Téma: MÚK Malovanka
Na Malovance se opět pracuje. Začalo prořezávání dočasného zaslepení rampy E.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/101001
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » MÚK Malovanka
Na Malovance se opět pracuje. Začalo prořezávání dočasného zaslepení rampy E.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/101001
Na Malovance se opět pracuje. Začalo prořezávání dočasného zaslepení rampy E.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/101001
že by to byl začátek přípravy pro odtěžování pod stropy D1-D5.jak už tu někdo psal,že by mělo začít po 4.10.
Jo, všechno na to ukazuje. Zatím sice asi jen s provizorním povrchem na rampě. Podle mého se ani jinudy nedá vyjet - pokud by to neodváželi tunelem.
Strejda napsal:Na Malovance se opět pracuje. Začalo prořezávání dočasného zaslepení rampy E.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/101001že by to byl začátek přípravy pro odtěžování pod stropy D1-D5.jak už tu někdo psal,že by mělo začít po 4.10.
ano - měli by dodělat úplně rampu vč. vozovky, aby tam už náklaďáky nenabíraly bahno na kola a taky to bylo sjízdné. A odvážet hlínu z tunelu do Motola. Náklaďáky čistit hned po naložení v tunelu, tedy pokud je tam mokro/bahno. Je tomu tak ?
že by to byl začátek přípravy pro odtěžování pod stropy D1-D5.jak už tu někdo psal,že by mělo začít po 4.10.
Zatím pouze přípravy a rozebírání "špuntu". Samotné odtěžování snad začne po 11.10.
ještě pak musí odstranit betonovou stěnu mezi dilatací D1 a již dřiíve udělanými dilatacemi z hloubené jámy.
ještě pak musí odstranit betonovou stěnu mezi dilatací D1 a již dřiíve udělanými dilatacemi z hloubené jámy.
A především dodělat ten kousíček mezi D1 a již hotvou částí, ne?
Ne, tem kousek se bude dělat klasicky, z hloubené (mini)jámy. To se dá dělat souběžně s odtěžováním.
Ne, tem kousek se bude dělat klasicky, z hloubené (mini)jámy. To se dá dělat souběžně s odtěžováním.
Z hloubené (mini-)jámy ano, ale souběžně s projíždějícími náklaďáky betonovat? Je celkem logické, že se nejprve odtěží přístupová cesta tunelem k této (mini-)jámě, ale pak bych čekal její dokončení a teprve následně odtěžování dilatací D1-D4. Uvidíme.
Napadá mě otázka úplně z jiného soudku. Jak je řešeno odvodnění pro případ extrémních přívalových srážek nad Malovankou a povodí Brusnice? Jinak malá říčka oslabená výparem z mnoha rybníčků by se mohla proměnit během chvíle v běsnící živel a v podstatě křižuje Blanku. Stejně tak samotná křižovatka má také docela velkou plochu. Psalo se o nějakých čerpadlech - což je jenom hračička pro případ takového živlu. Sama Blanka ale jde pod úroveň Vltavy?! ..
a navíc by tam mohla vadit nějaká auta...
Napadá mě otázka úplně z jiného soudku. Jak je řešeno odvodnění pro případ extrémních přívalových srážek nad Malovankou a povodí Brusnice? Jinak malá říčka oslabená výparem z mnoha rybníčků by se mohla proměnit během chvíle v běsnící živel a v podstatě křižuje Blanku. Stejně tak samotná křižovatka má také docela velkou plochu. Psalo se o nějakých čerpadlech - což je jenom hračička pro případ takového živlu. Sama Blanka ale jde pod úroveň Vltavy?! ..
a navíc by tam mohla vadit nějaká auta...
Je přeložená do trubky, myslím že 750mm (teď nevím přesně). A co se stane až bude pršet víc nevím - asi se rozvodní nějaké rybníčky na vtoku...
jíra napsal:Napadá mě otázka úplně z jiného soudku. Jak je řešeno odvodnění pro případ extrémních přívalových srážek nad Malovankou a povodí Brusnice? Jinak malá říčka oslabená výparem z mnoha rybníčků by se mohla proměnit během chvíle v běsnící živel a v podstatě křižuje Blanku. Stejně tak samotná křižovatka má také docela velkou plochu. Psalo se o nějakých čerpadlech - což je jenom hračička pro případ takového živlu. Sama Blanka ale jde pod úroveň Vltavy?! ..
a navíc by tam mohla vadit nějaká auta...Je přeložená do trubky, myslím že 750mm (teď nevím přesně). A co se stane až bude pršet víc nevím - asi se rozvodní nějaké rybníčky na vtoku...
Rozvodní se rybníčky a my budeme mít zase ve sklepě 40cm vody ...jako už parkrát!
ta voda ve sklepech - není to spíše důsledkem zvednuté hladiny podzemní vody ? Stavby se sklepy v oblastech, kde stoupá občas spodní voda nad úroveň dna sklepa, se dělaly dříve neizolované a později sice izolované, ale "s dírou"/jámou ve dně, odkud se spodní voda čerpala - důvod byl, že jinak by stavba/dům se zaizolovaným sklepem/vanou "vyplavala" jako člun..
ta voda ve sklepech - není to spíše důsledkem zvednuté hladiny podzemní vody ? Stavby se sklepy v oblastech, kde stoupá občas spodní voda nad úroveň dna sklepa, se dělaly dříve neizolované a později sice izolované, ale "s dírou"/jámou ve dně, odkud se spodní voda čerpala - důvod byl, že jinak vy stavba/dům se zaizolovaným sklepem "vyplavala" jako člun..
Domy stojí na původním (přírodním) korytě Brusnice, která byla při stavbě svedena do trubek a "přeložena" o pár metrů vedle. Je otázka, v jaké stavu je potrubí dnes.
Dřív když byla opravdu velká průtrž nebo nedejbože se dělal výlov rybníka u Břevnovského kláštera, tak se ve sklepě opravdu voda objevovala.
Izolace se dělala nedávno (jak podlahy, tak i obvod domu) a na fyzikální zákony se naštěstí myslelo ...uvidíme, až se zase bude vypouštět rybník!
Tím nechci říkat, že to nemůžou být spodní vody!
Tím nechci říkat, že to nemůžou být spodní vody!
Hladina podzemní vody by v této lokalitě neměla být zrovna mělko. Navíc vydatnost přítoků bude z těch deluviálních hlín a jílovitohlinitých náplavů Brusnice naprosto mizivá...
Tak dneska nějak nevím, na staveništi nikdo, řezačka betonu pryč, ale že by bylo dořezáno se mi nezdá...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/101004
Rampa E - bagr Komatsu, místo lžíce "klepeto", vykousává zeď do tunelu. Jde mu to pěkně, v 9.00 už měl skoro třetinu plochy.
Otvor v portálu rampy E vykousán. Podlaha tunelu je tak o 1.5 až 2 metry pod úrovní
odtěženého výjezdu rampy. Pořád se mi ta rampa zdála mělká...
Na rampě je navíc položená kanalizace, podle značky je na spodním okraji 2.5 m hluboko.
To jsem teda zvědav, co s tím udělají...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/101006
Snad si to dokážou změřit, horní okraj vjzedu byl vidět už při stavbě kanalizace. Doufejme, že to nebude jako s mnoha obrubníky, vykopat a zahloubit...
Vozovka u portálu bude na kótě 268,70, kanalizace je 267,30, takže je to OK.
Snad si to dokážou změřit, horní okraj vjzedu byl vidět už při stavbě kanalizace. Doufejme, že to nebude jako s mnoha obrubníky, vykopat a zahloubit...
Je přeci zvykem nechat určitou vrstvu jako ochranu základové spáry před klimatickými vlivy a tuto skrýt až těsně před vlastní stavbou (betonáží dna).
Dnes je tam klid, od středy je jenom odseparovaný beton a dráty.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/101008
Pokračuje se s dočišťováním díry po špuntu.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/101020
Dobouráno. Nikde nikdo.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/101022
Bude se tam betonovat zpevněná plocha pro pojíždění Tatrovek naplněných zeminou z tunelu.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » MÚK Malovanka
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.504 s, vykonaných příkazů: 92.