Re: Zprovoznění jižní části Pražského okruhu (zákaz pro NA na MO)
12:32 - na estakádu dorazila první auta ze směru od Brna
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Pražský okruh - D0 - SOKP » Zprovoznění jižní části Pražského okruhu (zákaz pro NA na MO)
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
12:32 - na estakádu dorazila první auta ze směru od Brna
A je to tady... UAMK hlásí:
12:50 - Jižní spojka > Barrandovský most stupeň 2
Je to fantastické, poprvé po mnoha letech jsem projel v odpolední špičce po Jižní spojce plynule - 16:18 plynule 80 až k semaforu na Barranďáku (který bohužel stále funguje, asi by to chtělo sabotáž ;-) ), jedna červená a hurá dále do tunelů ...
Snad to vydrží. Má někdo info, kam napsat podnět k zkušebnímu vypnutí semaforu na Barrandovském mostě?
dojezdový čas taky krásně spadnul k zemi:
http://pp21.cz/tmp/ttime/?10-09-20
Byl jsem se projet od D1 až na MUK Lochkov při dodržování všech předpisů a rychlostí 100 a 80 v tunelu celkem 15 minut. Hustota dopravy celkem slušná okolo 15:30. Zpět jsem sjel na MUK Vestec a na staré benešovské II/603 opět kolona na kruhák k Písnické spojce. Jinak na Jižní spojce jsem i odpoledne zahlédl pár kamionů,ale jinak bez kolony před Barand.mostem.
Dovolím si uvést jen pár čísel za směr JS-R4 :-))
Minulý týden: nájezd na JS - 17:30, Příbram - 19:15
Dnes: nájezd na JS - 17:43, Příbram 18:20
Ještě jsem zvědav na zítřek ráno.
Mapy.cz už aktuální http://www.mapy.cz/#mm=ZTtTcP@x=1332797 … 757824@z=9
ale jen od toho rozlišení.
Spořilov => Chodovská
Autobusy už jezdí po kolejích, viz. Tram-forum
Neuvěřitelné ...:
http://www.uamk.cz/cs/module/stupne/?id=32
Stupeň provozu - předpoklad 5, realita 2 :-)
Nový režim organizace dopravy na území Prahy v souvislosti s otevřením jižní části Pražského okruhu
http://magistrat.praha-mesto.cz/84870_N … eho-okruhu
optimalizace situace na Barrandovském mostě - ověřit možnost dopravního řešení pomocí režimu vypnutí světelného signalizačního zařízení. Semafor bude dnes o půlnoci vypnut pro zvýšení plynulosti a bezpečnosti výjezdu z ulice Modřanské
"černá" videa průjezdu MÚK JS SS
http://leteckaposta.cz/870555716
takhle v noci to značení vypadá čitelné a v pohodě
ještě přidám Chodov - Spořilov - JS směr LM
autobusy jezdí kolem smyčky i v noci - to jsem natočit zapomněl
nepronikne ani myš
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.html
další foto i z okolí http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ms/100922/
no konečně chlapci aktualizovali schema Pražského okruhu včetně ZPI
Zákazové značky pro kamiony v Praze řada řidičů často nevidí
Praha - Policisté v Praze pokutují a odklánějí řidiče kamionů, kteří si ještě nezvykli na to, že už nesmějí jezdit na Jižní spojku a Barrandovský most. Řidiči tvrdí, že zákazovou značku neviděli a nevědí proto, že nemůžou jezdit, jak byli zvyklí. Policie připouští, že značení v souvislosti s novým obchvatem metropole není dostatečné.
Lidem ze Spořilovské pomůže protihluková zeď za 100 milionů
http://praha.idnes.cz/lidem-ze-sporilov … -zpravy_ab
Podél Spořilovské ulice vzniknou protihlukové stěny. Kamiony, které tudy po otevření jiho-východní části Pražského okruhu jezdí, zahltily silnici, zvýšil se hluk i prach. Magistrát i policie ale tvrdí, že se nic dramatického neděje.
v pokračování článku v podstatě žádné další informace
třeba sem...
na http://dopravniinfo.cz/ jsou k vidění snímky z kamer na R1...
a také už i na http://www.ceskedalnice.cz/pro-ridice/kamery-r1
http://dopravniinfo.cz
tunel Lochkov - Pražský okruh směr k D1, mezi 13,4 km a 11,82 km
12.10.2010 20:00 - 12.10.2010 22:00
levý jízdní pruh uzavřen ; práce údržby;
D5 km 3,5 ZPI 175 | 12.10.2010 20:10
tunel Lochkov
práce údržby
provoz 1 pruhem
Tak tohle je teda super extra perla z pera magistrátu, to by se mělo snad i nechat zarámovat!
Text pochází ze stránky http://magistrat.praha-mesto.cz/Urad/In … odpovidame , nelze na něj odkázat trvale (postupně se odsunuje):
Otázka: Jízda autojeřábu po Jižní spojce (Správa železniční dopravní cesty s.o. SDC Praha 11.10.2010 13:37)
Dobrý den,
ráda bych se informovala zda je možné udělit vyjímku pro jízdu autojeřábu nad 12t po Jižní spojce. Jedná se o cestu z Vršovic na Smíchovské nádraží.V případě kladné odpovědi na koho je třeba se obrátit a jaké náležitosti jsou třeba.
Děkuji
Kateřina TomečkováOdpověď: (Odbor služeb veřejnosti MHMP 12.10.2010 11:32)
Vážená paní Tomečková, k Vašemu dotazu sdělujeme: Omezení jízdy nákladních automobilů o celkové hmotnosti nad 12 t je stanoveno pouze na Jižní spojce v úseku mezi Spořilovskou a Barrandovským mostem, na Barrandovském mostě a v ul. K Barrandovu, kde nejsou prakticky žádné objekty vyžadující zásobování přímo z těchto komunikací. Všechny objekty podél Jižní spojky i ul. K Barrandovu jsou přístupné z jiných komunikací a není tedy důvod vydávat výjimku ze stanoveného zákazu vjezdu. V případě, že trvale zásobujete objekty v blízkosti dopravního omezení, doporučujeme Vám použít vozidlo o celkové hmotnosti nepřevyšující 12 t, splňující příslušné emisní limity.Situaci po zprovoznění Pražského okruhu hl. m. Praha průběžně sleduje a z monitoringu vychází pravidelné zprávy. Na jejich základě bude provedeno vyhodnocení vývoje situace a následně bude rozhodnuto o dalším postupu vč. možných úprav stávajícího dopravního režimu.
Tak tohle je teda super extra perla z pera magistrátu, to by se mělo snad i nechat zarámovat!
Text pochází ze stránky http://magistrat.praha-mesto.cz/Urad/In … odpovidame , nelze na něj odkázat trvale (postupně se odsunuje):
Žádný snižování platů. Vyhazovat, vyhazovat, vyhazovat
Ještě že Odbor služeb veřejnosti MHMP nedoporučil použít okolní cyklostezky .
P.S.: To s 1. smajlíkem mě napadlo při kopírování.
kubajsu - vyhodit státního úředníka vede k tomu, že místo něho nastoupí minimálně dva jiní, obvykle ještě horší. Nejen u nás - viz "jistě, pane ministře/premiere". - ted jsem se díval na "Humánní řešení" , o té nemocnici, jak tam je 500 úředníků a nikdy žádný pacient.
Ostatně tahle neefektivita je všude, kde instituce/firma nežije z výsledku své práce na trhu a žije z dotací/rozpočtu - viz ČD, DPP atd.
2 obr :
Nějak si nejsem jist svou neefektivitou, taky u chlapců na dílně si nemůžu stěžovat na nevýkonnost, stejně jako u vedení provozovny. Jediným problémem je vedoucí našeho skladu a i tak sem tam něco dělá když zrovna nemarodí. Na vedení JSVA a GŘ moc nevidím, ale řekl bych že na provozovnách se neflákáme, stejně jako kolegové na dispečinku. Ze svého okolí bych vyexpedoval tak 4 lidi. Po DPP znám asi 300 (z toho cca 150 řidičů). Zkrátka ne každý v DPP se fláká ale je pravda že úředníků a kontrol mi tu běhá tolik že občas nemáme skoro ani čas na autobusy:
2 x ročně Hygiena
2 x ročně Hasiči
2 x ročně Ekologové
1 x ročně Statik
1 x ročně zvedací zařízení
1 x ročně audit na sklad
1 x ročně audit na vercajk a movitý majetek
1/3 zaměstnanců 1 x ročně školení BOZP, PO, Eko, zvedáky. Dále např. svářečáky, ještěrky.
Oběžníků nespočet....
E :
Jinak nechci tvrdit že všichni v celém DPP pracují na 100pro, ale tak nějak se musím zastat. Vedení určitě něco dělá, už jen z počtu obježníků a nařízení (ve většině "objevují nějaký ten nový kontinent", proto ~j~). No a postupně se autosorcototamto (takový to ošklivý sprostý slovo) a tak např. DOZ je od ledna něčí. Uvidíme jak si povede.
medvěde - v tom seriálu jistě pane ministře je i záběr z té nemocnice - 500 úředníků tam maká, až se z nich kouří. Já vůbec nezlehčuju to, že státní úředník nebo jiný pracovník ve státní firmě obecně lenoší. Naopak jsem upřímně přesvědčen, že většina z nich maká usilovně. Problém je v něčem jiném - mírou efektivnosti v hospodářství je trh - to je objektivní soudce, tam lidé tím, že si práci kupují, určí, za kolik práce koho stojí.
Soukromník by špatného pracovníka vyhodil/nevzal, šéfovi ve státním je to buď jedno nebo si nechce dělat problémy, tak vše "objektivně" okecá.. A tady jistě sám víte, že ČD, DPP by bez dotací zkrachovaly, že je problém v řízení těch firem/korupci politickém přístupu (ceny jízdenek) si myslí kde kdo..
Pokud jde o vámi zmiňovanou administrativu (kontroly) ty chodí i do soukromých firem. I těmhle kontrolorům je nutno přiznat, že makají....je to totiž opět otázka zákonů, jaké jsou vyžadovány činnosti/účetnictví/doklady/audity/daně - atd. Je to jako s tou nemocnicí - všichni jsou přetíženi prací, jen z toho není žádný efektivní produkt
No jo, v dopravě si holt nenaspoříme cestující. Kluci makaj, moje vedení maká, já dřu jako blázen a nic z toho, maximálně se nám kecá do toho kolik za to máme brát. Trh prosím nepřeceňovat, obzvláště v dopravě. Soukromé firmy obstarávající veřejnou dopravu dostávají zrovna v našem oboru dotace jak na běžícím pásu a je jedno kdo je vlastní (DPP, Bado-StenBus, Šálek, Štěpánek, Veolia atd.) JO CHCE TO JEDNU VĚC ! Holt se rozhodnout co potřebuju a dám do toho ty peníze a co jako objednavatel dopravy nepotřebuju. Pokud něco chci a zaplatím za to, tak mám kontrolovat co jsem opravdu zaplatil a co se za to udělalo.
Mimochodem :
Můj profesor na Ekonomiku dopravy dělal jako docentůru i rozbor ohledně dopravy na severu Čech (doc. Ing. Ivo Drahotský Ph.D.) a od té doby jej ČD nemají rády. Jeho práce je k dohledání, kdo chce ať si najde.
No nic, jdu si dát další pivo.
koukám, že nám to tu zas někam ujíždí
já nemám nic nového, jen sobotní dešťový video průjezd po Spořilovské
http://www.stream.cz/video/524781-spori … 16-10-2010
omluvte ticho: zvuková stopa není zveřejnitelná...
ale stěrače již nevržou...
Kamiony z Jižní spojky na D1 přes most na Kačerově. Most by se musel posílit. Moc si to tam neumím představit, kamion napojující se na už tak vytížený nájezd na D1 zleva, to mi tam vyloženě chybělo ...
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/s … 10409.html
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Pražský okruh - D0 - SOKP » Zprovoznění jižní části Pražského okruhu (zákaz pro NA na MO)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.283 s, vykonaných příkazů: 73.