Re: Metro - trasa D
To bude spíš jen nějaká úprava kabelů zabezpečovacího zařízení, protože součástí stavby metra D je podstatný zásah do žst. Praha - Krč.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Metro - trasa D
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
To bude spíš jen nějaká úprava kabelů zabezpečovacího zařízení, protože součástí stavby metra D je podstatný zásah do žst. Praha - Krč.
Dnes v Metru článek, že by se mohli převést finance z ministerstva životní prostředí na dostavbu metra D. 3,7 miliardy a doplnit penězi z EU. Težko říci co z toho bude, ale tvářili se tam, že by se po dostavbě Ačka mohlo začít něco dít.
na Pankráci už zas vrtaj
pár fotek http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 13/131007/
Pražští radní schválili stavbu metra D, zatím spojí Pankrác s Písnicí
Zdroj: http://praha.idnes.cz/prazsti-radni-sch … zpravy_klu
Dobrá v tomhle případě = "no dobře, tak za tři, abych vás nemusel vyhodit od zkoušky a otravovat se s váma ještě jednou".
Ušetří se 4 miliardy za přestupní stanici, aby se v (nedaleké) budoucnosti muselo vydat miliard 6.
Do toho tu máme ještě nutnou změnu územního plánu, tj. spoustu možností na to, aby se někdo odvolal, něco zpochybnil, atd. Nevím, nevím..
A tím pádem vyvstává nutnost měnit na celém C zabzař nebo dát na D drahou a překonanou Matru...
Na nejvytíženější část Céčka budou vlaky vozit lidi ze dvou směrů a na také dost vytíženém jižním zbytku trasy bude vlaků dvakrát méně. Předpokládám, že do měsíce od otevření začnou práce na obnovení tramvajové trati minimálně po Pankrác.
Blaueminence: Někde psali, že ve špičce to bude 2:1 a mimo špičku 1:1.
Já nevím jestli jezdíte často céčkem, ale naprostá většina lidí vystupuje na Kačerově a autobusy se přesunují na Libuš, Lhotku, Modřany. Takže intenzita lidí na céčku by měla být v pohodě.
Potvrzuji, ale také upozorním na zajímavý jev v opačném směru. Když mezi osmou a devátou ráno končí vlak z centra na Kačerově, je nástupiště doslova plné cestujích, co čekají na další vlak směr Roztyly a hlavně Chodov. Stejně tak vidím spoustu lidí cestujících z centra vystupovat na Budějovické. Je to sice jen krátkodobý problém špičky, ale ti lidé tam budou a hlavně, developerům se blízkost trasy linky C i dálnice D1 líbí, nezřízeně se staví dál, na Brumlovce je rozestavěno včetně budovy jiného developera u dálnice u Kačerova skoro 100 tisíc m2, na Roztylech i Chodově jsou další plány, je třeba počítat s tím, že část lidí, co dříve končili svou cestu do práce v centru nám teď cestují od přestupu v centru po Céčku tímhle směrem.
Otázka je, jak bude situace vypadat po dokončení. Osobně ale například Chodov ze zkušenosti považuji za silně vytíženou stanici. A stále zůstává problém centrálního Céčka, včetně Nuseláku - když vlaků zde bude stejně, avšak přijíždějících ze dvou směrů, tak cestujících téměř jistě přibude - i kdyby na Písnici jezdil každý třetí vlak, tak tam jednou bude metro a cestující si na něj jednoduše počká. Navíc bude problém flexibilně měnit intervaly, rozdvojená trasa je logisticky značně složitá (čemuž by snad částečně pomohlo obratiště na Pankráci)...
Pan radní Pařízek tvrdí, že o definitivní variantě ukončení na Pankráci není ještě rozhodnuto. Hlavně že už znají cenu ;--)
http://www.metro.cz/radni-schvalili-met … e-deje_jbs
Osobně bych viděl dost velký problém i v tom, že nástupiště stanice Pankrác není dimenzované na dvě linky. Denně tudy jezdím a nedovedu si představit, že se tam budu motat mezi lidmi čekajícími na přestup C-D. Bez stavebních úprav, které zasáhnou ten eskalátorový blok, si to nedovedu představit. A takové úpravy taky něco stojí.
Osobně bych viděl dost velký problém i v tom, že nástupiště stanice Pankrác není dimenzované na dvě linky. Denně tudy jezdím a nedovedu si představit, že se tam budu motat mezi lidmi čekajícími na přestup C-D. Bez stavebních úprav, které zasáhnou ten eskalátorový blok, si to nedovedu představit. A takové úpravy taky něco stojí.
Mluvíte mi z duše. Tohle je problém veliký a dost nesnadno řešitelný. Pankrác je z hlediska místa na nástupišti snad nejméně vhodná pro přestupy.
Kam s metrem? Déčko mělo původně vést kolem řeky do Modřan, plány se ale často měnily
http://www.metro.cz/kam-s-metrem-decko- … e-deje_row
Pražské metro představilo nový návrh linky D, je levnější
http://aktualne.centrum.cz/domaci/regio … kem-metru/
Nevím, jestli jsou to úplně reálné obrázky....
SML, Grundyg: Podle mě si lidi zvyknou přestupovat na Povstání. Podobně jako dnes mnozí při zatahování čekají na Budějovické, než kolidovat s vystupujícím davem na Kačerově.
P.S. V případě samostatné stanice pro D a ukončení tamtéž by zátěž takto ani rozložit nešlo.
Rozhovor: Déčko bude poslední linkou metra, zní z dopravního podniku
http://www.metro.cz/rozhovor-decko-bude … e-deje_row
Já pevně doufám, že tramvaje povedou na Pankrác a nemusí přeci končit na Budějárně.....
Přitom na Budějovické by se smyčka mohla vejít na místo současné točny autobusů, vedle budovy Reifeissen. Byl by tím postaven i základ tratě směr Jeremenkova...
Tramvaj na Jeremenkovu systémově patří a město zatím dělá kroky, které jsem si přál. Proti stavu před rokem tam už jezdí kloubové busy118 a jejich frekvence časem poroste, neboť zátěž na tomto spojení stále roste (subjektivně dle vlastního pozorování, občas tudy jezdím, dříve jsem stával na kloubu, teď už se zase na Dvorcích zaseknu hned za dveřmi). Už teď jsou intervaly linky 118 v ranní špičce 6 minut.
Nová trasa metra D získala od radnice Prahy 4 územní rozhodnutí
Praha - Stavební odbor Prahy 4 dnes vydal územní rozhodnutí nutné pro plánovanou stavbu trasy metra D z Pankráce do Písnice. ČTK to potvrdil mluvčí Prahy 4 Jiří Bigas. Výstavba by měla vyjít minimálně na 24,69 miliardy korun a metro by mělo být podle představ Prahy dokončeno do roku 2022.
Úředníci svým rozhodnutím učinili další krok nutný k výstavbě čtvrté trasy pražského metra. Na svém zasedání na začátku října ji schválili i radní hlavního města.
V současné době je zatím jasné pouze to, že metro D bude jezdit stejnými vozy typu M1, které jezdí na trase C, a využije se stejné technologické zajištění. Vedení Prahy zatím ale nerozhodlo, zda vybuduje na Pankráci zcela novou stanici pro trasu D, stejně jako je tomu u ostatních přestupních stanic, nebo budou vlaky vyjíždět z té současné na trase C. Definitivní rozhodnutí je možné očekávat v prvním čtvrtletí příštího roku.
Náklady na výstavbu varianty pouze s jednou stanicí Pankrác vyjde na 24,69 miliardy korun, varianta s přestupní stanicí je zhruba o čtyři miliardy korun dražší.
Praha chce nyní připravit žádost o dotaci z evropských fondů. Město nemá peníze na to, aby trasu D postavilo ze svého rozpočtu. Zároveň bude chtít, aby na výstavbu přispěl i stát.
Nová trasa D by měla měřit přes deset kilometrů a měla by obsloužit několik sídlišť v oblasti Krče, Lhotky, Libuše, Nových Dvorů a Písnice a další spádové oblasti. Odlehčit by měla lince C. Kromě úseku od Pankráce na jih se v budoucnu počítá s trasou mezi náměstím Míru a Pankráci. Vznikla by tak dopravní varianta k Nuselskému mostu, který bude třeba v budoucnu opravit.
Autor: ČTK
Aktuální stav přípravy, možnosti dalšího postupu 11/2013
http://www.novemetro.cz/public/data/Met … 1-2013.pdf
i nějaká diskuse k tomu na http://metroweb.cz/diskuze/viewtopic.php?p=79154#p79154
Na Pankráci opět malá vrtná souprava
ve třech metrech narazili na dřevo
pár fotek http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 014/140310
loni na podzim vrtali těsně vedle http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 4.JPG.html
Dnes se na intranetu DP objevila potěšující zpráva:
"V pondělí 26. května 2014 a následně po přerušení v úterý 27. května 2014 se na svém sedmém zasedání v tomto roce sešlo představenstvo Dopravního podniku. Představenstvo DPP na svém zasedání schválilo jako realizační prioritu Dopravního podniku Variantu 2 trasy metra I.D – přestup ve stanici Pankrác." :thumbup:
Uvidíme, jak na to zareagují naši volení zástupci...
EDIT:
Uvidíme, jak na to zareagují námi volení zástupci... :!:
no, to jsem na to zvědav...
Stránky Předchozí 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » MHD Praha » Metro - trasa D
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.207 s, vykonaných příkazů: 82.