1

Re: Tunel Muzeum

Nová vizualizace - Tunely Muzeum
Na webové prezentaci MČ Praha 2 byla zveřejněna nová vizualizace
odkaz na MČ Praha 2

2

Re: Tunel Muzeum

vondr napsal:

Nová vizualizace - Tunely Muzeum
Na webové prezentaci MČ Praha 2 byla zveřejněna nová vizualizace
odkaz na MČ Praha 2

dík za upozornění, ale díky tomu, že máme kasmeho, tak jsou ta fota dobrá tak do archivu - včerejší noviny smile

Thumbs up +1 Thumbs down

3

Re: Tunel Muzeum

obr napsal:
vondr napsal:

Nová vizualizace - Tunely Muzeum
Na webové prezentaci MČ Praha 2 byla zveřejněna nová vizualizace
odkaz na MČ Praha 2

dík za upozornění, ale díky tomu, že máme kasmeho, tak jsou ta fota dobrá tak do archivu - včerejší noviny smile

sorry to bylo k fotkám z okruhu 512 - jinak tahle vizualizace a návrh mi připadá výborný. Co by to stálo ? Dva tunely, každý cca 1,3 km , to je cca 2/3 těch pod Stromovkou

Thumbs up Thumbs down

4

Re: Tunel Muzeum

Nevedel by tu vizualizáciu niekto stiahnuť a uložiť inam? Nejako mi to nechce fungovať....

Thumbs up Thumbs down

5

Re: Tunel Muzeum

taky mi přijde návrh výborný. pokud by se to povedlo postavil, změnilo by to Legerovu a Sokolskou k nepoznání.
ta zeleň se mi tam moc líbí

6

Re: Tunel Muzeum

vondr napsal:

taky mi přijde návrh výborný. pokud by se to povedlo postavil, změnilo by to Legerovu a Sokolskou k nepoznání.
ta zeleň se mi tam moc líbí

Ještě nechat auto-mat namalovat cyklopruhy a budu taky spokojenej smile Akorat to resi pouze prujezd mestem a ne dopravu v centru...

Thumbs up Thumbs down

7

Re: Tunel Muzeum

Doporučuji též debatu, které na stejné téma probíhá zde:
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. … p;start=50

Thumbs up 0 Thumbs down

8

Re: Tunel Muzeum

Pista napsal:

Nevedel by tu vizualizáciu niekto stiahnuť a uložiť inam? Nejako mi to nechce fungovať....

Nejde to jednoduše stáhnout, je to streamovane sad

mms://87.236.198.91/praha2_data/zklidneni.wmv

Thumbs up Thumbs down

9 Naposledy upravil: andy (13.11. 2009 20.13)

Re: Tunel Muzeum

Pista napsal:

Nevedel by tu vizualizáciu niekto stiahnuť a uložiť inam? Nejako mi to nechce fungovať....

Nainstalujte si tohle, tím se to dá velmi jednoduše downloadnout:
http://sdp.ppona.com/
Mělo by to fungovat i za proxynou (menu Setup | Setup Options, karta Proxy) - to jsem ale nezkoušel. Proxy může být mimochodem jedna z příčin, proč Vám to nejde přehrát.

Thumbs up 0 Thumbs down

10

Re: Tunel Muzeum

Poštvi na to VLC, ten přehraje všechno a při troše laborování to i vydumpuje nebo převede na jiný formát.

Thumbs up Thumbs down

11

Re: Tunel Muzeum

Musím přiznat, že se mi to líbí :-) Akorát se obávám, na kolik je to v současné době reálné :-(

12

Re: Tunel Muzeum

Tunel pod muzeem. Málo užitku za hodně peněz...

Tunely mají sice zklidnit tuto lokalitu a propojit muzeum s Václavským náměstím. Jejich stavba ale může mít i negativní dopady. Kvůli snadnému průjezdu budou řidiči i nadále proudit centrem metropole. Nedávno se tím zabýval i dopravní výbor magistrátu. Už příští měsíc by mohla o financování jednat vláda...

Thumbs up +1 Thumbs down

13

Re: Tunel Muzeum

andy napsal:

Tunel pod muzeem. Málo užitku za hodně peněz...

Tunely mají sice zklidnit tuto lokalitu a propojit muzeum s Václavským náměstím. Jejich stavba ale může mít i negativní dopady. Kvůli snadnému průjezdu budou řidiči i nadále proudit centrem metropole. Nedávno se tím zabýval i dopravní výbor magistrátu. Už příští měsíc by mohla o financování jednat vláda...

myslím, že až bude okruh stavba 511 a Vysočanská radiála tak bude z SJ magistrály naprosto přirozeně odstraněn transit D1-D8.
A že auta z Florence potřebují někudy jet na Pankrác, je snad jasné, takže tunel, nejlépe dle Prahy 2, tzj. až k Nuselskému mostu je jistě třeba. Jistě bude řev kdejakého ekoteroristy a kazišuka, ale vyřeší vše to, že nebudou peníze. Určitě je stavba třeba Radlické radiály a 518-519 či metra D potřebnější, takže se to aspoň pro naši generaci vyřeší samo....

Thumbs up 0 Thumbs down

14 Naposledy upravil: MP (19.11. 2009 09.49)

Re: Tunel Muzeum

obr napsal:
andy napsal:

Tunel pod muzeem. Málo užitku za hodně peněz...

Tunely mají sice zklidnit tuto lokalitu a propojit muzeum s Václavským náměstím. Jejich stavba ale může mít i negativní dopady. Kvůli snadnému průjezdu budou řidiči i nadále proudit centrem metropole. Nedávno se tím zabýval i dopravní výbor magistrátu. Už příští měsíc by mohla o financování jednat vláda...

myslím, že až bude okruh stavba 511 a Vysočanská radiála tak bude z SJ magistrály naprosto přirozeně odstraněn transit D1-D8.
A že auta z Florence potřebují někudy jet na Pankrác, je snad jasné, takže tunel, nejlépe dle Prahy 2, tzj. až k Nuselskému mostu je jistě třeba. Jistě bude řev kdejakého ekoteroristy a kazišuka, ale vyřeší vše to, že nebudou peníze. Určitě je stavba třeba Radlické radiály a 518-519 či metra D potřebnější, takže se to aspoň pro naši generaci vyřeší samo....

Myslím si, že nejsem "kazišuk", ale nemáte pravdu a přidám vlastní zkušenost (i když 20 let starou). Při cestě z ČR (tehdy ČSSR či ČSFR) k Baltickému moři je to nejkratší přes Drážďany a Berlín. V Berlíně je tranzit značen po okruhu kolem města (tehdy jen východní části), přesto jsem tamtudy jezdil zásadně přes město. Je to nezanedbatelně kratší a tehdy tam na danou šíři ulic bylo možno i projet. Neříkám, že bylo volno, časově to vyšlo +/- stejně jako po okruhu, ale těch cca 40 km navíc prostě odrazovalo.
V Praze to nebude sice 40 km, ale i tak, pokud to půjde rovně středem, bude tak jezdit i tranzit. S tím se asi nic dělat nedá.
Pokud tedy budou tunely, jediným prostředkem, jak odradit tranzit, bude mýto. A bude záležet na tom, jak velké bude.

Thumbs up 0 Thumbs down

15

Re: Tunel Muzeum

MP napsal:
obr napsal:
andy napsal:

Tunel pod muzeem. Málo užitku za hodně peněz...

Tunely mají sice zklidnit tuto lokalitu a propojit muzeum s Václavským náměstím. Jejich stavba ale může mít i negativní dopady. Kvůli snadnému průjezdu budou řidiči i nadále proudit centrem metropole. Nedávno se tím zabýval i dopravní výbor magistrátu. Už příští měsíc by mohla o financování jednat vláda...

myslím, že až bude okruh stavba 511 a Vysočanská radiála tak bude z SJ magistrály naprosto přirozeně odstraněn transit D1-D8.
A že auta z Florence potřebují někudy jet na Pankrác, je snad jasné, takže tunel, nejlépe dle Prahy 2, tzj. až k Nuselskému mostu je jistě třeba. Jistě bude řev kdejakého ekoteroristy a kazišuka, ale vyřeší vše to, že nebudou peníze. Určitě je stavba třeba Radlické radiály a 518-519 či metra D potřebnější, takže se to aspoň pro naši generaci vyřeší samo....

Myslím si, že nejsem "kazišuk", ale nemáte pravdu a přidám vlastní zkušenost (i když 20 let starou). Při cestě z ČR (tehdy ČSSR či ČSFR) k Baltickému moři je to nejkratší přes Drážďany a Berlín. V Berlíně je tranzit značen po okruhu kolem města (tehdy jen východní části), přesto jsem tamtudy jezdil zásadně přes město. Je to nezanedbatelně kratší a tehdy tam na danou šíři ulic bylo možno i projet. Neříkám, že bylo volno, časově to vyšlo +/- stejně jako po okruhu, ale těch cca 40 km navíc prostě odrazovalo.
V Praze to nebude sice 40 km, ale i tak, pokud to půjde rovně středem, bude tak jezdit i tranzit. S tím se asi nic dělat nedá.
Pokud tedy budou tunely, jediným prostředkem, jak odradit tranzit, bude mýto. A bude záležet na tom, jak velké bude.

v Berlíně je to po okruhu zajížďka, byl projektován pro Hitlerovu 20 milionovou Germanii smile.  ale D1-D8 po 511 a Vysočanské/520 je kratší nežli po SJM, podobně další směry. V tom je Pražský okruh (vnější) i Městský okruh navržen dobře, jet přes centrum je méně výhodné, ta trasa SJM po dokončení okruhů bude jednoznačně sloužit jen místní dopravě do centra a po městě a navíc v tunelu ničemu nevadí, jen šetří čas, peníze i emise. Je třeba budovat kromě těhle tras i parkovací domy, aby auta zmiszla z ulic a i ty vedlejší ulice byly průjezdnější.

Thumbs up Thumbs down

16 Naposledy upravil: MP (19.11. 2009 13.18)

Re: Tunel Muzeum

obr napsal:

v Berlíně je to po okruhu zajížďka, byl projektován pro Hitlerovu 20 milionovou Germanii smile.  ale D1-D8 po 511 a Vysočanské/520 je kratší nežli po SJM, podobně další směry. V tom je Pražský okruh (vnější) i Městský okruh navržen dobře, jet přes centrum je méně výhodné, ta trasa SJM po dokončení okruhů bude jednoznačně sloužit jen místní dopravě do centra a po městě a navíc v tunelu ničemu nevadí, jen šetří čas, peníze i emise. Je třeba budovat kromě těhle tras i parkovací domy, aby auta zmiszla z ulic a i ty vedlejší ulice byly průjezdnější.

Byl bych moc rád, kdyby to tak bylo, ale nepřesvědčil jste mne. roll

Thumbs up −1 Thumbs down

17

Re: Tunel Muzeum

Mě se hlavně nelíbí, že se vůbec neřeší napojení Ječné/Žitné ani jiných ulic, čili to opravdu z povrchu sebere jen čistý tranzit z Hlávkova mostu na Nuselák...

Thumbs up Thumbs down

18

Re: Tunel Muzeum

martini napsal:

Mě se hlavně nelíbí, že se vůbec neřeší napojení Ječné/Žitné ani jiných ulic, čili to opravdu z povrchu sebere jen čistý tranzit z Hlávkova mostu na Nuselák...

sebere dopravu z celé oblasti za Muzeem směr Pankrác a opačně. Má dva pruhy, tedy bude i tak zahlcen. Doprava Vinohrady směr Pankrác je mnohem rozptýlenější a jede se různými cestami nejen z Ječné/Žitné. Ječná/Žitná má dnes problém, kvůli nepropustnosti křižovatek se SJM, což by značně odpadlo. Z Žitné se dá najet za Muzeem, z Ječné takový provoz na Nuselák není. Hlavně je to zatím studie, ta je od toho začít diskuzi/oponovat.

Thumbs up Thumbs down

19

Re: Tunel Muzeum

Praha 12. května (ČTK) - Ekonomičtí ministři budou na své páteční poradě jednat o možném poskytnutí příspěvku osmi miliard korun na zanoření pražské magistrály pod zem v úseku u Národního muzea. Na schůzku upozornila iniciativaAuto*Mat a potvrdilo ji ministerstvo financí. Podle mluvčího úřadu Ondřeje Jakoba ministerstvo financování ze státního rozpočtu nedoporučí.
Se stavbou tunelu nesouhlasí Auto*Mat a dalších sedm nevládních organizací. "Záměr dostavby magistrály je bezprecedentním případem ekonomické neefektivity," píší v dopise ministrům. Město by se podle nich mělo spíše zasadit o celkové zklidnění dopravy a přeměnu magistrály na městský bulvár. Investici si podle nevládních organizací zaslouží jiné dopravní projekty, třeba metro.
Magistrála patří k největším dopravním problémům hlavního města. Hustý provoz obtěžuje okolní obyvatele hlukem a prachem, urbanisté navíc kritizují faktické odříznutí Vinohradské ulice a Národního muzea od
Václavského náměstí.
Pokud ekonomičtí ministři záměr schválí, bude se jím zabývat vláda.

Thumbs up Thumbs down

20

Re: Tunel Muzeum

S_M_Lomoz napsal:

Podle mluvčího úřadu Ondřeje Jakoba ministerstvo financování ze státního rozpočtu nedoporučí.

No ještě že tak! Tady je tisková zpráva auto*matu:
Osm občanských organizací vyzývá vládu: ušetřete 8 miliard. Tunel u Muzea Praze uškodí

Thumbs up 0 Thumbs down

21

Re: Tunel Muzeum

mimochodem záměr převést dopravu do tunelu (tunely případně až k Nuselskému mostu) splňuje ten požadavek, aby z prostoru od Muzea až k Nuselskému mostu mohl být "klidový bulvár".
Ten klid v Legerově i Sokolské pamatuju z dětství, nežli se postavil Nuselský most. Tenkrát doprava byla minimální, ale pamatuju, že už tenkrát cesta z Pankráce přes Nusle (Táborskou, Synkáč a Bělehradskou) byla utrpením a výstavba Nuselského mostu a SJM situaci jasně zlepšila.
Dnes je třeba SJM modernizovat (do tunelů), ten dopravní proud do centra tam vždy bude, představa, že doprava lidí a zásobování bude metrem či na kole je nesmyslná.

Thumbs up 0 Thumbs down

22

Re: Tunel Muzeum

ten konflikt je jinde (a je jedno jaky nazor kdo zastava) - snaha automatu & co. je omezit dopravu (ne nutne vyloucit), tunel objektivne dopravu usnadni a z definice tak neomezi pocet aut v centru (ano, cast cesty budou pod zemi - ale nejak tam stejne musi dojet)

Thumbs up Thumbs down

23 Naposledy upravil: obr (12.05. 2010 16.15)

Re: Tunel Muzeum

jannk napsal:

ten konflikt je jinde (a je jedno jaky nazor kdo zastava) - snaha automatu & co. je omezit dopravu (ne nutne vyloucit), tunel objektivne dopravu usnadni a z definice tak neomezi pocet aut v centru (ano, cast cesty budou pod zemi - ale nejak tam stejne musi dojet)

snížit provoz na SJM, tak aby se nezacpaly okolní ulice, lze jen dvojím řešením
- dálkový tranzit D1-D8 převést na dostavěnou SOKP 511
- městský transit Pankrác-Troja na dostavěný městský okruh. 

A pro dopravu do centra od Pankráce a místní dopravu v centru postavit ty tunely od Muzea až k Nuselskému mostu. Tím, že bude doprava pod zemí,  se vrátí celá oblast kolem Sokolské a Legerovy do klidové prima rezidenční čtvrti,  tam kde byla před rokem 1970 než byl Nuselský most ( a kam jsem si chodíval na Folimanku a hříště na Karlově hrát smile .

Thumbs up +1 Thumbs down

24

Re: Tunel Muzeum

O tom, jak moc se zklidní doprava po vybudování souběžného tunelu pod tou ulicí se za pár let přesvědčíme v případě Blanky. Celkově si myslím že po povrchu toho bude jezdit pořád dost, že se tomu úplně bulvár říkat nebude moct...

Thumbs up +1 Thumbs down

25

Re: Tunel Muzeum

S_M_Lomoz napsal:

Praha 12. května (ČTK) - Ekonomičtí ministři budou na své páteční poradě jednat o možném poskytnutí příspěvku osmi miliard korun na zanoření pražské magistrály pod zem v úseku u Národního muzea...

Projednání tohoto bodu bylo přerušeno.

Thumbs up Thumbs down