Re: Z tisku a médií (2007 - 9/2010)
Můžem bejt rádi, že trefili alespoň lokalitu...
A kdoví jestli to není katastrálně Slivenec
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Pražský okruh - ARCHIV » Z tisku a médií (2007 - 9/2010)
Stránky Předchozí 1 … 10 11 12 13 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Můžem bejt rádi, že trefili alespoň lokalitu...
A kdoví jestli to není katastrálně Slivenec
a jak místo nehody vypadalo odpoledne...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 1.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 2.JPG.html
článek Ing. Marcela Rückla
ODPOVĚĎ: „Vnější pražský okruh se stane alfou a omegou tranzitní přepravy na území ČR“
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … -uzemi-cr/
reakce na hejla, rozbor metod odpůrců
Stavba SOKP, část 512 – názor představitelů dotčených obcí – MODLETICE, KUŘÍ U ŘÍČAN a JAŽLOVICE (ŘÍČANY)
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … ce-ricany/
Kdy už se projedeme po Pražském okruhu?
http://www.metrostav.cz/cz/aktuality/ak … il?id=2105
Řidiči objedou Prahu po nové dálnici poprvé 20. září.
http://ekonomika.idnes.cz/ridici-objedo … oprava_vem
Jihozápadní část Pražského okruhu se otevře 20. září http://www.rsd.cz/doc/Stavime-pro-vas/R … re-20-zari
Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD) schválilo definitivní harmonogram dokončení jihozápadního segmentu Silničního okruhu kolem Prahy. Podle tohoto harmonogramu bude nová část okruhu v délce přes 23 km uvedena do provozu 20. září 2010. U Slivence naváže na již provozovanou část Pražského okruhu Slivenec-Ruzyně, čímž budou komunikací dálničního typu spojeny dálnice D1 (směr Brno), dálnice D5 (směr Plzeň), rychlostní silnice R6 (směr Karlovy Vary) a rychlostní silnice R7 (směr Chomutov).
Řidiči objedou Prahu po nové dálnici poprvé 20. září.
http://ekonomika.idnes.cz/ridici-objedo … oprava_vem
Diskuse mě pobavila.. například:
Snažím s věřit, šíleně, to mi věřte (bydlím na Barrandově a dělám na Chodově..). Stavba má několikaleté zpoždění, "brýle" na D1 nejsou ještě ani v náznaku hotové (jen tam trčí armadráty, ale silnice ani náhodou) most před Lochkovem nemá dodělanou asi tak 20 m spodní "nohu".
Spojka mezi dálnicí D1 a D5: Blesk už to projel! - taky video z tunelu
http://www.blesk.cz/clanek/servis-auto/ … rojel.html
i takovéto informace - "I přesto, že je stavba skoro hotová, krušné léto zažijí stavbaři na úseku mezi dálnicí D1 a Vestcem. Stavební práce tam začaly o více než rok později, proto tam zatím nejsou hotové ani povrchy ani nájezd na brněnskou dálnici. Úsek měl totiž nejprve financovat a stavět Středočeský kraj, ten však nakonec zajistil pouze část u Jesenice. „Museli jsme to narychlo řešit, proto se začalo stavět až v roce 2008,“ vysvětlila mluvčí ŘSD Martina Vápeníková. Přesto podle ní bude včas hotová i tato část."
myslím, že je třeba vložit celý článek (něž ho třeba někdo zaktualizuje)
Jedna z nejvýznamnějších silnic současnosti, jihozápadní část obchvatu Prahy, bude průjezdná 20. září. Tak rozhodlo Ředitelství silnic a dálnic, které má spojku mezi dálnicemi D1 a D5 na starosti. I když do otevření zbývají tři měsíce, Blesk vyzkoušel novou silnici už nyní. Na řidiče od září čeká celkem 30 kilometrů za bezmála 20 miliard korun.
Celkem pětiproudá silnice je z velké části zapuštěná pod povrchem, kolem jsou navýšené protihlukové valy. Protihlukové bariéry proto stavbaři instalují téměř výhradně na mostech. Jihozápadní část by měla ulevit především jihu Prahy, od tranzitního provozu odlehčí hlavně Jižní a Barrandovské spojce.
I přesto, že je stavba skoro hotová, krušné léto zažijí stavbaři na úseku mezi dálnicí D1 a Vestcem. Stavební práce tam začaly o více než rok později, proto tam zatím nejsou hotové ani povrchy ani nájezd na brněnskou dálnici. Úsek měl totiž nejprve financovat a stavět Středočeský kraj, ten však nakonec zajistil pouze část u Jesenice. „Museli jsme to narychlo řešit, proto se začalo stavět až v roce 2008,“ vysvětlila mluvčí ŘSD Martina Vápeníková. Přesto podle ní bude včas hotová i tato část.
Nový úsek bude podle rozhodnutí ministerstva dopravy bez čerpacích stanic či motorestů. „Na úseku budou povinné dálniční známky,“ dodala Vápeníková. Pro nákladní dopravu zde firma Kapsch staví mýtné brány. Celková délka velkého pražského okruhu má být 83 kilometrů, nyní je hotovo 17 kilometrů.
http://www.blesk.cz/clanek/video-video/ … rojel.html
no jo kasme, z celého textu zbylo v 12.50 už jen tohle a video z tunelu
Jedna z nejvýznamnějších silnic současnosti, jihozápadní část obchvatu Prahy, bude průjezdná 20. září. Tak rozhodlo Ředitelství silnic a dálnic, které má spojku mezi dálnicemi D1 a D5 na starosti. I když do otevření zbývají tři měsíce, Blesk vyzkoušel novou silnici už nyní. Na řidiče od září čeká celkem 30 kilometrů za bezmála 20 miliard korun.
http://www.blesk.cz/clanek/video-video/ … rojel.html
no jo kasme, z celého textu zbylo v 12.50 už jen tohle a video z tunelu
to je jen videočlánek, původní se zatím drží...
Pekne napsane a s fotkami
http://www.reflex.cz/clanek/zivot-a-sty … -kole.html
Pražský okruh traumatizuje příznivce i své nepřátele
http://www.e15.cz/byznys/doprava-a-logi … -nepratele
dnes "aktualizováno" na na tn.nova.cz
http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/jihozap … deo_644450
jako ilustrační foto MUK R1/R4 dali původní nerealizovaný projekt a i video vizualizace je to původní s nerealizovanou MUK R1/R4 a také nerealizovaným mostem přes Vltavu.
Mosty realizované společností Skanska na Silničním okruhu kolem Prahy, úsek 512 D1 – Jesenice – Vestec
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ … ce-vestec/
..byly použity tři druhy konstrukčních řešení.
Pražský okruh pomůže obyvatelům metropole méně, než se čekalo
http://zpravy.idnes.cz/praha.asp?c=A100 … _praha_abr
Představě o snadno průjezdných silnicích v metropoli měla pomoci další část pražského okruhu, která vede mezi dálnicemi D1 a D5. Ta bude otevřena 20. září. Jenže kvůli protestům některých Pražanů nebudou řidiči moci novou dálnici dostatečně využívat. Kvůli omezenému počtu křižovatek nebudou mít možnost na dálnici pohodlně najet.
KDE (NE)BUDOU VÝJEZDY Z DÁLNICE
1. Sjezd na Komořany
Z dálnice měl být sjezd v Komořanech. Místní se báli, že vzroste provoz a zhorší se životní prostředí. Magistrát však prosadil, aby se přes novou dálnici postavil alespoň most, tím vznikla rezerva pro případ, že by město křižovatku prosadilo.
2. Sjezd na Cholupice a Točnou
U Cholupic již stojí křižovatka, která však bude sloužit pouze vozům údržby. Běžní řidiči nájezd na okruh mezi Cholupicemi a Točnou používat nebudou.
3. Sjezd na Písnici
Nájezdy a sjezdy z nové dálnice mezi Písnicí a Dolními Břežany budou zřejmě zataraseny betonovými panely i po spuštění dálnice. Nesouhlasí s ní obyvatelé Písnice.
už si toho všimli
no uvidíme po zprovoznění...
teď ještě, aby si někdo všiml přetížení MÚK MO se spořilovskou spojkou
Pražský okruh bude mít jako první v Česku liniové řízení dopravy
http://www.novinky.cz/ekonomika/205810- … pravy.html
Jihozápadní část pražského okruhu mezi dálnicemi D5 a D1, která se řidičům otevře 20. září, bude první českou dálnicí s takzvaným liniovým řízením dopravy. To umožní zvýšit kapacitu komunikace. Hlavní součástí systému je hustá síť proměnných příkazových značek. Na tiskové konference to uvedli zástupci Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD).
Systém má automaticky přenášet do provozu aktuální dopravní informace a regulovat plynulost dopravy. Součástí systému budou především proměnné příkazové značky pro každý jízdní pruh, což je rozdíl proti běžným informačním tabulím na dálnicích, které řidičům pouze sdělují dílčí fakta. Značky mohou například zakázat vjezd kamiónům do nejrychlejšího pruhu.
"Cílem systému liniového řízení je i harmonizování dopravního proudu, to jest usměrnit vozidla do stejné rychlosti. Díky tomuto opatření dojde ke snížení vzdálenosti mezi vozidly a celkově dojde ke zvýšení kapacity komunikace," uvedl šéf ŘSD Alfred Brunclík. Intenzita dopravy na novém úseku se podle něj může dostat až na 90 000 aut za 24 hodin.
Součástí automatického systému jsou kromě značek také například detektory provozu ve vozovce, varovný meteorologický systém nebo kamery. Kromě okruhu bude liniové řízení přesahovat i na dálnici D1 od Mirošovic ve směru do Prahy. Na novém 23kilometrovém úseku pražského okruhu se bude vybírat mýtné.
Pražský okruh bude mít jako první v Česku liniové řízení dopravy
http://www.novinky.cz/ekonomika/205810- … pravy.html
Jihozápadní část pražského okruhu mezi dálnicemi D5 a D1, která se řidičům otevře 20. září, bude první českou dálnicí s takzvaným liniovým řízením dopravy. To umožní zvýšit kapacitu komunikace. Hlavní součástí systému je hustá síť proměnných příkazových značek. Na tiskové konference to uvedli zástupci Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD).
Systém má automaticky přenášet do provozu aktuální dopravní informace a regulovat plynulost dopravy. Součástí systému budou především proměnné příkazové značky pro každý jízdní pruh, což je rozdíl proti běžným informačním tabulím na dálnicích, které řidičům pouze sdělují dílčí fakta. Značky mohou například zakázat vjezd kamiónům do nejrychlejšího pruhu.
"Cílem systému liniového řízení je i harmonizování dopravního proudu, to jest usměrnit vozidla do stejné rychlosti. Díky tomuto opatření dojde ke snížení vzdálenosti mezi vozidly a celkově dojde ke zvýšení kapacity komunikace," uvedl šéf ŘSD Alfred Brunclík. Intenzita dopravy na novém úseku se podle něj může dostat až na 90 000 aut za 24 hodin.
Součástí automatického systému jsou kromě značek také například detektory provozu ve vozovce, varovný meteorologický systém nebo kamery. Kromě okruhu bude liniové řízení přesahovat i na dálnici D1 od Mirošovic ve směru do Prahy. Na novém 23kilometrovém úseku pražského okruhu se bude vybírat mýtné.
Pražský okruh bude mít jako první v Česku liniové řízení dopravy
Jihozápadní část pražského okruhu mezi dálnicemi D5 a D1, která se řidičům otevře 20. září, bude první českou dálnicí s takzvaným liniovým řízením dopravy. To umožní zvýšit kapacitu komunikace. Hlavní součástí systému je hustá síť proměnných příkazových značek. Na tiskové konferenci to uvedli zástupci Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD).
tady přímo o pípy
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis … ni-dopravy
Otevíraný Pražský okruh, který zprovozní ŘSD pro řidiče 20. září 2010, bude vybaven nejkomplexnějším systémem řízení dopravy v Česku. Na jednotlivých úsecích okruhu budou proměnné dopravní značky, světelné signály, informačními tabule, meteostanice, detekce dopravního proudu a další součásti, se kterými se řidiči mohli doposud setkat jen v zahraničí.
V Česku obdobné zařízení není dosud nainstalováno. Pražský okruh tedy bude po této stránce unikátem. Řidiči se s ním mohou setkat například na obchvatu Mnichova při cestách do Alp.
Do výšky se kvůli vedru zvedla další silnice. Tentokrát Pražský okruh
http://zpravy.idnes.cz/do-vysky-se-zved … _praha_nos
Podle fotky se to stalo mezi starým AB a novým CB povrchem.
Reportáž z lajnování.
http://aktualne.centrum.cz/domaci/fotog … vat-prahy/
(foto č. 9 !!!)
Stránky Předchozí 1 … 10 11 12 13 14 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Pražský okruh - ARCHIV » Z tisku a médií (2007 - 9/2010)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.277 s, vykonaných příkazů: 55.