Re: Ražený tunel Královská obora
do konce ražby dna zbývá:
STT = 273,55 m
JTT = 12,65 m
Moc velkým tempem to dno nedělají
To spíš vypadá na nějakou propojku, nájezd a pod., takže tam nemůžou dělat stále...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Ražený tunel Královská obora
Stránky Předchozí 1 2 3 4 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
do konce ražby dna zbývá:
STT = 273,55 m
JTT = 12,65 m
Moc velkým tempem to dno nedělají
To spíš vypadá na nějakou propojku, nájezd a pod., takže tam nemůžou dělat stále...
Vážení příznivci stavby.
Při sledování informací z prohlídky tunelu a kaverny vzduchotechnického objektu mne napadla řada otázek. Jak bude realizováno definitivní ostění toho gigantického podzemního prostoru. Budou uvnitř montovat pojízdnou formu? Jaké vůbec bude mít to ostění parametry - hlavně tloušťku. Nemluvil o tom pan Polák?
Vážení příznivci stavby.
Při sledování informací z prohlídky tunelu a kaverny vzduchotechnického objektu mne napadla řada otázek. Jak bude realizováno definitivní ostění toho gigantického podzemního prostoru. Budou uvnitř montovat pojízdnou formu? Jaké vůbec bude mít to ostění parametry - hlavně tloušťku. Nemluvil o tom pan Polák?
jen jsem si vzpomněl - kdysi jsem byl na prohlídce přečerpávací elektrárny Dlouhé stráně v Jeseníkách. Tam je vybudována v podzemí podobná kaverna, kde jsou umístěny turbiny. Kvůli psychologickému efektu byly stěny upraveny tak, jako by to byla budova někde venku. Nahoře u stropu namalována okna atd..
..... Tam je vybudována v podzemí podobná kaverna, kde jsou umístěny turbiny. Kvůli psychologickému efektu byly stěny upraveny tak, jako by to byla budova někde venku. Nahoře u stropu namalována okna atd..
Ani ne tak namalovaná, jako spíš prosklené dutiny se zářivkami imitujícími denní světlo. Bližší je tady i s příslušnými odkazy. Zvláště poslední externí odkaz z Reportáže kam se nepodíváte. Omlouvám se, protože to sem nepatří, ale je to velice zajímavé i poučné (včetně reakcí různých škodičů atd.).
Ražby MO 0079:
STT:
- ražba dna přerušena ve třídě NRTM 3 (letenské břidlice), k dokončení zbývá
401,90 m
JTT:
- ražba dna probíhá ve třídě NRTM 3 (letenské břidlice) – bude dokončena dnešního
dne
VZT:
- ražba dna ve třídě NRTM 4, vyraženo 78,34 m dna L a 93,34 m dna P z celkové
délky 123,39 m.
TGC 4:
- vyraženo dno v délce 71,03 m od strojovny VZT z celkové délky 71,03 m –
dokončeno, byla zahájena betonáž a izolace spodní klenby – definitiva.
Kanál 8:
- proveden v celé délce kaloty a opěří vč. propojení do šachty Š10, ražba dna bude
zahájena dnešního dne
- ražba probíhá ve třídě NRTM 3 (letenské břidlice)
TGC 5:
- proveden výlom dna
díky za informace.
Jen dle zvěřejněných postupů ražeb mi vychází,že v STT zbývá 273,55 a ne 401,90m. To zvěřejňují špatné informace?
Asi někde soudruzi udělali chybu, nevim. Buď je to překlep, nebo to někdo špatně spočítal...
do konce ražby dna STT zbývá 83,62 m. vycházím z dnešních údajů o postupu prací
Otázka,
proč je TP 17 "vrtnutá" i jakoby "skrz" STT a vede zdánlivě nikam cca 5-10 metrů? má to nějaký význam?
Dík
Otázka,
proč je TP 17 "vrtnutá" i jakoby "skrz" STT a vede zdánlivě nikam cca 5-10 metrů? má to nějaký význam?
Dík
Technologické centrum č. 5
Otázka,
proč je TP 17 "vrtnutá" i jakoby "skrz" STT a vede zdánlivě nikam cca 5-10 metrů? má to nějaký význam?
Dík
Na tunelblanka.cz jsou zavádějící informace k ražbě kanálu 04. Kanál je vyražen k úrovni JTT (ještě chybí dorazit asi 8m) a v současné době se razí takové ty "uši" - propojení tunelu a kanálu 04 - ze STT. První toto propojení by mohlo být hotovo v prosinci a v lednu by se snad měly ražby dokončit úplně...
26.11.
Kanál 4:
- vyraženo 108,84 m kaloty a opěří ve třídě NRTM 3e, 107,84 m dna
VZT propojovací šachta:
- vyraženo 10,60 m z celkových 16,60 m
Předpoklad prací – ražeb do 3.12.2010:
Kanál 04 – probíhá realizace fáze 26.
Bude prováděn zásyp JTT fáze 28 a rozrážka propojovací šachty JTT.
Staveniště Troja:
- jámy č. 1 a 5 – dokončeno hloubení technologických chodeb klenbových tunelů
- TGC 6 2. část před STT - provádí se podkladní betony pod izolace
- jáma č. 7.2 – dokončeno armování a zahájena betonáž 2. sekce stropu
- hloubené tunely – provádí se mazaniny a nátěry stěn v technologických chodbách JTT a
STT, ČKD převzalo pracoviště pro první část montáže kabelových lávek
- provádí se násypy tělesa komunikace prodloužení ul. Partyzánské v Troji, bednění,
armatura a betonáž ŽB opěrné stěny u plochy IZS
- ražba VZT kanálu 04 odvod – hotovo 108,84 m kaloty a opěří z celkových 123,55 m a
107,84 a dna z celkových 133,0 m, byla doražena šachta propojovacího kanálu z STT
- definitivy JTT – provedeno 150 sekcí hydroizolace spodní klenby a 41 třípruh, betonáž
dna – 150 sekcí dvoupruh a 41 třípruh, bloky a příčky – 150 dvoupruh a 41 třípruh,
mostovky 148 sekcí dvoupruh a 46 třípruh, hydroizolace horní klenby – 140 sekcí
dvoupruh a 36 třípruh, betonáž horní klenby – 127 sekcí dvoupruh a 28 třípruh
z celkových 151 sekcí dvoupruh a 42 třípruh
- definitivy STT – provedeno 82 sekcí izolace spodní klenby dvoupruh a 1 sekce třípruh,
80 sekcí betonáže dna dvoupruh a 1 sekce třípruh, betonáž bloky a příčky - 76 sekcí
dvoupruh, betonáž mostovky - 73 sekcí dvoupruh, hydroizolace horní klenby - 32 sekcí
dvoupruh, betonáž horní klenby – 24 sekcí dvoupruh z celkových 142 sekcí dvoupruh a
52 sekcí třípruh
- ražené tunely – provádí se mazaniny v technologických chodbách JTT
- definitivy TGC 5 – dokončeno celé dno a bloky, provedeny sekce č. 2 až 5 mostovky
- definitivy TP 18 – provedena finální jemná vrstva
Ražby k 3.12.:
Kanál 4:
- vyraženo 108,84 m kaloty a opěří ve třídě NRTM 3e, 107,84 m dna
VZT propojovací šachta:
- STT – vyraženo 16,60 m z celkových 16,60 m – vyraženo
- JTT – vyraženo 2 m z celkových 21,60 m
Předpoklad prací – ražeb do 10.12.2010:
Kanál 04 – probíhá realizace fáze 28, bude zahájena realizace fáze 29.
ražba VZT kanálu 04 odvod – hotovo 108,84 m kaloty a opěří z celkových 123,55 m a
107,84 a dna z celkových 133,0 m, provádí se ražba šachta propojovacího kanálu z JTT,
hotovo 14,40 m z celkových 21,60 m
- definitivy JTT – provedeno 150 sekcí hydroizolace spodní klenby a 41 třípruh, betonáž
dna – 150 sekcí dvoupruh a 41 třípruh, bloky a příčky – 150 dvoupruh a 41 třípruh,
mostovky 150 sekcí dvoupruh a 41 třípruh, hydroizolace horní klenby – 142 sekcí
dvoupruh a 40 třípruh, betonáž horní klenby – 129 sekcí dvoupruh a 34 třípruh
z celkových 151 sekcí dvoupruh a 42 třípruh
- definitivy STT – provedeno 96 sekcí izolace spodní klenby dvoupruh a 1 sekce třípruh,
92 sekcí betonáže dna dvoupruh a 1 sekce třípruh, betonáž bloky a příčky – 85 sekcí
1
dvoupruh a 1 sekce třípruh, betonáž mostovky - 80 sekcí dvoupruh, hydroizolace horní
klenby - 42 sekcí dvoupruh, betonáž horní klenby – 36 sekcí dvoupruh z celkových 142
sekcí dvoupruh a 52 sekcí třípruh
- ražené tunely – provádí se mazaniny v technologických chodbách JTT, dokončeny od
portálu k TP 17, v STT se provádí čištění
- definitivy TGC 5 – dokončeno celé dno a bloky, dokončeny sekce č. 1 až 5 mostovky
- definitivy TP 16 – dokončena betonáž spodní klenby
- definitivy TP 19 – dokončena izolace horní klenby, provádí se armování
ražba VZT kanálu 04 odvod – hotovo 113,84 m kaloty a opěří z celkových 123,55 m a
111,84 a dna z celkových 133,0 m, dokončeny ražby šachet propojovacích kanálů z JTT
i STT
- definitivy JTT – provedeno 150 sekcí hydroizolace spodní klenby a 41 třípruh, betonáž
dna – 150 sekcí dvoupruh a 41 třípruh, bloky a příčky – 150 dvoupruh a 41 třípruh,
mostovky 150 sekcí dvoupruh a 41 třípruh, hydroizolace horní klenby – 143 sekcí
dvoupruh a 41 třípruh, betonáž horní klenby – 131 sekcí dvoupruh a 39 třípruh
z celkových 151 sekcí dvoupruh a 42 třípruh
- definitivy STT – provedeno107 sekcí izolace spodní klenby dvoupruh a 1 sekce třípruh,
98 sekcí betonáže dna dvoupruh a 1 sekce třípruh, betonáž bloky a příčky – 93 sekcí
dvoupruh a 1 sekce třípruh, betonáž mostovky - 83 sekcí dvoupruh a 1 sekce třípruh,
hydroizolace horní klenby - 46 sekcí dvoupruh, betonáž horní klenby – 41 sekcí
dvoupruh z celkových 142 sekcí dvoupruh a 52 sekcí třípruh
1
definitivy TGC 5 – stavba lešení k izolaci horní klenby
definitivy TP 16 – dokončena betonáž dna a bloků
definitivy TP 19 – dokončena izolace horní klenby, provádí se armování
definitivy TP 14 – profilace spodní klenby
Právě na impulsu hlásili, že Metrostav dokončil veškeré razící práce pod Letnou!
Podle mě ještě několik málo metrů dna VZT kanálu 04 nemaj
Doufám, že se někde objeví článek "Metrostav přestal razit tunel pod Letnou" ;-)
Podle mě ještě několik málo metrů dna VZT kanálu 04 nemaj
Mají vše
AGa.. napsal:Podle mě ještě několik málo metrů dna VZT kanálu 04 nemaj
Mají vše
to by si snad nedovolili!!
...ukončovat slavnostně ražbu, když by ještě nebylo hotovo
- definitivy JTT – provedeno 151 sekcí hydroizolace spodní klenby a 41 třípruh, betonáž
dna – 151 sekcí dvoupruh a 41 třípruh, bloky a příčky – 151 dvoupruh a 41 třípruh,
mostovky 150 sekcí dvoupruh a 41 třípruh, hydroizolace horní klenby – 145 sekcí
dvoupruh a 41 třípruh, betonáž horní klenby – 137 sekcí dvoupruh a 41 třípruh
z celkových 151 sekcí dvoupruh a 42 třípruh
- definitivy STT – provedeno135 sekcí izolace spodní klenby dvoupruh a 15 sekcí třípruh,
131 sekcí betonáže dna dvoupruh a 12 sekcí třípruh, betonáž bloky a příčky – 126 sekcí
dvoupruh a 9 sekcí třípruh, betonáž mostovky - 102 sekcí dvoupruh a 7 sekcí třípruh,
hydroizolace horní klenby – 70 sekcí dvoupruh, betonáž horní klenby – 61 sekcí
dvoupruh z celkových 142 sekcí dvoupruh a 52 sekcí třípruh
- vnitřní konstrukce a dokončující práce ražených tunelů – provádí se betonové mazaniny
v technologických chodbách a opravy povrchů pod mostovku JTT i STT
- definitivy TGC 5 – provádí se armování a betonáž horní klenby
- definitivy TP 15 – dokončena izolace spodní klenby
Stránky Předchozí 1 2 3 4 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Ražený tunel Královská obora
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.150 s, vykonaných příkazů: 86.