Re: Trojský most
k té Troji - něco nového se stavbou mostu přes Vltavu ?
p. Polák ve středu v IC říkal, že už ho malujou...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 35 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
k té Troji - něco nového se stavbou mostu přes Vltavu ?
p. Polák ve středu v IC říkal, že už ho malujou...
Mohl by mi někdo vysvětlit, k čemu je ten most vlastně dobrý? Nebylo by jednodušší (a hlavně levnější) dobudovat křižovatku pod mostem Barikádníků? Že by MB dopravu z Blanky nepojmul, podle mě nehrozí - naopak část zátěže od Prosecké radiály díky Blance ubude. Myslím si, že je v Praze řada míst, která by si takovouto investici zasloužila mnohem víc (např. chybějící most mezi Lihovarem a Podolím).
Mohl by mi někdo vysvětlit, k čemu je ten most vlastně dobrý? Nebylo by jednodušší (a hlavně levnější) dobudovat křižovatku pod mostem Barikádníků? Že by MB dopravu z Blanky nepojmul, podle mě nehrozí - naopak část zátěže od Prosecké radiály díky Blance ubude. Myslím si, že je v Praze řada míst, která by si takovouto investici zasloužila mnohem víc (např. chybějící most mezi Lihovarem a Podolím).
To je sice pravda, ale co s tramvajemi, ketré stále jezdí po "provizoriu"? pro ty se most vybudovat musí, a když už se bude stavět most, tak pořádný, ne?
A co chodci, cyklisti a další? Snad nechceš, aby veškerá doprava musela po "dálnici".
Mohl by mi někdo vysvětlit, k čemu je ten most vlastně dobrý? Nebylo by jednodušší (a hlavně levnější) dobudovat křižovatku pod mostem Barikádníků? Že by MB dopravu z Blanky nepojmul, podle mě nehrozí - naopak část zátěže od Prosecké radiály díky Blance ubude. Myslím si, že je v Praze řada míst, která by si takovouto investici zasloužila mnohem víc (např. chybějící most mezi Lihovarem a Podolím).
andy nedejte na dojmy, důvody dost dlouho zvažovali a studovali odborníci a prošlo to lety oponentur. Trojský most i Barikádníků je třeba. Nejen proto, že Blanka a okruh přivede dalí provoz, že po něm jezdí tram, ale vůbec je v té oblasti hodně dopravy. Ten most odvede spoustu aut, které např. nyní musejí Holešovicemi/ i na pravém vltavském břehu z Troji projíždět k/od mostu Barikádníků
Navíc má z Trojského mostu v budoucnu být propojení přímo na Bubenečskou a na magistrálu, takže z toho je ten efekt také zřejmý... Tu realizaci si navíc vynucuje velké rozvojové území na místě dnešního nádraží Praha-Bubny.
andy napsal:Mohl by mi někdo vysvětlit, k čemu je ten most vlastně dobrý? Nebylo by jednodušší (a hlavně levnější) dobudovat křižovatku pod mostem Barikádníků? Že by MB dopravu z Blanky nepojmul, podle mě nehrozí - naopak část zátěže od Prosecké radiály díky Blance ubude. Myslím si, že je v Praze řada míst, která by si takovouto investici zasloužila mnohem víc (např. chybějící most mezi Lihovarem a Podolím).
andy nedejte na dojmy, důvody dost dlouho zvažovali a studovali odborníci a prošlo to lety oponentur. Trojský most i Barikádníků je třeba. Nejen proto, že Blanka a okruh přivede dalí provoz, že po něm jezdí tram, ale vůbec je v té oblasti hodně dopravy. Ten most odvede spoustu aut, které např. nyní musejí Holešovicemi/ i na pravém vltavském břehu z Troji projíždět k/od mostu Barikádníků
Bohužel se mi nikde nepodařilo najít o moc detailnější vysvětlení než jedinou větu na stránce tunelblanka.cz "Z dopravního hlediska je výstavba Trojského mostu s křižovatkou Troja nezbytnou součástí trasy Městského okruhu, neboť stávající křižovatka Pelc-Tyrolka je pro dopravní napojení přilehlých oblastí neúplná." Každopádně jestli víte o nějakých oponenturách na toto téma, určitě bych si je rád přečetl (a asi nejen já )
Navíc má z Trojského mostu v budoucnu být propojení přímo na Bubenečskou a na magistrálu, takže z toho je ten efekt také zřejmý... Tu realizaci si navíc vynucuje velké rozvojové území na místě dnešního nádraží Praha-Bubny.
Spojení s magistrálou jako možný účel mostu mě taky napadlo, moc to ale nezapadá do koncepce "zklidnění" magistrály plánovaného po dokončení MO. Nejsem a priori proti mostu, jen mi připadá zvláštní, že v Holešovicích budeme mít ani ne půl kilometru od sebe dva kapacitní mosty, přestože ani jeden nebude přímou součástí budované sítě kapacitních komunikací, zatímco např. na Barrandovském mostě, který patří do MO, zůstane ještě kdo ví jak dlouho konec silnice pro motorová vozidla a semafor. Prostě mi připadá, že Trojský most je z pohledu současných plánů tak trochu neperspektivní investice, tak by mě zajímalo, na základě čeho se magistrát rozhodl ji realizovat.
A co chodci, cyklisti a další? Snad nechceš, aby veškerá doprava musela po "dálnici".
Chodci a cyklisti už dnes můžou po chodnících MB, nevím, z čeho soudíš, že nový most (2x 2 pruhy + tram) pro ně bude o tolik komfortnější.
Ve vedlejším threadu MP píše:
Tak to zase někdo píše o něčem o čem si nesehnal žádné info. Trojský most bude totiž jediná cesta, kudy z Troje do centra a naopak! Na most Barikádníků z Troje nebude kudy najet a v opačném směru platí to samé. :-(
Navíc má z Trojského mostu v budoucnu být propojení přímo na Bubenečskou a na magistrálu, ...
Přiznám se, že jsem mimo mísu. Pod pojmem "Bubenečská" je myšlena Bubenečská ulice nebo obecně oblast Bubenče ( Praha 6), nebo je to nějaká shoda názvu ??
Domnívám se totiž, že propojení Trojského mostu s městsku částí Bubeneč je právě díky budovanému TB poněkud nadbytečné - navíc si nedovedu přestavit kudy by to propojení vedlo ?..
Martini napsal:Navíc má z Trojského mostu v budoucnu být propojení přímo na Bubenečskou a na magistrálu, ...
Přiznám se, že jsem mimo mísu. Pod pojmem "Bubenečská" je myšlena Bubenečská ulice nebo obecně oblast Bubenče ( Praha 6), nebo je to nějaká shoda názvu ??
Domnívám se totiž, že propojení Trojského mostu s městsku částí Bubeneč je právě díky budovanému TB poněkud nadbytečné - navíc si nedovedu přestavit kudy by to propojení vedlo ?..
Samozřejmě je to Bubenská...
Ve vedlejším threadu MP píše:
MP napsal:Tak to zase někdo píše o něčem o čem si nesehnal žádné info. Trojský most bude totiž jediná cesta, kudy z Troje do centra a naopak! Na most Barikádníků z Troje nebude kudy najet a v opačném směru platí to samé. :-(
Z vizualizace na oficiálním webu to tak ale nevypadá:
http://www.tunelblanka.cz/pic_vizualizace.php?photo=45
http://www.tunelblanka.cz/pic_vizualizace.php?photo=44
Jestli se dá někde sehnat lepší info, napište kde.
jannnn napsal:Ve vedlejším threadu MP píše:
MP napsal:Tak to zase někdo píše o něčem o čem si nesehnal žádné info. Trojský most bude totiž jediná cesta, kudy z Troje do centra a naopak! Na most Barikádníků z Troje nebude kudy najet a v opačném směru platí to samé. :-(
Z vizualizace na oficiálním webu to tak ale nevypadá:
http://www.tunelblanka.cz/pic_vizualizace.php?photo=45
http://www.tunelblanka.cz/pic_vizualizace.php?photo=44
Jestli se dá někde sehnat lepší info, napište kde.
andy, tahle problematika dopravního systému se řeší kolem dokola řadu (desítky) let. Kdybyste to průběžně sledoval, tak byste ty jednotlivé a nakonec přijaté názory znal. Já to čtu jako pražan hodně let, ale nejsem toho tvůrce. Dnes máte výhodu, že co neseženete od jiných "fanoušků", tak si vše, co vás zajímá, můžete najít přes google nebo seznam atd. a případně pak začít dělat chytrého, jako třeba já. Tak do toho !
Já se tedy přiznám, že nechápu, proč není napojení nového Trojského mostu řešeno mimoúrovňově? Zase tam budou semafory??
Z vizualizace na oficiálním webu to tak ale nevypadá:
http://www.tunelblanka.cz/pic_vizualizace.php?photo=45
http://www.tunelblanka.cz/pic_vizualizace.php?photo=44
Jestli se dá někde sehnat lepší info, napište kde.
Po dokončení Trojského mostu bude križovatka pri Moste barikádnikov upravená tak (možno až po ďalšej časti okruhu smer východ), že smerom z Troje sa nebude dať odbočiť smer centrum (pretože toto odbočenie úrovňovo križuje protismernú premávku). Takže z Troje do centra ozaj len po Trojskom moste, alebo obkľukou po okruhu.
Inak ako píše obr, chce to trochu problematiku poznať a nevytrhávať jednotlivosti zo širšieho kontextu.
Já se tedy přiznám, že nechápu, proč není napojení nového Trojského mostu řešeno mimoúrovňově? Zase tam budou semafory??
Zjavne sa v týchto miestach nepočíta s vysokou úrovňou premávky.
andy napsal:Z vizualizace na oficiálním webu to tak ale nevypadá:
http://www.tunelblanka.cz/pic_vizualizace.php?photo=45
http://www.tunelblanka.cz/pic_vizualizace.php?photo=44
Jestli se dá někde sehnat lepší info, napište kde.Po dokončení Trojského mostu bude križovatka pri Moste barikádnikov upravená tak (možno až po ďalšej časti okruhu smer východ), že smerom z Troje sa nebude dať odbočiť smer centrum (pretože toto odbočenie úrovňovo križuje protismernú premávku). Takže z Troje do centra ozaj len po Trojskom moste, alebo obkľukou po okruhu.
Inak ako píše obr, chce to trochu problematku poznať a nevytrhávať jednotlivosti zo širšieho kontextu.
Prochaine napsal:Já se tedy přiznám, že nechápu, proč není napojení nového Trojského mostu řešeno mimoúrovňově? Zase tam budou semafory??
Zjavne sa v týchto miestach nepočíta s vysokou úrovňou premávky.
hlavní dopravní proudy jsou řešeny z tunelu a do tunelu vždy odbočit doprava, tram a Troja/Holešovice rovně. Takže křížení vlastně doleva jen méně frekventované z Troje do Blanky a přechody pro chodce a těch tam zjevně moc nebude
Opakovačka řešení propojení: povrchově a s hloubeným tunelem.
Samozřejmě, že se jedná o Bubenskou ulici, omlouvám se za mistifikaci.
Chodci a cyklisti už dnes můžou po chodnících MB, nevím, z čeho soudíš, že nový most (2x 2 pruhy + tram) pro ně bude o tolik komfortnější.
Chodník kolem MB rozhodně moc komfortní není, kromě toho také v zásadě vede odnikud nikam. A 2x2 pruhy + tram je v praze spousta komunikací po kterých se dá na kole jezdit velmi dobře. Navíc nepředpokládám, že by Trojský most byl nějak extrémně vytížen, když skoro nikam nepokračuje, takže snad bude sloužit hlavně pro místní dopravu - já osobně si nedokáži představit kam dál než do Holešovic bych z Troje autem jel (když všechny cesty kolem - Blanka, Povltavská - jsou určitě rychlejší pro dopravu skoro kamkoliv).
andy napsal:Chodci a cyklisti už dnes můžou po chodnících MB, nevím, z čeho soudíš, že nový most (2x 2 pruhy + tram) pro ně bude o tolik komfortnější.
Chodník kolem MB rozhodně moc komfortní není, kromě toho také v zásadě vede odnikud nikam. A 2x2 pruhy + tram je v praze spousta komunikací po kterých se dá na kole jezdit velmi dobře. Navíc nepředpokládám, že by Trojský most byl nějak extrémně vytížen, když skoro nikam nepokračuje, takže snad bude sloužit hlavně pro místní dopravu - já osobně si nedokáži představit kam dál než do Holešovic bych z Troje autem jel (když všechny cesty kolem - Blanka, Povltavská - jsou určitě rychlejší pro dopravu skoro kamkoliv).
Kubajsu, most bude vytížen tramvajemi, dopravou přivedenou Blankou a ještě dotaz - kolik obyvatel žije v navazující oblasti na pravém i levém břehu ? odpověď - na každé straně více jak v leckterém krajském městě..
Vytížen samozřejmě bude, ale asi těžko tak, aby znemožnil jízdu na kole...
Vytížen samozřejmě bude, ale asi těžko tak, aby znemožnil jízdu na kole...
když jsem psal to dřívější, neviděl jsem, že reagujete na cyklodopravu. Máte samozřejmě pravdu, navíc specielní cyklotrasa se dá namalovat/upravit jak na vozovce, tak na širokém chodníku
ááá, další "upřesnění"
ČTK: Součástí magistrátní zakázky je i nový most přes Vltavu v Troji, na jeho budování se podle Hadravy Metrostav chystá na začátku příštího roku.
Datum zahájení stavby se, koukám, stalo konstantou: za půl roku od teď.
(Stejně jako 518-519: za rok od teď )
no uvidíme, jestli nebude ještě opět posunut, už jsem si na to tak trochu zvykl
----------
pokračujeme v novém vlákně http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?id=500
http://magistrat.praha-mesto.cz/default … =642397592
V pondělí začíná výluka tramvají v úseku Nádraží Holešovice – Ke Stírce
Od zahájení provozu v pondělí 29. března 2010 do ukončení denního provozu 20. května 2010 bude přerušen obousměrně tramvajový provoz v úseku Nádraží Holešovice – Ke Stírce. Na trase Nádraží Holešovice – Kobylisy bude zavedena náhradní autobusová doprava.
Důvodem výluky je výstavba Městského okruhu v úseku Špejchar – Pelc Tyrolka. Na trojském břehu Vltavy bude tramvajová trať provizorně přeložena, aby mohla pokračovat práce na tunelech. Současně bude upravena tramvajová trať na pravém břehu Vltavy do definitivní podoby pro návaznost na budoucí Trojský most.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 35 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.220 s, vykonaných příkazů: 87.