Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Jsou tam zápory až na konečnou úroveň jámy? Nebudou se náhodou dělat "nadvakrát"?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Jsou tam zápory až na konečnou úroveň jámy? Nebudou se náhodou dělat "nadvakrát"?
Jsou tam zápory až na konečnou úroveň jámy? Nebudou se náhodou dělat "nadvakrát"?
Určitě tam budou zápory až na konečnou úroveň. Budeme si muset nechat překvapit, kde a co bude vrtná souprava vrtat
Nebude zde rozdělená jáma pro STT a JTT?
Nebude zde rozdělená jáma pro STT a JTT?
Podle situace, kterou kdysi posílal AGA tak v jámě už jiné zápory být nemají.
Podle odevzdaných projektů by se tam už nic vrtat nemělo, ale možná si chtěj jámu rozdělit - oddělit část s VZT kanálem, nebo tam tu soupravu jen odstavili, aby jinde nepřekážela, uvidíme...
A už zase jede zpět.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 7.jpg.html
Už mně to došlo (prima skleroza). Včera do jámy si ze ZS dovezli díly od vrtáku a složil je tam. Dnes tam vrták zajel se zkompletovat.
trochu složitý přesun (mohli to smontovat nad stropy D1-D4). Že by teda předzvěst začátku vrtání zbylých zápor severní strany
A už zase jede zpět.
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 7.jpg.html
pod druhou kamerou neprojela, tak to napovídá tomu,že se zítra začne vrtat severní stěna
V jámě se objevila vrtná souprava. Netuším co by tam měla vrtat
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 0.jpg.html
Mě napadlo, jestli to nesouvisí s tím, jim při betonování zápor vyhřezl beton to té staré stoky a měli o ty zápory starost. Ale asi to opravdu byla jen kompletáž na stále se zmenšujícím volném prostoru staveniště.
Vrtná souprava dělá zápory, místo zbouraného plotu kliniky, směrem do Myslbekovi ulice.
Ten beton není vyhřezlí, kanalizaci plnili betonem, když se do ní probourali uprostřed Patočkovi ulice.
1. fáze
Bourání špuntu v STT stále pokračuje. V JTT se pravděpodobně začalo s odtěžováním,
přišlo mi, že bagr zasahuje i pod strop v D1. Nicméně rampa E je stále nesjízdná.
Nahoře je prostor D1-D4 použit jako mezideponie, stále pokračují práce na obnově sítí.
2. fáze
Byla dovrtána poslední kotva u vilky. Jak již Důchodce napsal, vrtačka operuje vzadu za
klinikou - vůbec mě nenapadá, co z toho bude. Připravená Íčka jsou kraťounká, víc do hloubky
se již nepůjde (omlouvám se kvalitu, ale dost foukalo a vrtačka víříla mocný prod prachu).
3. fáze
Odtěžování pokračuje. Zmizela ohrada u VZT, takže se snad brzo začne i tam.
Tak nám konečně odstranili kamenolom
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 6.jpg.html
Že by se zase pokračovalo v odtěžování jámy?
1. fáze
V JTT se začalo s odtěžováním pod D1. V STT se stále pracuje na odstranění špuntu - dostali k záporám a
i pár převázek je venku.
2. fáze
Právě když jsem odcháze byly dovezeny převázky před vilku. Částečně se odtěžuje na rozhraní 2 a 3 fáze,
těsně za stokou Brusnice. Celý prostor okolo kliniky je vybaven záporami - opravdu netuším proč.
Pravděpodobně se začne odtěžovat i severní polovina prostoru.
3.fáze
Konečně se začalo pracovat na kotvách 4 úrovně. Částečně se demoluje beton v kanalizaci.
Byla kompletně dokončena ražba VZT kanálu a to včetně protiklenby.
Celý prostor okolo kliniky je vybaven záporami - opravdu netuším proč.
že by další podzemní garáže?
ale kdepak garáže .... podle info z kliniky se bude přistavovat menší přízemní budova pro kliniku.....
Strejda napsal:Celý prostor okolo kliniky je vybaven záporami - opravdu netuším proč.
že by další podzemní garáže?
když vidím tu obrovskou jámu na křižovatce Myslbekova/Patočkova, tak mi napadlo postavit garáže tam. Je to kousek od Lorety, MZV, a vůbec turistické a dost obydlené oblasti, kde je dnes problém najít parkovací místo. Místo garáží se to zase zasype..
že by vrtaly zápory pro zajištění staveništní rampy ze stavební jámy?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 7.jpg.html
dopoledne odstraňolovaly keře v místě severní stěny
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 2.jpg.html
pár informací, cca týden starých...
Předpoklad zahájení těžby pod stropem 1. 11. 2010 - těžba zahájena.
Předpoklad zahájení prací na vodících zídkách jih a střed (D5-8) 15. 11. 2010.
Předpoklad vrtání záporové stěny mezi D8 a 3. fází od 8. 11. 2010.
Předpoklad opětovného zahájení prací v "zakázané zóně" (nad VZT kanálem) od 8. 11. 2010.
Předpoklad vrtání zápor pro staveništní sjezd do 3. fáze od 3. 11. 2010.
Přesunutí výtlaku Brusnice přes D8 bude realizováno až po odtěžení na úroveň MS, zhozovení 2. KÚ a záporové stěny mezi D8 a 3. fází. Předpokládaný termín od 15. 11. 2010.
1. fáze
V JTT je (asi) klid, v STT se začalo s prořezáváním špuntu. Na povrchu je připraven ventilátor pro
odvětrávání pod stropem. Mimochodem, při odtěžování pod stropy se jede v režimu "tunel", tedy
pod dohledem báňského úřadu.
2. fáze
Začalo odtěžování provizorní komunikace a chodníku na severní straně. Vlastní plot zůstavá stát, z křoví
byla odstraněna jen část přesahující na chodník. Dodělává se poslední kotva pod klinikou.
3. fáze
Pokračuje vrtání kotev na čtvrté úrovně, stále se demoluje beton ve stoce. Vrtačka opravdu vrtá zápory pro sjezd.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/101110
Bude se podle plotu vrtat záporová stěna, nebo to bude tak mělký výkop, že to udrží základy plotu?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.JPG.html
Mají tam být zápory, ale bohužel až na pozemcích za plotem. A místní nepovolí vstup na ty pozemky,
dokud se nevyřeší zvýšení výdechu Octárna.
Jen doplnění: režim tunel při čelním odtěžování platí až do kompletního odtěžení. Do té doby platí všechny standardní postupy jako při ražbách: známková evidence, samozáchranné přístroje, baterky ... po "proražení" se ruší sebezáchranný přístroj, při dobetonování poslední rozpěrné desky se ruší režim tunel (známková evidence, hlídaný vjezd vozidel, ...).
Já už jsem se zase ztratil v číslování dilatací ;-)
Dřív se mluvilo ve druhé fázi o dilatacích 5-7, je to tak i na schématech co jsem tu viděl. Teď k tomu ale najednou přibyla i D8.
Kde je vlastně hranice mezi SAT2B a MYPRA? Až těsně u TGC?
Kam až se to má dělat milánskýma stěnama?
Dík za info, pokud někdo víte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 51 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.244 s, vykonaných příkazů: 49.