směr tunelové přeložky.
Modernizace trati Rokycany–Plzeň je v plném proudu
4. dubna 2014Pracovní týmy společností Subterra a Metrostav naplno zahájily modernizaci více než 14 kilometrů dlouhého úseku na 3. železničním koridoru před Plzní. Nejintenzivnější stavební ruch je nyní mezi Rokycany a Ejpovicemi, kde stavbaři provádí rekonstrukci první koleje. Nepřetržitá výluka koleje číslo 1 potrvá až do konce června tohoto roku.
Do skončení výluky bude provedena rekonstrukce železničního spodku a svršku koleje č. 1 včetně zabezpečovacího zařízení a propustků. V zastávce Klabava a ve stanici Ejpovice bude v této fázi zřízena jedna nástupní hrana s přístřešky.
V místě přeložky tratě u Klabavy a ve stanici Ejpovice stavbaři budují odvodňovací systém a v nejbližších dnech začnou hloubit rýhy pro trativodní potrubí. „Do dnešního dne jsme uložili přibližně 2 000 metrů žlabu a další stovky metrů budou následovat po dokončení nezbytných zemních prací. V brzké době také zahájíme montáž gabionových košů, které vyplníme lomovým kamenem pro zajištění stability svahů v zastávce Klabava a v ostatních projektovaných úsecích,“ říká vedoucí projektu Pavel Zelina z divize 3 Subterra.
Komplikovaným místem stavby je v současnosti prostor vjezdového portálu do tunelu Ejpovice, kde až do konce května tohoto roku probíhají práce archeologů. Stavbaři mezi tím realizují dvě 300 metrů dlouhé pilotové stěny, které zajistí vyhloubení až 18 metrů hlubokého zářezu pro ukončení 1 600 metrů dlouhé ejpovické přeložky. Ta umožní napojení nové tratě do tunelu.
Ražba prvního tunelového tubusu strojem TBM by měla začít letos na podzim. Více informací o projektu lze najít na stránkách http://www.rokycanyplzen.cz/.
http://www.subterra.cz/aktuality.tab.cs … 4-02-20-48
Dnes ráno začala od Rokycan pokládka kolejí.
Deště minulý týden nezpůsobily vážnější škody.
Konec výluky potvrzen na 26. června 16:00
17:30 pohled z D5: klabavsky zarez je plny prazcu ale kolejnice lezi jeste vedle
Pražce položeny až před Ejpovice,
podbito před Klabavu.
Jáma u portálu hloubne. Foto a video máme...
pražce dopoloženy až do Ejpovic, zítra nahoděj kolejnice, zaštěrkujou, podbijou...
Výluka 2TK od 7. července pro ÉŽety, trhání od 13.
týden před zprovozněním...
Máme propojeno a podbito směrem do Chrástu v Ejpovicích, svařujeme, děláme peróny, PHSky aj. Na konci výluky bude kolej sjízdná, ale spousta věcí se bude dodělávat průběžně a také v příštím roce, kdy se vracíme na ty tři úseky (nemohly se dělat teď z důvodu posunu osy směrem do druhé koleje) a také dvě výhybky v Ejpovicích.
Desetidenní pauza mezi výlukami je také pro dopravu a OŘ, které potřebuje provést nějaké práce na úseku do Plzně.
Petr_Šída Odesláno Středa, 18. června 2014 - 16:11
aktuálně od Rokycan po konec Klabavské přeložky jsou koleje položené a podbité, TV natažené, včera zavařovali termitem LISy a závěrné spoje
na zbytku je kolej položená, včera se zaštěrkovávala, TV chybělo jenom na malém kuse na mostě v Ejpovicích
zbývalo hlavně dodělat nástupiště
v jámě se mohutně odtěžuje, příští týden by měli být naloženi i archeologové
městečko Metrostavu už se zabydluje
začíná se budovat "dálnice" pro příjezd štítu do jámy, následně z ní bude "železniční spodek"
štít by měl být pokřtěn na sv. Barboru...
dnes by mělo být dokončeno trhání koleje
začne bourání dvouklenbového mostu
pokračuje budování podchodů v Ejpovicích i na Klabavě
v původní trase u klabavské přeložky je skládka vytěženého stěrku
skrývka vlevo před portály - lepší fotky jsem neudělal
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 5.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 3.JPG.html
Skrývka před portálem bude na jímku a překladiště pro rubaninu. Bude tam cesta a obrovská jáma, kam pojede na pásech rubanina z tunelu a potom se to naloží na auta a odveze na skládku...
příští týden by se měl začít asfaltovat příjezdová komunikace k portálům - v trase trati
viz http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.JPG.html
nafoceno, fotky asi az zitra vecer.
Propustky a podchody skoro hotove. Asfalt na pul cesty k portalum, odtezeno k dolni hrane razby, patky pro vysypku dopravniku...
info ze stavby:
úsek Rokycany - Ejpovice se pomalu zasypává štěrkem
finišuje se na podchodech a protihlukových stěnách
pokládání výhybek v Ejpovicích cca za měsíc
už se rýsuje silniční nadjezd mezi Kyšicema a Dýšinou.
asfaltka směrem k portálu je hotova z poloviny
od půlky listopadu začnou navážet TBM
křest stroje se posouvá na leden
Martin Flohr
19.10.2014 at 12:32Miniaktualizace – stav 18.10.2014:
*
(Vyjíždíme z Rokycan, sledujeme vpravo 2.TK)
*
Na plzeňském předměstí dokončování PHS, odvodnění dokončené, položena konstrukční vrstva. První propustek dokončený, zasypaný. Ten u nadjezdu II/605 zasypaný jen zčásti.
*
Mezi nadjezdem silnice II/605 a mostem dálnice D5 jsou již složeny hromady štěrku naznačující brzké budování štěrkového lože, před mostem D5 již opět jen konstrukční vrstva.
*
Pod mostem D5 odkrytý propustek, v zářezu Klabava rozhrnutý štěrk. Za zářezem jen upravená zemní pláň, probíhá budování PHS před obcí Klabava.
*
Nástupiště zastávky Klabava skoro celé zasypané.
*
Za zastávkou pokračuje uválcovaná konstrukční vrstva a vpravo pokračují PHS téměř až k vysokému propustku (na konci přímé).
*
V úseku protisměrných oblouků před Ejpovicemi je na konstrukční vrstvě rozhrnutý štěrk, za oblouky zůstává opět jen uválcovaná konstrukční vrstva.
*
Most přes Ejpovický potok a ulici Hlavní se zdá být z pohledu spodní stavby dokončený, stačí zasypat prostor za křídly a nad oblouky mostu.
*
Samotná stanice nevykazuje zásadní změny, probíhá výstavba odvodnění a podchodu.
*
V prostoru budoucího odbočení na novou tunelovou trasu taktéž probíhá budování odvodnění.
Ejpovice: v pondělí se budou pokládat výhybky na plzeňském zhlaví
pár slov z 18km dlouhé procházky
Rokycany: podbito, zatrolejováno, dokončování PHS
=> Klabava: podbito, zatrolejováno, finální terénní úpravy, likvidace pokácené a vytrhané zeleně
Klabava: podbito, zatrolejováno, stará lávka přes trať leží na poli, dokončování podchodu, nástupiště a PHS
=> Ejpovice: podbito do km 92, zatrolejováno na konec rovinky (km 91,8), pražce položeny k vjezdu (92,5)
Ejpovice: stojí vjezd a ražírky, štěrk je až za dvouklenbu (km 93), dál už vrstev chybí víc...
perón čeká na pokládku desek, pracuje se v podchodu
plzeňské zhlaví: stojí návěstní lávka odjezdů, dopoledne položili 1. výhybku, odpoledne asi druhou, třetí v úterý
propustek u oddělení přeložky: zbývá betonáž poslední části
zářez přes kopec je těžen a sypán na přeložku silnice II/180, na mostě montují zábradlí
je budován propustek na přístupové komunikaci k portálům
zářez k portálům je téměř odtěžen, asfalt je zas o kousek dál
u výsypky se asfaltuje, montují pohyblivý konec pásového dopravníku
v jámě skládají TBM, hlavu a vozík 1, nahoře svařují obálku
díly vozí APB z Německa, ty co připluly lodí a nejsou j jámě, čekají v centrále APB
připraveno k ražbě bude zřejmě koncem ledna
šachta Újezd: šablona pro vratání pilot vybourána, piloty nejsou vidět
portál Plzeň: nikde nikdo, zřejmě proběhl nějaký archeologický průzkum
dole u kolejí je pár kolíků
pod mostem Úslava zřejmě bourají původní horkovod, proběhla demolice staveb na koupališti
V Plzni se toho děje také dost...
pár odpovědí na otázky položené na k-reportu i další
1. Ta šikana v Ejpovicích vyhovuje na traťovou rychlost, nebo tam bude OR až do dokončení tunelu?
V březnu 2015 bude do koleje číslo 1 vložena výhybka číslo 8 (spojka koleje 1 a 2). Současně bude upravena i stávající šikana (v současnosti dva protisměrné oblouky R 300m, mezipřímá 18m, V 50km/h), tohle opatření umožní dvoukolejný provoz Chrást - Ejpovice po dobu výluky koleje číslo 1 do Rokycan (potrvá do června).
2. budou po ukončení výluky v provozu oba podchody?
Po ukončení výluky 15. prosince budou v provozu oba podchody, tedy v žst. Ejpovice a zastávce Klabava (již se používá, protože není lávka).
3. V Ejpovicích budou položeny všechny tři koleje a výhybky, kromě výhybek v 1. TK?
Ano, výhybky 1 a 8 budeme vkládat v březnu 2015
4. Kdy se budou pokládat výhybky na rokycanském zhlaví v Ejpovicích?
Pondělí 1. a úterý 2. prosince 2014
5. Kdy začne výluka 1. TK?
3. března 2015
6. Co se bude dělat příští rok kromě těch třech úseků staré koleje a spousty dodělávek
V druhém pololetí 2015 budeme dělat jednu kolej v úseku Doubravka – Plzeň, v průběhu celého roku budou probíhat práce na mostech v tomto úseku.
přeložka silnice II/180 Kyšice - Dýšina v provozu
přes tento most http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.JPG.html
z Rokycan už se jezdí po 2.TK v žst. Ejpovice po 4. SK
foto http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3240168
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Modernizace železniční trati Rokycany-Plzeň (3. koridor) » Co se děje na RoPLu
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.307 s, vykonaných příkazů: 60.