Re: Cyklo lávky pod R1
Prosím, můžete mi někdo čmárnout do mapy(.cz), kudy je tam k té lávce přes Berounku příjezd od Zbraslavi? Počítám, že je možné aspoň tuhle lávku prohlásit za "v ověřovacím provozu" a mohu jí tedy zakreslit do cyklomapy...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » CYKLOstavby » Cyklo lávky pod R1
Stránky Předchozí 1 2 3 4 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Prosím, můžete mi někdo čmárnout do mapy(.cz), kudy je tam k té lávce přes Berounku příjezd od Zbraslavi? Počítám, že je možné aspoň tuhle lávku prohlásit za "v ověřovacím provozu" a mohu jí tedy zakreslit do cyklomapy...
Prosím, můžete mi někdo čmárnout do mapy(.cz), kudy je tam k té lávce přes Berounku příjezd od Zbraslavi? Počítám, že je možné aspoň tuhle lávku prohlásit za "v ověřovacím provozu" a mohu jí tedy zakreslit do cyklomapy...
Asi takhle?
http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=133009 … 98784@z=14
Jel jsem to teda autem (až k lávce), ale mělo by to jít i na kole.
a nebo od Lahovic http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=133020 … 04480@z=14
a nebo podle břehu Berounky z obou stran cesta
Proč to furt kreslíte mimo estakádu, lávka je pod ní ne ?
my kreslíme příjezd k lávce...
lávka je pod ní, ale jen přes Berounku
ps: to druhé modré tam ještě není - zkus si přepnout třeba na ortofoto
Už to chápu, zmátla mě ta laguna. Ta tam asi tedy nebude, leda by se to pak celé předělávalo.
kasme, pp21: Díky za zákresy, už to tam je ( http://prahounakole.cz/mapa_klobouk/ind … p;layout=1 ). Křižovatku samotnou jsem poněkud odflákl, tak mě za to nebijte.
Lávka přes Berounku: v podstatě chybí už jen zábradlí na rampách...
pro pořádek ještě odkaz na fotky
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … /101010/e/
"Vltava" je na tom stále stejně
foto: "tak to asi nedáme..."
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.html
Ahoj, Kasmemu jsem to jiz poslal, ale nez to zaradi, tak se mrknete sem, je tu vyfocenej druhej konec lavky pres Vltavu na Komoransky strane. Jak jsem to tak obchazel, tak jsem jeste vic zmatenej tim jak myslej ze to napojej na A2.... Nebyla by nekde mapka jak to ma pak vypadat ? Nebo rovnou vizualizace ?
Jakub
No tak jeste pridat ten odkaz ze ...
http://212.158.133.54/prenos/cyklostezka/
Lávka přes Vltavu:
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … klostezky/
Po vybudování nájezdových ramp (270 m, 155 m, 130 m a 110 m) budou propojeny v této části města řekami dosud oddělené páteřní cyklotrasy A1 (Berounka) a A2 (Vltava) včetně dosud nevyznačených tras A10 a A20 a bude zajištěno cyklistické a pěší spojení sídelního celku Modřan a Komořan s Lahovicemi a Radotínem. Rampy mají získat stavební povolení ještě letos, realizaci lze očekávat v roce 2011. Lávky jsou již zavěšeny. Na rampy dosud nebyl vysoutěžen zhotovitel, očekávaná cena díla přes Vltavu včetně ramp je 124 milionů (s DPH). 85 % uznatelných nákladů bude hrazeno z fondu EU (OPPK).
4 rampy? Asi nějaká kravina ... spíš to bude smíchaná délka ramp a ramp na konstrukci..._
http://magistrat.praha-mesto.cz/82967_N … sene-lavce
Technicko-ekonomická data:
1) rampa Komořany: délka 170 m, z toho 150 m na konstrukc
Cena 31,2 mil. Kč s DPH2) rampa Lahovice: délka 250 m, z toho 100 m na konstrukci
Cena 22 mil. Kč s DPH3) lávka: délka 225 m, celoocelová konstrukce
Vysoutěžená cena 51,4 mil. Kč s DPH
Koukám že během půl doku poskočila cena lávky + ramp ze 104 na 124 mil. Kč ...
Abych nezapomněl ... připomenu že provedení rampy na straně Lahovic známe, v Komořanech ne
At bude provedeni rampy na Komoransky strane jakykoliv (resp. rampa na jedny strane - u tunelu - je hotova, ale nevede nikam - viz moje fotky (Kasme to jeste nedal na svoje stranky i s nahledama, asi ma moc prace) A to, jak to povede dal, je pro me fakt zahada. Protoze jestli budou rikat, ze lavka i rampy jsou, tak fajn, ale dalsi napojeni dal - at uz smerem ke Komoranskymu zamecku nebo k mostu na Zbraslavi - uz vyreseny (asi) neni.
Tady jsem zkusil neco zakreslit, je to napojeni . Prvni je napojeni k zeleznicnimu prejezdu u fabrik v Komoranech (pozn. zacatek je u zacatku rampy, ta ale usti na druhou stranu)
http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=133033 … 81760@z=14
Druhy je napojeni na pres vilky smerem k Zbraslavskymu mostu (pozn. zacatek je na zacatku vyusteni rampy, ve smeru k tunelum rampa usti doprava smerem na Zbraslav)
http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@dm=133024 … 46560@z=14
Snad to vymyslej lip nez to moje humpolacky zakresleni
Komořanská lávka na dokončení stále čeká
Hůře to vypadá s otevřením lávky zavěšené pod mostem Pražského okruhu mezi Lahovicemi a Komořany. Zde se magistrát stále nedokáže domluvit se soukromým vlastníkem pozemku na pravé straně řeky.
Ten totiž požaduje, aby město odkoupilo celý jeho pozemek, ačkoliv k napojení lávky je potřeba pouze jeho třináctina. Magistrát však doufá, že se s ním domluví ještě letos.
Cyklolávka vede odnikud nikam. Praha kvůli tomu vrátila unii 50 milionů korun
Novou cyklistickou lávku přes Vltavu bude muset zaplatit ze své kasy výhradně Praha. Padesátimilionovou dotaci EU město muselo vrátit, když nedokázalo zajistit pozemky, z nichž by šlo na lávku postavit nájezdové rampy.
http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-5252729 … ionu-korun
Mimochodem, za uvedenou sumu město mohlo na daném místě místo lávky platit po 200 let převozníka, který by jezdil zdarma.
ale moc konkrétního v článku není...
Jak se ušetřilo na rampách
Východní rampa na lávku pod okruhem v Komořanech je před stavebním povolením. Zástupce cyklokomise dokázal projekt „oholit“ o nějaké tři miliony korun, o západní rampě se ještě bude jednat. Obě rampy budou nicméně dohromady stát přes padesát a jejich postavení tak závisí jen na tom, zda se na ně podaří zažádat o peníze z EU (s vlastními zdroji nemůžeme počítat). Realizace nejdříve na jaře 2013, když EU dopustí.
Zavěšená lávka čeká na cyklisty, Praha na peníze z Bruselu
31. července 2012 21:07
Už dávno po ní měli jezdit cyklisté, zatím se ale lávka zavěšená pod Pražským okruhem osiřele klene nad Vltavou. U stezky spojující Komořany s Lahovicemi totiž stále scházejí nájezdové rampy. Pokud na ně město od Evropské unie získá desítky milionů, stavba by mohla být hotová zhruba v září 2013.
http://praha.idnes.cz/praha-ceka-penize … -zpravy_jj
"Problémy s pozemky jsou už vyřešené, stejně tak stavební povolení," říká člen Komise Rady Hlavního města Prahy pro cyklistickou dopravu Pavel Polák
Rampa na komořanské straně bude měřit 170 metrů, ta lahovická dokonce 250 metrů.
Nyní se město pokusí na rampy získat peníze v rámci Operačního programu Praha - Konkurenceschopnost. V říjnu by mělo být jasné, zda se svou žádostí uspěje. Podle Poláka je to reálné. "Poté by se do konce letošního roku převzalo staveniště. Stavět by se začalo příští rok zhruba v dubnu a přibližně v září by mohlo být hotovo," nastiňuje možný scénář.
áááááá už si toho někdo všimnul...
první rošty zmizely už tak před dvěma lety...
Nepoužívanou cyklistickou lávku pod okruhem začal někdo rozkrádat
Praha 26. září (ČTK) - Nepoužívanou cyklistickou lávkou pod jižní částí Pražského okruhu začali neznámí vandalové rozkrádat. Zmizelo několik podlahových roštů. Na posledním jednání dopravního výboru pražského zastupitelstva na to upozornila zastupitelka a šéfka cyklistické komise Monika Krobová Hášová (TOP 09). Lávku dokončenou před více než dvěma lety nemůžou cyklisti a chodci používat kvůli chybějícím nájezdům. Ty by mohly být vybudovány v příštím roce.
Podle Krobové Hášové a dalších zástupců komise pro cyklistickou dopravu je lávka v současnosti na jednom konci nepoužitelná. Podle technické správy komunikací (TSK), která má lávku ve správě, je problém v tom, že na komořanské straně je vyvýšený terén a zloději se tak k lávce mohli dostat.
'Je to samozřejmě nepříjemné. Aby to dál nemizelo, je jediná cesta, a to celé dílo dostavět a provozovat,' řekl ČTK Pavel Polák z magistrátního odboru rozvoje a financování dopravy. Dostavbu nájezdů na výboru podpořil i náměstek primátora pro dopravu Josef Nosek (ODS). Jejich vybudování by mělo stát zhruba 35 milionů korun bez DPH, TSK bude o peníze žádat v rozpočtu na příští rok.
Lávka přes Vltavu vznikla při výstavbě jižní části vnějšího okruhu, který byl otevřen před dvěma lety. Její vybudování stálo desítky milionů korun. Na lávku se ale nedá najet, Praha se totiž teprve nedávno dohodla se soukromými vlastníky na odkupu pozemků potřebných pro stavbu nájezdů. Nájezdové rampy už mají stavební povolení. Podle náměstka ředitele TSK Ladislava Pivce bylo rovněž vyhlášeno výběrové řízení na zhotovitele stavby. 'V polovině příštího roku by rampy mohly být dokončeny,' řekl ČTK Pivec.
Šárka Dvořáková mal
Sny cyklistů Praha letos nesplní, ale lávku v Komořanech chce otevřít
8. dubna 2013 19:57
Přesto se cyklisté mohou ještě letos dočkat dokončení jednoho léta se vlekoucího a nákladného projektu - podvěsné lávky pod novým mostem nad Vltavou mezi Komořany a Lahovicemi. Praha před půldruhým rokem vykoupila potřebné pozemky a k dokončení chybí vybudovat už jen nájezdové rampy. Cena? Pětatřicet milionů korun.
"Ty prostředky chceme letos najít, možné řešení vidím v části peněz, které Praha získá výnosem ze sázkových her a loterií," říká Krobová Hášová. Peníze však přijdou až na podzim.
"Jakmile je budeme mít, dostavbě už nic nebude bránit. Pokud to stihneme do konce tohoto roku, oddechnu si," dodává zastupitelka.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/cyklistika-v-praz … zpravy_sfo
Praha konečně dostaví nájezdy na nepoužívanou lávku pro cyklisty
http://www.metro.cz/praha-konecne-dosta … e-deje_rab
Praha po letech dostaví lávku pro cyklisty pod Radotínským mostem
http://praha.idnes.cz/lavka-pro-cyklist … zpravy_sfo
Nájezdové rampy měly původně stát zhruba 50 milionů korun. Vedení Prahy se však zakázku podařilo vysoutěžit za méně než poloviční cenu.
Další zpoždění zahájení samotné stavby pak přinesly letošní povodně, kdy velká voda poškodila jedinou přístupovou cestu pro stavbu.
"Jsem rád, že se věc konečně podařilo nasměrovat ke zdárnému konci," řekl pražský primátor Tomáš Hudeček. Podle jeho slov přijde dostavba ramp na 20 milionů korun. Financována bude z magistrátního rozpočtu a Státního fondu dopravní infrastruktury.
Lávka by měla být zprovozněna nejpozději na jaře příštího roku. "Propojí velmi frekventované cyklostezky na obou stranách Vltavy, a to nejen pro cyklisty, ale i pěší či bruslaře," uvedl Tomáš Cach z Kanceláře veřejného prostoru při Útvaru rozvoje hlavního města Prahy.
Pořád by mě zajímalo napojení na cyklostezku na pravém břehu...
Jinak gratulace za ušetření našich peněz pomocí (snad) férově soutěže, kolik by to stálo za éry s. Béma se lze jen domnívat.
Pořád by mě zajímalo napojení na cyklostezku na pravém břehu...
Jinak gratulace za ušetření našich peněz pomocí (snad) férově soutěže, kolik by to stálo za éry s. Béma se lze jen domnívat.
souhlasim naprosto, jednak by mě zajímalo to napojení - je tam vlak apod, ale asi to půjde vrchem od toho přejezdu pod komořany (odhad)
Asi jo, někdo to už řešil v tomhle vlákně a vypadá to že se tam bude muset dojet nějak vrchem, lávku ve formě ramena ze současný úzký cyklostezky si neumím představit a na současný zavěšený lávce na to asi není ani příprava (resp. jsem si jí nevšiml).
I s horním objezdem to ale bude mnohem lepší než současná cesta s autama po úzký silnici přes Zbraslav směrem k R1xR4.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » CYKLOstavby » Cyklo lávky pod R1
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.221 s, vykonaných příkazů: 83.