Re: Libeňský most & IAD vs. MHD :)
Chátrající Libeňský most se uzavře, velké opravy se ale ještě nedočká
http://zpravy.idnes.cz/chatrajici-liben … _praha_ban
Noc nového...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Pražské mosty » Libeňský most & IAD vs. MHD :)
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Chátrající Libeňský most se uzavře, velké opravy se ale ještě nedočká
http://zpravy.idnes.cz/chatrajici-liben … _praha_ban
Noc nového...
Přes víkend jsem byl mimo, ale dnes v osm večer jsem zašel nafotit, co tam přes víkend stihli udělat:
http://prochaine.dyndns.org/fotky/libensky-most/
(Díky Kasme za přeposlání na K-report, nemám tam účet a nechtělo se mi ho tam zakládat..)
Zpevněné pilíře prodlouží mostu život
Praha - Ještě týden budou trvat opravy Libeňského mostu. Ty začaly jeho uzavřením už v pátek večer a potrvají celkem deset dní.
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/p … 90816.html
Na Libeňský most se vracejí tramvaje
Praha - Už v noci z neděle na pondělí se po deseti dnech oprav vracejí tramvaje zpět na Libeňský most. Částečnou rekonstrukci nejdelšího mostu v metropoli stihla technická správa komunikací (TSK) dokončit bez problémů v daném termínu.
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/n … 90821.html
Libeňský most je opravený, tramvaje už se po něm nemusí „ploužit“
Libeňský most je nejdelším silničním mostem v Česku.
Pokud vím, tak je to možná nejdelší silniční most přes Vltavu v Praze. A to jen když nepočítám Lahovickou estakádu.
Těžší - nízkopodlažní - tramvaje na něj nesmějí vůbec...
Tam asi měl být minulý čas.
... se most bez dalších zásahů obejde další dva nebo tři roky.
To bohužel způsobí odložení kompletní rekonstrukce, která se tím samozřejmě opět prodraží.
...po Libeňském mostu budou moci nejméně třicetikilometrovou rychlostí jezdit...
Což mi nepřipadá jako běžná cestovní rychlost.
Ach jo.
Libeňský most je nejdelším silničním mostem v Česku.
Silnice vedoucí z Palmovky na Maniny se zove Libeňský most. Vede po náspu a také přes dva mosty a jeden podjezd. Ergo zkratované kladívko, je to nejdelší silniční most v Praze. Kupodivu i podle wikipedie.
Ano. V případě, že budeme tvrdit, že "dálnice" nebo "rychlostní silnice" není silnice.
Na Libeňský most se vrátily tramvaje
Praha 8 - Zpevněné pilíře prodloužily stavbě život o rok. Právě tolik času má město na to, aby sehnalo zhruba 1,5 miliardy na celkovou rekonstrukci.
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/n … 90824.html
Ano, po Libeňáku se již zase jezdí včetně tramvají. Tedy ono se jezdilo auty pořád, snad mimo jeden víkend. Trať je "uvedena do havarijního stavu" (viz. kasme ), to znamená přechod ze stavu "katastrofální --> havarijní". V praxi to znamená, že se opravilo nejhorší vlnobití na trati, stejně trať ale vypadá jak horská dráha. Panely šly ven jen na pár krátkých úsecích, vyměnila se kompletně kolej uložená v gumovém loži (ale ona se rychle přizpůsobí té bažině ).
Na mostě je omezen vjezd vozidlům nad 6 tun a nyní jsou nově namalovány plné čáry vymezující poměrně úzké jízdní pruhy dál od tramvajové trati a nutící jet u chodníku. Účelem obého je zřejmě to, aby se nejezdilo po trati ani při předjíždění, aby se co nejvíce oddálil jinak nevyhnutelný brzký přechod zpět "havarijní --> katastrofický stav". Plné čáry (pokud je člověk naivní a respektuje je) nutí kličkovat mezi kanály a dírami ve vozovce, ponechanými tam zcela beze absolutní změny. A domnívám se, že již tak relativně kolizní místo u sjezdu na Švábky, kde se připojuje cyklostezka, se tímto "malováním" dostalo na přední místa potenciálního prů.eru, protože přímo navádí auta na vyznačený cyklopruh (kdo by přece hnul volantem trochu doleva, když pak hned bude muset doprava).
Nevíte někdo, jaké to vlastně poškození způsobily povodně 2002 Libeňskému mostu (jak se o tom pořád píše) ?
Mně připadá stejný už hodně let, čas od času se opraví trať, na nic jiného se nešáhlo. "Sedly" si snad nějak pilíře ? Rozestoupily se ? Něčemu takovému by nasvědčovaly "dilatační spáry" v asfaltu, táhnoucí se z jedné strany na druhou u většiny pilířů.
tak jsem si ho projel a párkrát to zmáčknul
...Objekty řady 900
9210 Pontonový most...
a pak že nebude po čem jezdit
A nebude ten pontonový most jen pro staveništní dopravu ? Aby to s těma tatrama neobjížděli...
Hlavně jsem z toho nepochopil, jestli se jedná o rekonstrukci či stavbu nového.
Předmětem stavby je oprava komunikace a přestavba mostních objektů ulice Libeňský most od křižovatky Dělnická – Jankovcova včetně této křižovatky po křižovatku Palmovka (mimo křižovatku) s rozšířením ze stávajících 21 m na 26 m (po sjízdné rampy) a další úprava ulice Libeňský most v oblasti tramvajové zastávky Libeňský most a dále úprava komunikace s jedním průjezdným a jedním parkovacím pruhem ke křižovatce Palmovka, v koordinaci s tramvajovou tratí se zastávkou Libeňský most.
Libeňský most se dočká opravy, ale jen částečné
Praha 8 - Sliby vzaly za své, na celkovou rekonstrukci nemá magistrát peníze. Životnost mostu se má prodloužit asi o dvacet let.
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/l … tecne.html
Libeňský most se dočká opravy, ale jen částečné
Praha 8 - Sliby vzaly za své, na celkovou rekonstrukci nemá magistrát peníze. Životnost mostu se má prodloužit asi o dvacet let.
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/l … tecne.html
Pokud vím (jak v článku uvádí tři varianty), tak ta střední spočívala v demolici (eufemisticky se říká snesení mostovky (oblouků), na holešoviské straně komplet, a na stávajících pilířích (v Holeš. nových) postavení nových a rozšířených (proti rozšíření protestovala zejména zelená Kolínská). Tato minimalistická varianta zřejmě bude spočívat v zajištění (mikropilotáž) pilířů, a opravě narušených částí betonu (zejména u dilatací). Holt pomalu století bez základní údržby ...
...Pokud vím (jak v článku uvádí tři varianty), tak ta střední spočívala v demolici (eufemisticky se říká snesení mostovky (oblouků), na holešoviské straně komplet, a na stávajících pilířích (v Holeš. nových) postavení nových a rozšířených (proti rozšíření protestovala zejména zelená Kolínská)...
V tomhle bych s pí Kolínskou sohlasil, tenhle most opravdu nepotřebuje dva pruhy pro auta. A troufám si odhadovat, že ani v budoucnu potřebovat nebude. Těžko už někdy dojde k tomu, s čím nejspíš počítal původní architekt, tj dlouuuhatananánská městská třída v ose Palmoska - Letná a dál na západ. Most má strategický význam především pro tramvaje (ty totiž v zásadě původní přímku až na letnou používají), jinak pro auta má most funcki spíš doplňkovou.
Jenik napsal:...Pokud vím (jak v článku uvádí tři varianty), tak ta střední spočívala v demolici (eufemisticky se říká snesení mostovky (oblouků), na holešoviské straně komplet, a na stávajících pilířích (v Holeš. nových) postavení nových a rozšířených (proti rozšíření protestovala zejména zelená Kolínská)...
V tomhle bych s pí Kolínskou sohlasil, tenhle most opravdu nepotřebuje dva pruhy pro auta. A troufám si odhadovat, že ani v budoucnu potřebovat nebude. Těžko už někdy dojde k tomu, s čím nejspíš počítal původní architekt, tj dlouuuhatananánská městská třída v ose Palmoska - Letná a dál na západ. Most má strategický význam především pro tramvaje (ty totiž v zásadě původní přímku až na letnou používají), jinak pro auta má most funcki spíš doplňkovou.
most potřebuje 4 pruhy a bude je potřebovat. Proč - pro strýčka Příhodu a konkrétně ten pruh navíc pro cyklisty, možnost předjíždět, v době objížděk větší kapacita.
A vůbec je třeba podpořit autodopravu (dokončit okruhy, stavět radiály, zkapacitnit mosty a stavět parkovací domy a garáže, aby auta zmizla z ulic a autodoprava se stala plynulejší - je to levnější a pohodlnější varianta nežli MHD - statisíce Pražanů to denně dokazují.
most potřebuje 4 pruhy a bude je potřebovat. Proč - pro strýčka Příhodu a konkrétně ten pruh navíc pro cyklisty, možnost předjíždět, v době objížděk větší kapacita.
A vůbec je třeba podpořit autodopravu (dokončit okruhy, stavět radiály, zkapacitnit mosty a stavět parkovací domy a garáže, aby auta zmizla z ulic a autodoprava se stala plynulejší - je to levnější a pohodlnější varianta nežli MHD - statisíce Pražanů to denně dokazují.
Ale fuj!
Sice taky rád jezdím autem, ale tohle už je moc.
Zkuste mi spočítat, jak je auto levnější než MHD. Ať počítám jak počítám, nevychází mi to (a to i když nezapočítám poplatky za parkování ve městě). pohodlnější - ano to je jediné s čím mohu souhlasit.
Ale zpátky k tématu. můj názor je též, že Libeňský most asi nebude v dohledné době (50-100 let) součástí kapacirní komunikace typu Argentinské ulice. Ono totiž na západ není jaksi "kam jet" a n východě jsou jen Holešovice - kdo jede jižněji, má kapacitní Pobřežní, kdo severněji bude mít (doufám) městský okruh. Proč stavbou kapacitního mostu tlačit tranzitní dopravu do Holešovic? Ideální by bylo uspořádání 1+1+tram+1+1 (1 auto + 1 cyklo).
obr napsal:most potřebuje 4 pruhy a bude je potřebovat. Proč - pro strýčka Příhodu a konkrétně ten pruh navíc pro cyklisty, možnost předjíždět, v době objížděk větší kapacita.
A vůbec je třeba podpořit autodopravu (dokončit okruhy, stavět radiály, zkapacitnit mosty a stavět parkovací domy a garáže, aby auta zmizla z ulic a autodoprava se stala plynulejší - je to levnější a pohodlnější varianta nežli MHD - statisíce Pražanů to denně dokazují.Ale fuj!
Sice taky rád jezdím autem, ale tohle už je moc.
Zkuste mi spočítat, jak je auto levnější než MHD. Ať počítám jak počítám, nevychází mi to (a to i když nezapočítám poplatky za parkování ve městě). pohodlnější - ano to je jediné s čím mohu souhlasit.
Ale zpátky k tématu. můj názor je též, že Libeňský most asi nebude v dohledné době (50-100 let) součástí kapacirní komunikace typu Argentinské ulice. Ono totiž na západ není jaksi "kam jet" a n východě jsou jen Holešovice - kdo jede jižněji, má kapacitní Pobřežní, kdo severněji bude mít (doufám) městský okruh. Proč stavbou kapacitního mostu tlačit tranzitní dopravu do Holešovic? Ideální by bylo uspořádání 1+1+tram+1+1 (1 auto + 1 cyklo).
jak jste to počítal ? přidal jste do nákladů na MHD kromě jízdenky i těch 9 mld dotace ročně ? to je Kč 9.000 ročně či 750 měsíčně na každého Pražana od mimin po kmety, ať jezdí MHD nebo ne ?
MP napsal:obr napsal:most potřebuje 4 pruhy a bude je potřebovat. Proč - pro strýčka Příhodu a konkrétně ten pruh navíc pro cyklisty, možnost předjíždět, v době objížděk větší kapacita.
A vůbec je třeba podpořit autodopravu (dokončit okruhy, stavět radiály, zkapacitnit mosty a stavět parkovací domy a garáže, aby auta zmizla z ulic a autodoprava se stala plynulejší - je to levnější a pohodlnější varianta nežli MHD - statisíce Pražanů to denně dokazují.Ale fuj!
Sice taky rád jezdím autem, ale tohle už je moc.
Zkuste mi spočítat, jak je auto levnější než MHD. Ať počítám jak počítám, nevychází mi to (a to i když nezapočítám poplatky za parkování ve městě). pohodlnější - ano to je jediné s čím mohu souhlasit.
Ale zpátky k tématu. můj názor je též, že Libeňský most asi nebude v dohledné době (50-100 let) součástí kapacirní komunikace typu Argentinské ulice. Ono totiž na západ není jaksi "kam jet" a n východě jsou jen Holešovice - kdo jede jižněji, má kapacitní Pobřežní, kdo severněji bude mít (doufám) městský okruh. Proč stavbou kapacitního mostu tlačit tranzitní dopravu do Holešovic? Ideální by bylo uspořádání 1+1+tram+1+1 (1 auto + 1 cyklo).jak jste to počítal ? přidal jste do nákladů na MHD kromě jízdenky i těch 9 mld dotace ročně ? to je Kč 9.000 ročně či 750 měsíčně na každého Pražana od mimin po kmety, ať jezdí MHD nebo ne ?
Ani tak mi to nevychází. Dejme tomu, že jízdenka mne stojí 1.500 za 90 dní, tedy 500,-/měsíc. Z vašich dotací dalších 750,- , to máme celkem 1.250,-/měsíc. Dále počítejme, že auto stejně každý má (když mimina a kmeti, tak mimina a kmeti), takže budeme počítat jen benzín/naftu. Dejme tomu, že máte úsporné auto a spotřebujete 5l nafty/100km (jsme prosím ve městě, takže spotřeba rozhodně není minimální). Nafta stojí cca 26,-/l, takže za 1.250,-Kč ujedete max. 800,- km. Pracovních dní je 22 měsíčně a o víkendu někam pojedete jen 1x za 14 dní. To máme 24 jízd měsíčně, tedy cca 33 km/den. Tedy dopravu do maximální vzdálenosti 16.5 km od bydliště. To pořád ještě vypadá, že by mohlo vyjít na stejnou cenu a je to (jak se oba shodneme) pohodlnější.
ALE: nemáte tam ani korunu na výstavbu těch Vašich supersilnic ve městě a všichni, kterým ještě není 18, nebo jsou nemocní, nebo příliš staří a nemohou řídit budou navždy sedět doma "na prdeli" a nikdy se nikam nedostanou. A rodiny se 2 dětmi se nehnou vůbec - nebo fakt myslíte, že budou mít 4 auta?
Takže počítal jsem to takhle a prostě to NEVYCHÁZÍ
obr napsal:MP napsal:Ale fuj!
Sice taky rád jezdím autem, ale tohle už je moc.
Zkuste mi spočítat, jak je auto levnější než MHD. Ať počítám jak počítám, nevychází mi to (a to i když nezapočítám poplatky za parkování ve městě). pohodlnější - ano to je jediné s čím mohu souhlasit.
Ale zpátky k tématu. můj názor je též, že Libeňský most asi nebude v dohledné době (50-100 let) součástí kapacirní komunikace typu Argentinské ulice. Ono totiž na západ není jaksi "kam jet" a n východě jsou jen Holešovice - kdo jede jižněji, má kapacitní Pobřežní, kdo severněji bude mít (doufám) městský okruh. Proč stavbou kapacitního mostu tlačit tranzitní dopravu do Holešovic? Ideální by bylo uspořádání 1+1+tram+1+1 (1 auto + 1 cyklo).jak jste to počítal ? přidal jste do nákladů na MHD kromě jízdenky i těch 9 mld dotace ročně ? to je Kč 9.000 ročně či 750 měsíčně na každého Pražana od mimin po kmety, ať jezdí MHD nebo ne ?
Ani tak mi to nevychází. Dejme tomu, že jízdenka mne stojí 1.500 za 90 dní, tedy 500,-/měsíc. Z vašich dotací dalších 750,- , to máme celkem 1.250,-/měsíc. Dále počítejme, že auto stejně každý má (když mimina a kmeti, tak mimina a kmeti), takže budeme počítat jen benzín/naftu. Dejme tomu, že máte úsporné auto a spotřebujete 5l nafty/100km (jsme prosím ve městě, takže spotřeba rozhodně není minimální). Nafta stojí cca 26,-/l, takže za 1.250,-Kč ujedete max. 800,- km. Pracovních dní je 22 měsíčně a o víkendu někam pojedete jen 1x za 14 dní. To máme 24 jízd měsíčně, tedy cca 33 km/den. Tedy dopravu do maximální vzdálenosti 16.5 km od bydliště. To pořád ještě vypadá, že by mohlo vyjít na stejnou cenu a je to (jak se oba shodneme) pohodlnější.
ALE: nemáte tam ani korunu na výstavbu těch Vašich supersilnic ve městě a všichni, kterým ještě není 18, nebo jsou nemocní, nebo příliš staří a nemohou řídit budou navždy sedět doma "na prdeli" a nikdy se nikam nedostanou. A rodiny se 2 dětmi se nehnou vůbec - nebo fakt myslíte, že budou mít 4 auta?
Takže počítal jsem to takhle a prostě to NEVYCHÁZÍ
do těch dotací nepočítejte jen "vašich" 750, dotují i ostatní, kteří nejezdí. Já třeba dělám doma a MHD jedu tak max. 20x do roka (možná ani to ne a to ještě tak na Václavák metrem).
V nákladech automobilisty je i spousta daní za PHM, DPH atd, které výstavbu infrastruktury bohatě zaplatí - vždyt třeba stavba 514 Slivenec - Lahovice s těmi mosty a tunely stojí méně nežli je roční dotace DPP ....ale hlavně - v USA a jinde, kde je svobodný trh, MHD postupně téměř zanikla, stejně tak doprava vlaky na delší vzdálenost - to ostatně i u nás. Prostě MHD je výhodná/nutná jen velice omezeně (někde v New Yorku nebo v centru Prahy metro), pokud by nebyla dotována, tak by se to jasně projevilo. Je třeba si to uvědomit a nebrat ty řeči proti autům a pro MHD tak nějak automaticky za jedině správné...taky kdyby nebyla MHD dotována, lidé by byli nuceni se stěhovat za prací a spousta té dopravy by odpadla.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 9 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Pražské mosty » Libeňský most & IAD vs. MHD :)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.801 s, vykonaných příkazů: 68.