Re: Hostivař - ZM - Eden - Vršky - hl.n.
+7 dní... zatím
Datum ukončení příjmu nabídek 15.12.2016 09:00:00
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Železniční uzel Praha » Hostivař - ZM - Eden - Vršky - hl.n.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 15 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
+7 dní... zatím
Datum ukončení příjmu nabídek 15.12.2016 09:00:00
další týden navíc... to už to rovnou můžou nechat na příští rok
Datum ukončení příjmu nabídek 22.12.2016 09:00:00
Datum ukončení příjmu nabídek 05.01.2017 09:00:00
Zrušení největší zakázky na železnici ji prodražilo o 100 milionů
5. ledna 2017 16:15
Sdružení firem Metrostav, Swietelsky Rail a SMP nabídlo nejnižší cenu za modernizaci tratě mezi jižními portály vinohradských tunelů a stanicí Praha - Hostivař. Největší železniční zakázka za poslední rok ale bude o téměř sto milionů dražší, než byla cena v prvním pokusu o vysoutěžení.
http://ekonomika.idnes.cz/soutez-szdc-p … oprava_suj
Audit obří železniční zakázky: zrušení bylo zákonné, ale nevysvětlené
29. prosince 2016 11:00
Ministerstvo dopravy dokončilo po více než čtyřech měsících audit letošní největší zakázky na železnici, kterou Správa železniční dopravní cesty nečekaně zrušila. Šlo o zakázku na modernizaci tratě mezi Prahou-Hostivaří až k jižnímu portálu vinohradských tunelů za více než 3,5 miliardy.
Největší železniční zakázku prověřuje policie. Nová bude dražší
12. ledna 2017 13:53
Protikorupční policie se začala zajímat o největší zakázku na tuzemské železnici za poslední rok. Jde o modernizaci tratě mezi Prahou-Hostivaří a jižním portálem vinohradských tunelů. Informaci iDnes.cz o zájmu policie potvrdilo ministerstvo dopravy.
S rekonstrukcí se plánuje i přesun smyčky Radošovická do Zahradního města pod podjezd Jižní spojky u pumpy.
http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PHA1042
Jj, tam bejvala kdysi davno :-)...
Byla trochu vedle, z podjezdu pokračovala trať přímo, dnes je tam částečně křižovatka a parčík.
Dobře je to vidět na www.dveprahy.cz
Smyčka Zahradní Město
Nepříliš kvalitní snímek ze smyčky Zahradní Město zachycuje soupravu vozů T3 na lince 24
18. října 1936 byla zprovozněna nová tramvajová trať z Průběžná na Zahradní Město, jejíž součástí byla koncová smyčka Zahradní Město. Smyčka to nebyla příliš rozsáhlá - vlastně šlo o jednokolejnou smyčku - , ale tehdejším provozním potřebám dostačovala. 3. ledna 1954 byla trať ze Zahradního Města prodloužena až do Hostivaře, na náměstí J. Marata, zhruba do prostoru dnešní zastávky Hostivařská. Smyčka Zahradní Město se tak stala smyčkou mezilehlou, s vjezdem a výjezdem pouze z a do centra města. Navazovala na dnešní levý oblouk po podjetí železničních viaduktů u Zahradního Města. Vjezdová kolej pokračovala přímo do smyčky, zatímco kolej traťová pokračovala zmíněným levým obloukem dále do Hostivaře. V souvislosti s výstavbou silniční komunikace zvané Jižní spojka došlo k výstavbě mimoúrovňové křižovatky na Zahradním Městě, což mělo za následek likvidaci mezilehlé smyčky Zahradní Město, která byla zrušena k 5. květnu 1987.
jj zrušena kvuli sjezdu ze spojky.
na tom nákresu je i pěkně vidět plánovaná železniční zastávka přesun tramvajové zastávky pod most...
Komise vybrala pro stavbu pražského uzlu Metrostav a Swietelsky
Praha - Výběrová komise doporučila jako zhotovitele modernizace pražského železničního uzlu sdružení společností Metrostaw (!!!), Swietelsky Rail a SMP CZ. To za modernizaci koridorové trati z pražské Hostivaře k Vinohradským tunelům u hlavního nádraží nabídlo částku 3,487 miliardy korun bez DPH. ČTK to řekl mluvčí Správy železniční dopravní cesty Marek Illiaš.
Pokud proti rozhodnutí o výběru nejvhodnějších nabídek nebudou podány námitky, předpokládá zadavatel přibližně do tří týdnů uzavření smluv o dílo, uvedl mluvčí správy železnic, která je investorem stavby. Soutěže se zúčastnilo celkem šest firem, v pořadí na druhém místě skončilo sdružení firem Eurovia, Strabag Rail a GJW Praha s cenou 3,68 miliardy Kč.
Modernizace železničního spojení od vinohradských tunelů k Hostivaři je součástí modernizace takzvaného pražského železničního uzlu. Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) si od ní slibuje odstranění úseků, které už nestačí intenzitě dopravy.
SŽDC vypsala tendr loni na podzim již podruhé. Výběrová komise loni v červnu za vítěze doporučila firmu Chládek a Tintěra s cenou 3,4 miliardy korun. SŽDC ale následně soutěž zrušila s poukazem na nejasnosti ve vlastních kvalifikačních požadavcích. Vítězná firma se následně obrátila na antimonopolní úřad, aby zakázal vypsání nové soutěže. Nakonec ale společnost vzala své podání zpět a SŽDC vyhlásila nový tendr.
Nic nového, jen jsem šel kolem, a bylo hezky
a je to tady...
a) traťová kolej včetně TV v úseku Praha-Vršovice s. n. – Praha ONJ odjezd;
4 dny nepřetržitě v měsících 07/2017 a 08/2017;
b) traťová kolej č. 1 včetně TV v úseku Praha-odb. Záběhlice – Praha-Vršovice;
2 dny nepřetržitě v měsíci 08/2017;
c) traťová kolej č. 2 včetně TV v úseku Praha-odb. Záběhlice – Praha-Vršovice;
2 dny nepřetržitě v měsíci 09/2017;
d) spojovací kolej KSOZ včetně TV v úseku Praha-odb; Záběhlice – Praha-Vršovice s. n.;
184 dní nepřetržitě V měsících 07/2017 -12/2017;
e) staniční koleje č. 5 - 8, T18 - T22 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice s. n.;
184 dní nepřetržitě v měsících 07/2017 -12/2017;
f) staniční kolej č. 9 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice s. n.;
132 dní nepřetržitě v měsících 08/2017 - 12/2017;
g) staniční kolej č. T16 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice s. n.;
126 dní nepřetržitě v měsících 08/2017 - 12/2017;
h) traťové koleje č. 1, 2 včetně TV v úseku Praha - odb. Záběhlice - Praha-Vršovice;
2 x 4 hodiny v noční době v měsíci 09/2017;
i) staniční kolej č. 95 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice s. n.;
10 x 4 hodiny v měsíci 08/2017;
j) staniční koleje č. 9, 10 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice s. n.;
4 x 4 hodiny v noční době v měsíci 08/2017;
Strana č. 2 ze 3
k) traťová kolej č. 1 včetně TV v úseku Praha - odb. Záběhlice Praha-Vršovice;
10 x 8 hodin v měsících 07/2017 a 08/2017;
l) staniční koleje č. T1, T1a, 93 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice s. n.;
10 x 8 hodin v měsících 07/2017 a 08/2017;
m) traťová kolej včetně TV v úseku Praha-Vršovice – Praha ONJ odjezd; staniční koleje č. T3 - T11, T3a, 97 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice s. n.;
20 x 8 hodin v měsících 07/2017 a 08/2017;
n) traťová kolej včetně TV v úseku Praha-Vršovice Praha ONJ odjezd;
5 x 8 hodin v měsících 07/2017 a 08/2017;
o) traťové koleje č. 1, 2 včetně TV v úseku Praha-Malešice – Praha-Vršovice s. n.; staniční koleje č. 101–105 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice ček. kol.; staniční koleje č. 9, 10 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice s. n.;
30 x 8 hodin v měsících 07/2017, 08/2017 a 11/2017;
p) traťová kolej včetně TV v úseku Praha-Vršovice – Praha ONJ odjezd; staniční koleje č. T1 - T11, Tla, T3a, 93, 97 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice s.n.;
12x4 hodiny v měsíci 12/2017;
q) staniční koleje č. 9, 95 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice s. n.;
22 x 8 hodin v měsících 08/2017 a 09/2017;
r) staniční koleje č. 10, 94 včetně TV v dopravné Praha-Vršovice s. n.;
22 x 8 hodin v měsících 09/2017 a 10/2017;
s) traťová kolej č. 1 včetně TV v úseku Praha-Malešice – Praha-Vršovice s. n.;
12 x 8 hodin v měsících 09/2017 a 10/2017;
t) traťová kolej č. 2 včetně TV v úseku Praha - Malešice - Praha-Vršovíce s. n.;
16 x 8 hodin v měsících 08/2017 a 09/2017;
u) staniční koleje č. 101–104 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice ček. kol.;
30 x 8 hodin v měsících 09/2017, 10/2017 a 11/2017;
v) staniční kolej č. 105 včetně TV v dopravně Praha-Vršovice ček. kol.;
6 x 8 hodin v měsících 09/2017 a 10/2017;
w) traťová kolej v úseku Praha-Vršovice ček. kol. – Praha-Krč.
10 x 8 hodin v měsících 09/2017 a 10/2017.
Železniční doprava při výlukách dle bodů:
Železniční doprava při výlukách dle bodů;
● a), d), h), j), m), n), o), p), w) nebude provozována.
● b), c), e), f), g), i), k), l), q), r), s), t), u), v) bude provozována po nevyloučených traťových a staničních kolejích.
Tak jestli jste si mysleli, že to bude jen tak, tak to jste si teda mysleli špatně.
Největší železniční zakázka stojí. Eurovia podala námitky
Správě železniční dopravní cesty se komplikuje letošní největší zakázka. Výsledek soutěže na modernizaci tratě z pražské Hostivaře k jižnímu portálu vinohradských tunelů se nelíbí společnosti Eurovia. Termín zahájení v červenci je tak ohrožen.
Pro SŽDC je to tak další komplikaci s obří zakázkou, která měla začít podle původních plánů už loni. První soutěž, kterou vyhrála společnosti Chládek a Tintěra, ale státní podnik zrušil (více čtěte zde).
„Mohu potvrdit, že jsme podali námitku na toto výběrové řízení. Protože řízení stále probíhá, nebudeme nyní sdělovat další detaily,“ řekla mluvčí Eurovie Iveta Štočková.
Eurovia ve sdružení se Strabag Rail a GJW Praha dala druhou nejnižší nabídku ve výši 3,68 miliardy korun, oproti první soutěži zlevnila o půl miliardy korun. Nejnižší nabídku v soutěži dalo sdružení Metrostav a Swietelsky Rail za 3,487 miliardy. Součástí sdružení je i společnost SMP, která patří stejně jako Eurovia do francouzské skupiny Vinci. Eurovia tak jde námitkou v podstatě proti sesterské firmě.
Eurovia podle informací iDNES.cz žádá překontrolování dokumentů k soutěži, konkrétně nabídky prvních tří uchazečů. To vše může zahájení stavby prodloužit.
„Těžiště prací je v roce 2018, letos od poloviny roku se počítá s menšími výlukami. Harmonogram prací stíháme, nelze však vyloučit podání na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže,“ řekla mluvčí SŽDC Kateřina Šubová.
SŽDC už naopak zasmluvnila jiný velký tendr, zakázku na opravu pražského Negrelliho viaduktu, u které se nabídky podávaly ve stejný termín jako pro modernizaci tratě do Hostivaře. Za 1,086 miliardy korun ho opraví sdružení firem Hochtief, Strabag Rail a Avers.
pár fotek z okolí Svobodových hor... http://hostivar-hlavni.rajce.idnes.cz/170414
Termín zahájení posunut na 14. 8. 2017
No, uvidíme...
Eurovia se prý odvolala k ÚHOSu
No, uvidíme...
Eurovia se prý odvolala k ÚHOSu
Měl jsi pravdu. Výluky jsou odvolány až do října.
koridory.cz: Stav příprav staveb čtvrtého koridoru – srpen 2017
Na dokončení této stavby čeká reko trati Hlavní nádraží-Smíchov.
K._A._F. Pondělí, 18. září 2017 - 18:19:07
ÚOHS zrušil rozhodnutí zadavatele a posouzení kvalifikace v soutěži na stavbu Hostivař - hl. n., II. část.
http://www.uohs.cz/cs/verejne-zakazky/s … 14957.html
Eurovia proti Metrostavu. SŽDC musí platit pokutu, koridor v Praze má další zpoždění
Září 19, 2017 9:40
Jan Sůra
Správa železniční dopravní cesty musí znovu přezkoumat nabídku sdružení firem Metrostav, Swietelsky Rail a SMP, které hodnotící komise navrhlo jako vítěze soutěže na téměř čtyřmiliardovou modernizaci koridoru mezi jižním portálem vinohradských tunelů a stanicí Praha – Hostivař. Jedna z největších zakázek na železnici za posledních pět let tak nabírá další zpoždění.
Do konce roku 2017 tak stavba s pravděpodobností hraničící s jistotou opět nezačne. Do původní trati se však v posledních letech příliš neinvestovalo. Prováděla se pouze nejnutnější provozní údržba a v posledních měsících zejména opravy havarijního stavu. Trať, jejíž části byly kdysi přeloženy při stavbě vršovického „ranžíru“ se doslova rozpadá a motta „to do koridoru vydrží“ tak nedbá, což jí ovšem z výše uvedených důvodů nemůžeme vyčítat.
Proto bylo rozhodnuto, že bude provedena oprava většího rozsahu, která si ovšem vynutí nepřetržité výluky vždy jedné ze dvou traťových kolejí mezi železničními stanicemi Praha-Hostivař a Praha-Vršovice.
Při akci nazvané „Oprava koleje na trati Praha Hostivař – Praha Vršovice 1. a 2.kol.“ tak bude provedeno souvislé čištění kolejového lože a jeho doplnění, dále budou uskutečněny úpravy geometrické polohy kolejí, sváry termitem a vyčištěno odvodnění.
pro pořádek vkládám...
Vyjádření SŽDC k rozhodnutí ÚOHS
20.09.2017
ÚOHS ve svém rozhodnutí z konce srpna nezrušil zadávací řízení na modernizaci tratě Praha-Hostivař – Praha hl. n. jako celek. Zrušil pouze jeden z úkonů provedených v tomto zadávacím řízení a nařídil jeho opakování.
ÚOHS konstatoval, že při předchozím postupu SŽDC mohlo dojít k ovlivnění výběru nejvýhodnější nabídky.
SŽDC s tímto závěrem nesouhlasí a za postupem komise si stojí. Přesto bude rozhodnutí úřadu respektovat a provede opětovné posouzení nabídek, včetně kvalifikace uchazečů.
To bude na palici, když budou muset nejlevnějšího uchazeče vyloučit na základě toho, že výslovně nenapsal, že při modernizaci trati modernizoval trať, čímž nesplnil kvalifikační požadavky. Kdyby tak měli učinit a vybrat dražšího uchazeče, spíš to asi zruší, jelikož by to zas odporovalo péči řádného hospodáře.
Soutěže na čtvrtém koridoru se pohnuly, v Praze znovu vítězí Metrostav a Swietelsky
15. 12. 2017 11:00
Jan Šindelář
Dvě ostře sledované miliardové soutěže na železnici se tento týden výrazně pohnuly kupředu, když hodnotící komise vynesly své verdikty. Konkrétně jde o úseky čtvrtého koridoru z pražské Hostivaře k jižnímu portálu Vinohradského tunelu a od Sudoměřic k Voticím. Žádný z tendrů přitom dosud neprobíhal hladce.
Dlouhé měsíce se vleče především výběr zhotovitele na dostavbu koridoru v Praze, kde se podle původních předpokladů dávno mělo stavět. S nejnižší cenou přišlo sdružení Metrostav, Swietelsky a SMP, které nabídlo 3,487 miliardy korun. Jenže druhá Eurovia (3,68 miliardy) se obrátila na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, který rozhodl, že Správa železniční dopravní cesty musí vítěznou nabídku znovu přezkoumat. Eurovia přitom šla i proti jedné ze svých sesterských firem, SMP rovněž patří do koncernu Vinci. Spor se točil kolem kvalifikačních předpokladů.
Podle zjištění deníku Zdopravy.cz ale i druhá komise vyhlásila v úterý vítězem sdružení vedené Metrostavem. Firmy ale ještě neslaví. Neúspěšní uchazeči mají nyní 15 dní na opětovné pohnání věci k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Výsledek následně potvrdil i mluvčí Správy železniční dopravní cesty Marek Illiaš.
...
Takze to nebude asi nikdy, blahopreji nasemu zk****státu :-(
Eurovia poslala stavbu čtvrtého koridoru v Praze podruhé k antimonopolnímu úřadu
http://zdopravy.cz/eurovia-poslala-stav … radu-6708/
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 15 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Železniční uzel Praha » Hostivař - ZM - Eden - Vršky - hl.n.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.291 s, vykonaných příkazů: 85.