Re: Hradčanská - postřehy ze staveniště
Na kameře to před chvílí vypadalo, že se zase na severozápadní lamele drápe a teď je tam i hydrofréza.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Na kameře to před chvílí vypadalo, že se zase na severozápadní lamele drápe a teď je tam i hydrofréza.
ano - v tu dobu (kolem půl deváté) se skutečně drápalo
Jo,drápání je vyfoceno. Jdu dělat fotky, ale chvilku počkejte, je jich dneska o pár víc.
Jo,drápání je vyfoceno. Jdu dělat fotky, ale chvilku počkejte, je jich dneska o pár víc.
To vypadá, jako by ses šel ponořit do temné komory.
Slepenice - středa 14.4.
Povrchy:
- Podél boční stěny výjezdové rampy jsou zvenčí nataženy kabely (nebo je to drenáž?, rozhodně je to tlusté červené). Na hraně výjezdové rampy je osazeno zábradlí, nevypadá ale moc definitivně.
- Kabelová komora na stropě dílu B už je obedněna zvenku a armuje se strop. Vystřižení okýnek ve výztuži jsem bohužel nemohl zaznamenat.
- Pokračují opravy sítí v chodnících Milady Horákové: nejenom v křižovatce s ulicí Pod Baštami, ale i na západ a na východ od ní.
- Už se zase chodí východem z podchodu směrem Hrad.
Jámy:
- Včera jsem se byl mrknout i na vjezdovou rampu. Jestli koukám a počítám dobře, zatím jsou v každé z obou stěn tři lamely.
- Svislé stěny vestibulu byly na západní straně olešeňovány a prakticky hned se začalo s izolací dalšího patra.
- Po doarmování oblouků výstupů na severní stranu Milady Horákové byl východní obedněn i zvenku (na velké slepenici formu bednění bohužel zakrývá složená hromada jiného).
- E1+E2: ano, ráno se drápala poslední lamela v severní stěně.
- Cestou přes vlakové nádraží jsem si všiml za kolejemi dvou těžených jam. Netušíte účel?
A nakonec jenom jeden mimotématický postřeh: pokládka pražců na mostě.
poslední odkaz na fotku z mostu nefunguje
A nakonec jenom jeden mimotématický postřeh: pokládka pražců na mostě.
S_M_L: Ty říkáš mimotématický, pro Kasmeho- tramvajáka ráj pro oči
vondr: mě jo
Cestou přes vlakové nádraží jsem si všiml za kolejemi dvou těžených jam. Netušíte účel?
To jsou "NÁDRŽE" na "materiál" vytěžený drapákem...
Nákláďák ho tam vyleje, něco vyschne nebo se to smíchá se suchým a až to "neteče", tak se to odveze
E6: odtěžená rampa, dokončuje se profilace podkladu pod podkladní betony
E1: potvrzuji, že se frézuje poslední lamela severní stěny, jih a střed hotové
G1: betonuje se horní vrstav první třetiny. Zbylé dvě třetiny mají podkladní betony, asi je budou dělat vcelku
Vypadá to, že si jeřáb jede pro první část poslední lamely. Pamparadá.
A už tam jde i druhý díl. Takže navařit, zalejt betonem, zabalit raneček a hurá na Patočkovu.
To jsem zvědav, kde bude hydrofréza ráno....
Poslední armokoš se bude betonovat až zítra ráno
Rychlovka z večera: když jsem přijel někdy ve 22:45 domů, mixy se tam vrtěly jeden za druhým.
Slepenice – čtvrtek 15.4.
Povrchy:
- Čistič na stropě kabelové komory v díle B luxuje prostor jejího budoucího stropu.
Jámy:
- Odbedňuje se vybetonovaný oblouk východního východu na severní stranu Milady Horákové - nebo přinejmenším ta část, která bude pod úrovní terénu.
- Ze západní strany je hotova první vrstva izolace, přikládá se geotextilie (prostě to zelené). Z východní zatím velký pokrok nezaznamenáte.
- E1+E2: svislé stěny jsou hotové. Najednou je zvláštní ticho, když vypnuli bentonitové hospodářství. Uklízí se. Do prostoru budoucího stropu JTT je nasypána malá rampička.
E6: podklad vyprofilován, připravují vodicí trubky pro podkladní beton, rozhraní si obednili, aby jim neutekl beton do sousední stavby
E1,2: v JTT už začali bourat pojezdový beton
E obecně: Zakládání staveb se balí, uklízí, rozebírá armovnu, odváží zbylou výztuž atd.
Jestlipak se v rámci stavby TB najde ještě uplatnění pro hydrofrézu ? Ve srovnání s drapákem to byla údernice .
Na to si nejspíš musíme počkat, až/jestli se podaří vykoupit Stavebniny a vyfréznout milánskou předstihovou severní stěnu stanice Praha-Dejvice. Jinak na východ od Hradčanské je hotovo a na západ od ní mělko, případně otevřená jáma.
případ Stavebniny - nechci strašit, ale kamarád se soudil kvůli špatně vyměřené parcele skoro deset let...bylo to jako v tomto případě - odklady, nemoc někoho ze zúčastněných, špatné/opožděné posudky, zpochybnění znalce, po vynesení rozsudku odvolání a celé znova, po dalším vynesení rozsudku vrácení k novému projednání atd.
Kdybych to nemohl sledovat zblízka, nevěřil bych tomu.
Ke Stavebninám: to už teď není podle všeho jenom problém pana Skružného. Odvolání proti prohlášenému konkurzu mu zamítli loni v létě. Teď jde o to, jak moc se insolvenčnímu správci podaří vycukat město (nebo naopak) a kdy se dojde k nějakému oboustranně výhodnému řešení, co se týče ceny. Pan Škripko evidentně nechce za tu barabiznu málo, jinak by se město necukalo, a ví, že čas hraje pro něj.
Poslední věta k tomu je zatím „propracovali jsem se na věřitelský výbor a největšího věřitele, kde to vypadá, že se v horizontu týdnů domluvíme“ z úst šéfa Odboru městského investora Tomana 25. února na stránkách iHned.cz.
A neměla se stěhovat na Patočkovu?
Tam snad také není potřeba, ale třeba blíže k Myslbekově uplatnění najde...
i když nějaké šutry dole v jámě byly
Drapáku (lanový jeřáb) už se pomalu rozebírá rameno.Ráno nejspíše přejede na Patočkovu
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/hradcan … 0.jpg.html
zřejmě se betonují podkladní betony E6. Na M.H. stojí betonpumpa a rameno má někam do jámy
Ta pumpa patří k Letné, betonuje podklad 3/3 D1,2.
Podklad E6 betonuje druhá pumpa, která stojí v jámě.
Takže dneska budou podklady v téhle jámě komplet.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 … 19 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » Hradčanská - postřehy ze staveniště
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.153 s, vykonaných příkazů: 86.