Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010
Včera se do D7 osazovala další lamela.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010
Stránky Předchozí 1 … 4 5 6 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Včera se do D7 osazovala další lamela.
Tady
http://leteckaposta.cz/329874034
jsem vyrobil takovou zjednodušenou přehledku okolí Myslbekovy.
Pánové, máte to někdo na disku? Mně se to někam ztratilo, tady je to už smazané a na webu v sekci SAT2B to taky není..
vyhrabává se zasypaná jížní vodící zídka D7
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 2.jpg.html
brzy před kamerou uvidíme v akci drapák i hydrofrézu
a už se drápe před kamerou
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 6.jpg.html
13.9.2010
Přes D4 vzniká nová obchůzka, začíná známá hra na myš v bludišti.
V D3 a D2 se zasypává, odstraňují se zápory na severní straně.
JTT v D1 je vybetonovaný podklad a položena separační folie, v STT je
vyprofilovaný podklad. Zatím se nearmuje, není čím, někde se zadrhla
dodávka armatury. Na severní straně se demoluje chodník vně ohrady,
buď se budou předělávat sítě, nebo se začalo s úpravou okolí.
Situace v D5-D7 je vidět na kameře, mimo záběr se neděje nic.
Na východě opět řádí archeologové, dokumentují základy bývalé Octárny.
Na východ od VZT jsou vyvrtány a osazeny všechny kotvy třetí úrovně, zatím
bez převázek. Na západ od VZT se začínají vrtat kotvy první úrovně. Odtěžování
zatím nejde dále do hloubky, spíše se dotěžuje do vodorovného dna.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/100913
Armokoš jde do země.
15.9.2010
V D3-D2 pokračuje zasypávání, už jsou skoro hotovi.
V JTT D1 se dnes začalo s armováním, armatura navezena. V STT
je vybetonovaný podklad, separační folie ještě není položena.
Na severní straně jámy se začalo s rekonstrukcí sítí.
No a v ten okamžik mi odešel foťák , takže dále již jen slovně.
V D7 jsou osazeny (ale nevím to jistě, hned je zasypou) všechny
koncové lamely. Pomalu pokračuje drápání. Plot na severní straně je
stále netknutý, tak tam jsou asi stále potíže.
Na východě jsou směrem od VZT na východ osazeny převázky třetí úrovně.
Severní záporová stěna jámy je hotova a odtěžuje se od VZT na západ.
Co to probůh kutí na D7?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 2.jpg.html
asi si hrajou s vršky podzemních stěn
řekl bych, jestli tam neměli zaseklej drapák. Kolem 16. hod už se zase drápalo
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 9.jpg.html
mno, skoro to vypadá, že se jim tam někde šprajcla ta dočasná železná zápora, kterou nakonec po velkém pobíhání, dobírání a okukování večer vyndali.
Jo, ráno dali na východě plot, kam se dle nařízení po začátku ražby spodku VZT nesmí.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 8.jpg.html
Mě teda z toho hlava nebere... Proč není lepší vybrat jámu až pod VZT a dělat klembu kanálu shora? Je to kvůli záporám navíc?
Horní kotvy půjdou stejně kvůli STT pryč, ne?
Jen pro informaci - foťák je v sevisu (elektronika to definitině vzdala).
Předpokládaná doba opravy jsou maximálně 3 týdny. Kupodivu, ani
moc neprotestovali nad vrstvou betonu, usazenou uvnitř .
Občas se půjdu podívat a poreferuju alespoň slovně, ale k pravidelným
obchůzkám se vrátím až bude foťák připraven.
do jížní stěny D7 míří další armokoš
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 0.jpg.html
Dotaz, odkud pak budou tunely SAT 2B odtěžovány? Z portálů Malovanka, nebo z rozšířené jámy pro hloubenou část před tunelem Brusnice?
Spíše bych to viděl od Brusnice, tam je prostor pro mezideponii zeminy.
Za chvíli by ale mohli začít odtěžovat od Malovanky část dilatací D1-D4, které už budou mít hotový strop.
Spíše bych to viděl od Brusnice, tam je prostor pro mezideponii zeminy.
Za chvíli by ale mohli začít odtěžovat od Malovanky část dilatací D1-D4, které už budou mít hotový strop.
odvoz zeminy vlastně už je možný tunely, až na malý úsek na Prašný most až do Troje a na dampru, pěkně po hodně tunách nebo to stále vozí do Motola ?
odvoz zeminy vlastně už je možný tunely, až na malý úsek na Prašný most až do Troje a na dampru, pěkně po hodně tunách nebo to stále vozí do Motola ?
Prosím do Motola už ne, chci stavět kus od Motola barák a potřebuju mít kde uložit 120 kubíků hlíny.
obr napsal:odvoz zeminy vlastně už je možný tunely, až na malý úsek na Prašný most až do Troje a na dampru, pěkně po hodně tunách nebo to stále vozí do Motola ?
Prosím do Motola už ne, chci stavět kus od Motola barák a potřebuju mít kde uložit 120 kubíků hlíny.
120 kubíků je, jak když plivne do Motola to je myslím 12 tater
19.9.2010
Pokračuje armování v D1, v JTT se začíná dělat vrchní vrstva, v STT je spodní
vrstva hotova asi ze 2/3. Nová obchůzka přes D4 není obchůzka, nýbrž násep
pro uložení chrániček pro sítě, předělává se celá severní strana.
V D7 se drápe a frézuje druhá lamela v severní stěně JTT.
Pokračuje vrtání jedné z posledních zápor severní stěny jámy, vrtačka je
těsně u D7.
Odtěžování jámy zatím stojí, po celé ploše západně od VZT řádí archeologové.
Našli nejaký větší objekt, ale bez dalekohledu (nebo teleobjektivu) nejde poznat
o co jde. Těsně před záporovou stěnou je začištěn svislý řez pro dokumentaci vrstev
(to je ten světle hnědý flek, co je vidět na kameře - pokud ovšem před ním jako teď
nestoji hydrofréza).
To se vždycky seběhne kolem hydrofrézy tolik lidí, nebo mají na D7 nějaké problémy? Dle staršího snímku http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 6.JPG.html bych tipoval, že se jim to stále matlá...
Btw, na jižní D5 a D6 před klinikou od rána frézují asfalt. http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 2.jpg.html Jsem zvědav, kdo nebo co jim první spadne do toho "odkaliště".
Jen pro informaci - foťák je v sevisu (elektronika to definitině vzdala).
Předpokládaná doba opravy jsou maximálně 3 týdny. Kupodivu, ani
moc neprotestovali nad vrstvou betonu, usazenou uvnitř .
Občas se půjdu podívat a poreferuju alespoň slovně, ale k pravidelným
obchůzkám se vrátím až bude foťák připraven.
Mal by som tu do tej doby na zápožičku jeden Olympus C4000 + karta, ak bude treba, tak aj s batériami.
http://www.dpreview.com/reviews/specs/O … c4000z.asp
Pišto, děkuji, ale mě ta porucha přišla tak trochu vhod. Nějak se na mě nahrnuly
resty v práci které ted můžu dodělat. Jeden by neřel, kolik to focení zabere času,
zvláště teď, když je to staveniště tak rozsáhlé. Mám to po ruce jeden low-endovej
foták, plánovaný na Troju (pokud čas dovolí to dodělat), tak ho složím a použiju.
Počítám, že od pátlu či soboty by mohli být obrázky alespoň z Patočkovy, do jámy
asi nedohlédne...
Jinak dnešní stav:
V D1 v JTT se stále armuje vrchní vrstva - podélná železa jsou komplet, příčná jsou
zhruba na polovině. V STT se začíná armovat vrchní vrstva. Začala se také bednit
jižní strana. Betonování tipuji tak na neděli/pondělí.
Znovu se začalo se zavážením v D2 a v D3
V D7 jsou lamely těsně za křižovatkou s Myslbekovou - minimálně jižní a obě střední
stěny, ze severní není vidět ani kousek.
V jámě jsou stále archeologové - je odkryta poměrně vysoká a dlouhá stěna (na kameře pod ní stojí červená tartra), vlastní odtěžování jde velmi zvolna.
Pohledem na dnešní kameru z Myslbekovy jsem si všiml, že odváželi drapák, ale to nejspíš neznamená nic, neboť mají ještě nějakou tu lamelu před sebou.
Koukám, co to vrtají na východě mezi hloubenou STT a JTT. Také přivezli nějaké válcové armokoše. To budou záporovat? Čekal bych, že odtěží celý prostor, ale možná to je ekonomicky spočteno... A možná taky blbě vidim
Je, tak pardon, to vypadá spíš na zaparkovanou hydrofrézu! A ty armokoše asi budou na jižní zápory od D7 k výjezdu z ražených...
Tak výskyt armokošů mi byl vysvětlen. Vrtají zápory před klinikou. Tedy jestli opět nemám vlčí mlhu. http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 9.jpg.html
Stránky Předchozí 1 … 4 5 6 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.230 s, vykonaných příkazů: 64.