Re: Tramvajové tratě
Plány na nové tratě v Praze
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/p … 90408.html
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Tramvajové tratě
Plány na nové tratě v Praze
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/p … 90408.html
Hmm, dobrá pohádka. Podobnou jsem slyšel už před hóóódně lety. Asi bylo potřeba zaplácnout prázdnou stránku.
Že mě ještě štve ten oznamovací způsob v titulku: "Po Jižním Městě pojedou tramvaje"? Štve, ale už si na "póvl a hnůj" pomalu zvykám.
Libeňský most se konečně očká opravy
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/m … 90420.html
Libeňský most se konečně očká opravy
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/m … 90420.html
Opravy, která spočívá v demolici a novém mostě na starých pilířích
vondr napsal:Libeňský most se konečně očká opravy
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/m … 90420.htmlOpravy, která spočívá v demolici a novém mostě na starých pilířích
Kéž by ve variantě spolu s rozšířením. Novostavba která oproti starému mostu nic nezlepší se mi jeví jako nepřínosná.
Až bude MO v úseku Pelc-Tyrolka - Balabenka + dostavěná pravobřežní až po Balabenku, tak zátěž Libeňského mostu podle mne dost opadne. Dva proudy aut se tam v případě tvorby kolon vejdou, možná by stálo za to mostovku trochu rozšířit, aby to mohlo být 2+2+tram oficiálně.
Dokud je tam jen 1 + TT + 1, nelze TT v celé délce oddělit obrubníkem a snížit tak nehodovost.
Bylo prý několik variant rekonstrukce mostu, od sanace kleneb a obnovy mostovky, přes novostavbu na původních pilířích v původní šířce, až po kompletní novostavbu s rozšířením. Vše se zachováním původního kubistického vzhledu. Nevím která se chystá.
Na Václavské náměstí se vrátí tramvajová trať
PRAHA - Na Václavské náměstí v Praze se vrátí tramvajová trať. Magistrát zatím neví, jestli zde budou tramvaje pravidelně jezdit. Koleje by také mohly sloužit pouze jako záloha pro případ havárie v Ječné ulici.
http://www.lidovky.cz/na-vaclavske-name … _praha_pks
Co se dnes mění v tramvajové dopravě
LETNÁ - Dneškem začínají změny v tramvajové dopravě. Trasu mění linka číslo 8 a obnovuje se linka 15, která bude spolu s linkou 25 a 26 končit na nově otevřené smyčce Špejchar na Letné....
Plné znění ihned v trafice, nebo zde od 12:00.
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?r=mfp … ;c=1217284
No dám to třeba sem i když je to značka pro tramvaje v Brně...
Statik kvůli chatrnému mostu zakázal tramvajím jezdit do pražských Modřan
http://zpravy.idnes.cz/statik-kvuli-cha … _praha_abr
http://www.ropid.cz/mimoradnosti/nadraz … 7x818.html
to je den...
Tramvaje nemohou do Modřan. Magistrát nechal schátrat most
Modřany - Statik zakázal tramvajím průjezd po mostě mezi Nádražím Modřany a Čechovou čtvrtí. O špatném stavu vědělo hlavní město tři roky, přesto nezasáhlo. Oprava zabere tři týdny, dopravu zajišťují autobusy.
Pražský magistrát si zadělal na pořádnou ostudu.
V pátek byl přerušen provoz tramvají na mostě mezi Nádražím Modřany a Čechovou čtvrtí. Statik označil stav mostu jako havarijní a okamžitě zakázal další jízdy. Hlavní město ale muselo o špatném stavu mostu vědět už tři roky. Od roku 2007 byl dokonce k dispozici projekt na jeho opravu. Přesto se vůbec nic nedělo.
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/t … 90904.html
tak to je zas komedie, i když smutná...
doporučuji přečíst...
Dopravní podnik získá peníze na další investice
/Zpráva z 28. jednání Rady hl. m. Prahy z 8. 9. 2009/
Primátor Pavel Bém navrhne zastupitelstvu města ponechat Dopravnímu podniku hl. m. Prahy dočasně prostředky, které dostal loni od města na předfinancování investiční akce Tramvajová trať Radlická. Podmínkou bylo, že akciová společnost po dokončení investice tyto peníze městu vyúčtuje a vrátí. Nyní Dopravní podnik požádal o možnost si finanční prostředky ještě ponechat a využít částku 421 929 689 Kč na financování čtyř investičních akcí v rámci Operačního programu Praha – Konkurenceschopnost, podpora ekologicky příznivé povrchové veřejné dopravy.
Z uvedených prostředků má být zajištěno financování rekonstrukce tramvajové trati Střelničná včetně smyčky Ďáblická, dále pak rekonstrukce trati Myslíkova a úseku Střelničná - Klapkova. Současně bude postaven výtah ve stanici metra Chodov.
Rada dnes konstatovala, že s návrhem souhlasí, protože peníze dopravnímu podniku letos pomohou plynule pokračovat v připravených investicích. Finanční prostředky dopravní podnik městu vrátí v roce 2010.
Návrh ještě musí schválit Zastupitelstvo hl. m.Prahy, které o něm bude rozhodovat na svém zářijovém zasedání.
... a využít částku 421 929 689 Kč na financování ...
Sem sám komu přijde divné mít jakoukoliv budoucí stavbu naplánovanou na koruny?
Počkají nám se splacením 421 929 689 Kč, k tomu přidáme 70 311 z vlastní kapsy a máme pěkných kulatých 422 melounů. Co je na tom zvláštního?
andy napsal:... a využít částku 421 929 689 Kč na financování ...
Sem sám komu přijde divné mít jakoukoliv budoucí stavbu naplánovanou na koruny?
Kdybys četl pozorně, tak pochopíš, že jde o peníze zbylé po vyúčtovaní (halíře nám zamlčeli): ....po dokončení investice tyto peníze městu vyúčtuje a vrátí. Nyní Dopravní podnik požádal o možnost si finanční prostředky ještě ponechat a využít částku 421 929 689 Kč na financování .... , které nyní budou využité na financování dalších akcí a vyúčtované až v dalším období.
Dřív to tak bylo: citace z tisku: Rekonstrukce bude stát přibližně 38 496 358,68 Kčs To ovšem byla cena rozpočtová...
Rekonstrukce ? Střelničná ?? Já bych osobně raději v listopadu nějakou tu výplatu !!!
Medvěd
....po dokončení investice tyto peníze městu vyúčtuje a vrátí.
No já to chápu tak, že investice ještě vyúčtovaná není (budoucí čas...), takže ty koruny nechápu dál...
Píšou, že je to částka, která zbyla z předfinancování investiční akce Tramvajová trať Radlická. Takže já to chápu tak, že na tu Radlickou Praha dala nějakou sumu (zaokrouhlenou nebo nezaokrouhlenou - ta by se měla dát někde dohledat), a když od ní pak DP odečetl skutečné náklady, zbylo právě těch necelých 422 mega, které chtějí rovnou použít na další akce.
Jinak obecně plánování na koruny je možné, protože výsledná suma bývá součtem dílčích položek, jejichž předpokládáná cena nemusí být nutně zaokrouhlená.
Výpočty a samozřejmě i zaokrouhlování bývají součástí smlouvy, v případě stejných pravidel pro více smluv se jedná o samostatnou smlouvu. Berou se v potaz i vlivy inflace a okolí. Konečné vyúčtování schvalují obě strany, případně arbitr (soud, rozhodce ....). Město schvaluje DP jak peníze za provoz (Praha je součástí ROPIDu), tak provozní dotaci. Primátor je pak z titulu své funkce členem představenstva (MUDr. je i jeho předsedou jestli se nepletu), takže má o financování dokonalý přehled (z uzávěrky). V praxi může peníze, které má na účtu jako přebytek z nějaké investice, použít i na jiné účely, pokud mu to schválí ten, od koho ty peníze dostal. Zúčtovat je nemusí ihned, zaúčtovat je musí okamžitě, jakmile proběhne operace.
Já účtuji nehody a jiné položky na garáži přesně na hléře.
Pokud by měl někdo zájem doporučuji Základy podvojného účetnictví.
CENIA si založila záznam pro tramvajovou trať Podbaba – ČD Podbaba – 1. etapa, tak uvidíme, co se bude dít dál
EDIT: Nu, a je to tady - oznámení záměru je na světě. BTW záměr má vtipný "ďábelský" kód, no aspoň si každý zapamatuje, že jde o záměr na území Prahy 6
Tram most v Modřanech - přes "KoMoKo"
opět změna z katastrofálního do havarijního stavu - informace a zajímavé fotky
V Modřanech se pracuje - II http://www.dp-arena.cz/1/index.php?opti … ;Itemid=44
Pavel Ďuran
Zatímco koleje na tramvajovém přejezdu nad ulicí Generála Šišky sice pomalu, leč neodvratně rezivějí, na mostě a především pod ním se už druhý den pracovalo!
Tramvaje se o víkendu vrátí do Modřan
17. září 2009 0:00
Modřany - Tramvaje se zřejmě již za tři dny vrátí na modřanskou trať. Ta je již dva týdny uzavřena kvůli poškozenému mostu přes Komořanskou ulici. Most si v pátek 4. září obhlédl statik a okamžitě na něj zakázal vjezd tramvajím. Most se totiž posunul asi o 20 centimetrů do strany a hrozilo vykolejení souprav.
Tento týden se do Modřan sjeli technici, aby připevnili k pilíři i mostovce speciální konstrukci. Ta stavbě znemožňuje nežádoucí pohyb. „Vypadá to, že skutečně vyjedeme v neděli ráno,“ potvrdil Ondřej Pečený z Dopravního podniku. Nyní z Modřan do Braníka jezdí náhradní autobusy, jež často trčí v kolonách. Výluku podnik využil i k drobným opravám na celé trati.
Regionální mutace| Mladá fronta DNES - Praha
Nové tramvajové tratě? Nejsou peníze
Praha - Příští rok se alespoň prodlouží na nádraží v Podbabě, dostane se i na rekonstrukci Plzeňské.
No hlavně, aby v té Podbabě udělali i tu vlakovou zastávku...
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Tramvajové tratě
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.205 s, vykonaných příkazů: 77.