Re: Trojský most
Co vidím dalekohledem, tak to vypadá, že na prostředním poli už jsou odšroubované i ty trojúhelníkové podpěry (co byly mezi mostem a traverzou). Stejná operace právě asi probíhá na holešovické straně.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Stránky Předchozí 1 … 26 27 28 29 30 … 35 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Co vidím dalekohledem, tak to vypadá, že na prostředním poli už jsou odšroubované i ty trojúhelníkové podpěry (co byly mezi mostem a traverzou). Stejná operace právě asi probíhá na holešovické straně.
Pro sdružení divizí 2 a 5 pak v Horních Počernicích připravují také chodníkové konzoly pro Trojský most (foto č. 5 a 6).
foto strana 2 vlevo dole http://www.metrostav.cz/pdf/noviny/072013.pdf
spodek mostu u trojského břehu už je volný
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 1.jpg.html
Pod obloukem šachují tři plošiny. Že by nátierka? Nebo osvětlení?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 7.jpg.html
něco informací
Lávka pod mostem nebude (měla být dle schematické brožurky s vyznačením hlavních fází výstavby). Od té doby kdy tento materiál vznikl se podrobně navrhnul postup demontáže PPK zohledňující silové rozložení v příhradě, možnosti snesení konstrukce a další, takže se to mírně pozměnilo. Pro úpravy na podhledu mostu budou použity zvedací plošiny umístěné na lodi.
Konstrukce tram trati je v podtatě PJD. Kolejnice budou upevněny na plovoucí betonovou desku odseparovanou od nosné konstrukce mostu. Budovat se začně v létě po dokončení izolací a dalších přípravných prací.
U chodníkových konzol musíme počkat na dokončení demontáže celé PPK a dopnutí poslední třetiny podélného předpětí mostu - tím získá most svůj definitivné tvar, bude vyhodnocena geometrie a bude možné zahájit osazování konzol. Zvažované urychlení by mohlo být v předstihu zahájit osazování na inundačním mostě.
Mě vcelku zajímá, kdy začne být most alespoň neoficiálně průjezdný pro cyklisty. Bude to pěkná zkratka od metra na bruslo+cyklostezku kolem Vltavy
... a mohl by odlehcit Trojske lavce, na kterou se v lete obcas stoji i fronta :-)
pokud platí termín, tak Trojský most do provozu za 200 dnů
zbytky dočasné nosné konstrukce už jsou jen nad podpěrami
Rámusák má být rozebrán. Nyní se uvažuje o zachování mostu pro pěší
http://www.metro.cz/ramusak-ma-byt-roze … e-deje_ava
S provozem po "rámusáku" neboli dočasném tramvajovém mostu se rozloučíme 29. června 2013 zvláštní tramvajovou linkou...
http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. … 0514155442
letecké záběry - Zveřejněno 19. 04. 2013
letecké záběry - Zveřejněno 19. 04. 2013
Moc hezký až fascinující...
Tuší někdo, za jakým účelem vznikl onen výkop napříč Holešovickým předmostím, který je vidět na záběrech? Díky.
trošku nám stoupla Vltava
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/troja/2 … 1.jpg.html
a v 10.17 se asi "utopila" kamera
Přednáška o výstavbě mostu http://youtu.be/iUVjM8WTsHQ
Na webu DP JŘ pro rozloučení s rámusákem.
http://jrportal.dpp.cz/jrportal/LineLis … 2013-06-29
Po Rámusáku se jezdí dál, město asi stále nezaplatilo... nejspíš se nám tedy otevření posouvá, už jsou to 2 týdny.
Téměř jisté už je podle Metrostavu, že se nestihne včas otevřít Trojský most. "Na konci listopadu jsme sem měli pustit tramvaje, pěší, cyklisty a možná i auta. S velkou pravděpodobností sem ale nepustíme vůbec nikoho. Praha totiž stále neřekla, kdy spustí tramvajovou výluku v oblasti a kdy tedy budeme moci napojit koleje na jedné i druhé straně. Když nevíme, kdy začneme, nevíme ani, kdy skončíme," řekl Polák.
A upřímně řečeno, je několikaměsíční výluka jen na přepojení trati skutečně nutná? Když bude nová trať hotová v nejdelší možné části, upraví se refýž zastávky Trojská a terén na straně Holešovic, tak snad výměna jednoho oblouku za rovný úsek a obráceně, včetně natažení troleje nemůže trvat tak dlouho. Tohle mi prostě nejde do hlavy...
je to dlouhé, ale na trojské to není jen položení oblouku
ale čtyři měsíce je moc
dneska odstraňují druhou podpěrou věž v řece
Zdá se, že mají navařené chodníkové konzoly skoro do poloviny mostu (aspoň na této straně). A podle zakrytí jeřábu dělají na povodní straně.
Napojení tunelu Blanka na Trojský most je v ohrožení. Praha za něj stále neplatí
Otevření jedné z klíčových staveb spojených s pražským tunelem Blanka je v ohrožení. Trojský most je téměř hotový, jenže radní z metropole řeší s advokáty, zda za něj můžou zaplatit a převzít ho. Přes Vltavu se totiž klene třikrát dražší most než ten, s nímž počítaly původní plány.
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi/c1 … le-neplati
Musím říci, že už mě to unavuje. Hrozí varianta, že se most zakonzervuje a bude to takové Bémovo memento.
Musím říci, že už mě to unavuje. Hrozí varianta, že se most zakonzervuje a bude to takové Bémovo memento.
No pokud se most zakonzervuje, bude otevření Blanky nebo ne? Protože by byla Troja v podstatě odříznutá a jejidé napojení by bylo přes Blanku. To si snad nikdo nedovolí.
Stránky Předchozí 1 … 26 27 28 29 30 … 35 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.150 s, vykonaných příkazů: 82.