Re: Z tisku a médií
Motoriste v Praze museji pocitat s omezenimi na Jizni spojce
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/m … 21114.html
Nema tam bejt nahodou MUSI? :-)
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MO mimo Tunel Blanka » Z tisku a médií
Stránky Předchozí 1 2 3 4 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Motoriste v Praze museji pocitat s omezenimi na Jizni spojce
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/m … 21114.html
Nema tam bejt nahodou MUSI? :-)
Motoriste v Praze museji pocitat s omezenimi na Jizni spojce
Nema tam bejt nahodou MUSI? :-)
Jde o to ke kterému vzoru to patří: prosí, trpí, sází -- pros, trp, sázej; podle toho by mělo být mus=musí, není-li nepravidelné (a to už jsem zapomněl)
Ale podle dnešních prasidel prasopisu je možné (skoro) fšecko
Praha chce v ulici V Holešovičkách tunel, kvůli Blance
Hlavní město chce zahloubit frekventovanou ulici V Holešovičkách, která při výjezdu směrem z centra navazuje na magistrálu a most Barikádníků.
Po dokončení tunelového komplexu Blanka totiž hrozí, že touto .....
vice na http://aktualne.centrum.cz/domaci/regio … ?id=764541
Jeeeminkote...tak jestli se tohohle doziji.....:-)
viz také...
Alternativní řešení městského okruhu: čtvrtinová cena a rychlá výstavba
http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr … kruhu.html
Praha stopla plán na tunely Blanka 2, podkope jen ulici V Holešovičkách
27. listopadu 2012 15:17
Vedení hlavního města vymyslelo novou trasu severovýchodní části městského okruhu. Namísto čtyřproudové silnice s několika tunely od Pelc-Tyrolky k Jižní spojce bude tunel jen pod ulicí V Holešovičkách. Dál se pojede přes Letňany, po Kbelské a Průmyslové, která se rozšíří. Přijde to na 6,5 miliardy.
Možná jsem natvrdlý, ale proč všichni tvrdí, že s Blankou najednou podstatně vzroste počet aut v Holešovičkách? Já si myslím, že jich tam bude stejně jako je teď, kde by se najednou měla vzít další a proč? Kdo tam potřebuje jet, jede tam i dneska, a kdo nepotřebuje, nebude tam ani potom. A proč by někdo proboha jezdil přes Troju a Letňany na Jižní spojku? Někdy mám pocit, že tito vizionáři si představují provoz na okruhu tak, že všechna auta stále jezdí kolem dokola. Ale tak to přece není, každý použije jen ten kousek, který potřebuje a zase z něj odjede. A to, co Nosek vymýšlí, např. já už používám, jedu po Liberecké, pak použiju novou MÚK v Letňanech, jedu po Kbelské, pak Vysočanská radiála a Pražský okruh a pohoda.
Nevím jestli podstatně, ale částečně určitě vzroste. Pro osobáky směr východ-západ (R10/D11 - D5/R6/R7) to bude spolu s dokončenou VR a MÚK Veselská-Kbelská o kus atraktivnější trasa než po JS.
Dnes se to ještě vyplatí více přes JS a nebo natvrdo městem přes Karlín, jezdím tuto trasu docela často
Vzhledem k ranním zácpám na Štěrboholské radiále se už dnes vyplatí jet v relaci Černý Most - Malovanka po Vysočanské radiále, Holešovičkami a přes Letnou. Úspora není velká, ale je. A po dobudování Blanky bude taková, že to tam nažene dost dalších řidičů.
koukám, že v Metru otvíraj Blanku o rok dřív...
Pokračování Blanky je moc drahé. Auta půjdou pod zem v Holešovičkách
Adam Váchal Metro.cz 27. listopadu 2012 15:42
V roce 2013 vjedou první auta do tunelu Blanka. To zásadně zhorší dopravu na Pelc Tyrolce a v ulici V Holešovičkách. Na další část vnitřního okruhu město nemá peníze. Chce proto vybudovat alternativní trasu za méně peněz. Díky ní by mohlo být zhruba do šesti let zavedeno mýto v centru metropole.
http://www.metro.cz/pokracovani-blanky- … e-deje_ava
V Holešovičkách čeká řidiče peklo. Rok budou zřejmě rozkopané
Adam Váchal Metro.cz 29. listopadu 2012 7:00
Zahloubení rušné ulice bude stát 3,5 miliardy korun. Řidiče čekají omezení a kolony. Město tím však dokončí městský okruh a bude mít možnost zavést mýto v centru města.
http://www.metro.cz/v-holesovickach-cek … e-deje_ava
Z posledního jednání představitelů Prahy 4, starosty Pavla Caldra a zástupce starosty Jiřího Bodenlose, s náměstkem pro dopravu HMP Josefem Noskem vyplynulo, že se v letošním roce zřejmě nebude realizovat výstavba nové rampy z důvodu nevypořádaných pozemků s vlastníkem (Čedok), ale měla by být dokončena oprava mostu u Kačerova. Zároveň s tím musí být realizována výstavba protihlukové stěny tak, aby ochránila občany z lokality spořilovského plácku.
http://www.praha4.cz/4167_Praha-4-podpo … -Sporilove
Nedovedu si představit, jakým způsobem se dostal čedok k vlastnictví plácku uprostřed křižovatky. Asi v tom bude ten billboard.
Na pražské Jižní spojce vjelo šest řidičů do díry a urazilo si kolo
Zdroj: http://praha.idnes.cz/dira-na-jizni-spo … -zpravy_ab
Díra plná vody číhá na řidiče na pražské Jižní spojce v zúženém úseku před lanovým mostem ve směru do centra. Od rána do 20 centimetrů hluboké díry vjelo už minimálně šest motoristů, kteří si poškodili auto. Silničáři už místo uzavřeli, tvoří se kolony.
Poté, co dispečer situaci na místě prohlédl, vydali se tam technici, kteří jámu provizorně opravili. Na Jižní spojce prý opravovali komunikaci i o víkendu, nově vzniklé díry je tak překvapily. Kromě díry, v které si řidiči ničili kola, silničáři "zalátali" ještě několik dalších.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/dira-na-jizni-spo … -zpravy_ab
to je to odkládání rekonstrukce...
Zloději s mačetou za plného provozu kradli kabely na mostě v Praze
2. dubna 2013 9:43
Pražští kriminalisté zadrželi dvojici recidivistů, kteří za plného pátečního provozu kradli uprostřed lanového mostu v Praze kabely. Aby nevzbudili pozornost, oblékli si reflexní vesty, jaké používají při práci silničáři. Kabely vytahovali z trubek upevněných uprostřed mostu.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/zlodeji-kradli-ka … zpravy_sfo
Náměstek primátora jedná o pomoci státu s vybudováním dočasného městského okruhu
Náměstek pro oblast dopravy Josef Nosek vypracoval koncepci zkapacitnění některých důležitých komunikačních tahů a uzlů v Praze tak, aby umožnily objezd centrální části města i bez dokončení městského a Pražského okruhu. Jedná se o dočasné řešení spojení tunelového komplexu Blanka s Jižní spojkou, které by znamenalo výrazné posílení průjezdnosti Průmyslové a Kbelské ulice, vznik mimoúrovňových křižovatek Kolbenova a Poděbradská a vedení dopravy v tunelu pod Holešovičkami.
Dnes proto jednal s generálním ředitelem Ředitelství silnic a dálnic Davidem Čermákem o možné podpoře účasti státu na realizaci této celostátně významné dopravní stavby. „ Mým cílem je co nejrychleji vyřešit problém, který může otevřením Blanky vzniknout. Pomoc ze strany státu by pomohla významně urychlit stavbu dočasného městského okruhu a tím tak předejít případným dopravním komplikacím,“ dodal k jednání Josef Nosek.
Původní a finální řešení počítá s dlouhým tunelem, který má být pokračováním Blanky, a vede z Pelc Tyrolky pod Malešicemi k Jižní spojce, na kterou se napojuje za lanovým mostem. Odhadované náklady na jeho stavbu jsou však minimálně 40 miliard korun a samotná doba výstavby je odhadovaná na 10 – 15 let.
Spořilovští se cítí být podvedeni. Nový most prý příliš nepomůže
http://regiony.impuls.cz/praha/sporilov … -67ea.html
Tak nevím....
Pražský okruh je podle odborníků bezpečný, má však dvě zásadní vady
Zdroj: http://praha.idnes.cz/prazsky-okruh-ma- … zpravy_sfo
Na Jižní spojce u Spořilova vyroste protihluková stěna
http://www.metro.cz/na-jizni-spojce-u-s … e-deje_jbs
Most přes Jižní spojku se dnes otevírá pro autobusy DP
Pro autobusy Dopravního podniku hl. m. Prahy se dnes otevírá most Ke Garážím přes Jižní spojku. „V okolí mostu budou ještě v následujících dnech probíhat dokončovací práce a úpravy dopravního značení. S otevřením mostu pro individuální automobilovou a nákladní dopravu počítáme do konce listopadu,“ prohlásil šéf Technické správy komunikací hl. m. Prahy Ladislav Pivec.
Výstavba nového mostu začala v květnu letošního roku, kdy byl zbourán starý nevyhovující mostní objekt. Bourací práce proběhly v rekordním čase při úplném uzavření Jižní spojky v obou směrech. V následujících měsících na stejném místě vyrostl nový objekt, který snese zatížení i těžkou kamionovou dopravou.
Stavba je financována z prostředků Státního fondu dopravní infrastruktury.
Základní údaje:
délka přemostění: 72,3 m
délka mostu: 85,7 m
šířka mostu: 12,1 m
výška mostu nad terénem: 7,12 m
plocha nosné konstrukce mostu: 878,6 m2
únosnost mostu: zatížení třídy A
Po Blance se uvažuje o stavbě dalšího nového tunelu - Silver
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/p … 40307.html
Křižovatky jako U Bulhara mouhou vzniknout také v Hloubětíně
Tomáš Belica Metro.cz 11. dubna 2014 8:00
Budou vedeny pod zemí, nebo nad? O nových křižovatkách ještě není definitivně rozhodnuto, už teď ale budí emoce.
Na dostavbu městského okruhu město nemá, a tak řeší, co bude s dopravou, jakmile se otevře tunel Blanka. Technická správa komunikací proto dostala úkolem vypracovat studii tří staveb, přičemž jedna z nich budí velké emoce. V Hloubětíne mají vyrůst dvě mimoúrovňové křižovatky, jedna v ulicích Kolbenova a Kbelská, druhá na křižovatce ulic Poděbradská a Kbelská. Podle sdružení AutoMat přesně takové, jaké jsou teď U Bulhara.
Až přijde čas, obyvatelé Hloubětína si budou moct stěžovat
"Dálniční most na úrovni oken okolních budov, minimum přechodů, chodci kličkující nevlídnými podchody. Jen na projektovou dokumentaci přitom město vydalo už 100 milionů," uvádí sdružení. Náměstek primátora Jiří Nouza uklidňuje, že nic zatím není rozhodnuto. "Jde jen o studii proveditelnosti v té nejobecnější rovině," řekl Nouza deníku Metro. "Součástí studie EIA je podmínka, aby byla křižovatka zahloubená, což ta současná není," dodává. Zároveň však připouští, že není schopen říct, jak by ve výsledku měly křižovatky vypadat.
Podle sdružení město ale vůbec neřeší to, zda je toto vše vůbec potřeba. "Po Blance se lepí jedna dopravní záplata za druhou, místo aby se přehodnotil dopravní systém Prahy jako celek," říká Vratislav Filler z AutoMatu, podle kterého zástupci města i TSK dluží obyvatelům Hloubětína odpovědi na spousty otázek. Například na ty, kdy hodlali obyvatele seznámit s megalomanskými záměry, které s jejich čtvrtí pojali, nebo kdy se budou moci k celé věci vyjádřit? "A má snad AutoMat nějaké lepší řešení?" kontruje náměstek Nouza. Podle něj se lidé budou moci vyjádřit, až dojde na územní řízení.
Praha zruší semafory z Barrandovského mostu na Strakonickou
Začala oprava na Jižní spojce u lanového mostu
Tunel Mrázovka zavřela tragická nehoda. Naboural tam motorkář
Tragická nehoda zavřela v sobotu odpoledne pražský tunel Mrázovka, který je součástí vnitřního pražského okruhu. Havaroval motorkář a na místě zemřel. Tunel byl uzavřen přes dvě hodiny.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MO mimo Tunel Blanka » Z tisku a médií
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.426 s, vykonaných příkazů: 50.