Téma: Trojský most
co se najde.... informace, odklazy na články...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Představujeme vítězný návrh – soutěžní návrh č. 1 http://www.silnice-zeleznice.cz/index.php?clanek=1231
Netusite nekdo, kdy maji zacit prace na moste?
Podle puvodniho harmonogramu je "11.2009 ukončení výstavby Nového trojského mostu", coz mi uz nepripada realny.
Taky by me zajimalo, jak ma vypadat reseni na holesovicke strane. Na zadne vizualizaci jsem to nenasel, ale uzemni plan naznacuje docela velke zmeny.
Dik
(mimochodem ten predchozi link by ted mel asi byt http://www.silnice-zeleznice.cz/index.php?clanek=1213)
Mám za to, že stavba mostu byla pozastavena až do roku 2010 nebo 2011... Alespoň tak informují ofi. stránky.
Také si myslím, že nový trojský most není to, na co je největší tlačenka, s tím, že to lze udělat později provozu na hlavní části to nebrání. Ovšem aby ono později nerovnalo se nikdy :-(
Vzhledem k tramvajové trati, která brání stavbě hloubených tunelů, ten most budou "muset" postavit
Prej nebude tramvajové provisorium, ale rovnou přeložení na nový most...
V tom případě mají se stavbou velké zpoždění.
Na druhou stranu, vzhledem k existenci metra je (podle mě) tato trať nepříliš důležitá a půlroční výluka (+NAD) by jistě problém vyřešila.
V tom případě mají se stavbou velké zpoždění.
Na druhou stranu, vzhledem k existenci metra je (podle mě) tato trať nepříliš důležitá a půlroční výluka (+NAD) by jistě problém vyřešila.
Proč zpoždění? Proč půl roku bez provozu?
Výstavba mostu cca rok. Stavba mostu je na "zelené louce". Přepojení na stávající trať řádově dny až týdny.
Myslel jsem to tak, že pokud by nebyl most postaven a oni potřebovali dostavět tunel, tak je to otázka na výluku trvající jen pár měsíců.
O novem trojskem moste neni ani vidu ani slechu, pristi rok tam ma byt provizorium s cca mesicnim prerusenim provozu na cca 4 tydny (jeho vystavba + prizvedavani ramusaku). Presny termin neni znam, vystavba ma zpozdeni a harmonogram se stale meni. Co jsem videl, mel to byt tusim kveten. Urcite to musi byt do prazdnin, to ma byt hodne uzavirek na severu (vozovna, ke stirce, dablice), ktere se budou konat prave pres prazdniny a ta vozovna je priorita co byt musi.
To je ovšem plán, ale situace se mění každým okamžikem...
Pokud vím, tak důvodem odkladu je nemožnost současné výstavby mostu, a provedení modernizace trati Holešovice - Bubeneč. Jednak zatím není příliš koordinována tato stavba s ražbou podchodu, a také obě stavby potřebují pro zařízení staveniště plochu po výstavbě metra a najednou se tam zkrátka nevejdou. Existuje ještě stále šance, že se podaří Holešovice - Bubeneč zahájit do 03/2009 a most postavit potom. Pokud se stavbu nepodaří zahájit, pak bude nejspíš postup obrácený, a Holešovice - Bubeneč se bude stavět až 2012.
Nevíte, co tak rozsáhlého se bude u Holešovického nádraží modernizovat, že to vyžaduje zábor? Domníval jsem se jsem se, že stavebně se jen položí nové komunikační kabely, návěstidla a semtam se něco natře. Zbytek je zánovní včetně samotného nádraží, jehož bezbariérovost může většina jiných koridorových stanic jen závidět.
Jó kdyby to vzali zgruntu a místo nevábného tunýlku pro chodce kompletně přestavěli ten podjezd...
Nevíte, co tak rozsáhlého se bude u Holešovického nádraží modernizovat, že to vyžaduje zábor? Domníval jsem se jsem se, že stavebně se jen položí nové komunikační kabely, návěstidla a semtam se něco natře. Zbytek je zánovní včetně samotného nádraží, jehož bezbariérovost může většina jiných koridorových stanic jen závidět.
Jó kdyby to vzali zgruntu a místo nevábného tunýlku pro chodce kompletně přestavěli ten podjezd...
Přestože holešovická spojka je opravdu poměrně zánovní, tak vám mohu upřímně říct, že byla zastaralá a nevyhovující už v době svého otevření. Bezbariérovost je veškerá žádná, neboť o nástupištní hraně 550mm nad TK si můžete nechat jenom zdát. V rámci stavby se tedy budou zvedat všechna nástupiště, bude se měnit železniční svršek, zruší se stanice Praha Bubeneč a nahradí se zastávkou Podbaba, zvýší se rychlost v odb. Stromovka atd.
Trvalý zábor v Holešovicích tedy nebude, jedná se jen o zařízení staveniště po dobu výstavby. Přístup na trať ve Stromovce je totiž ze zelených důvodů nemožný, takže se ZS musí vybudovat na koncích úseku.
Aha... výška nástupiště. S tou bezbariérovostí jsem měl na mysli, že nádraží je z povrchu přístupno přirozeným způsobem, po nakloněné rovině a bez poruchových komplikací typu výtah nebo schodišťová plošina.
proboha, a co se stane s bubenecskou nadrazni budovou?
proc se vlasne to nadrazi bude rusit?prijde mi to zvlastni...
Tak to už jsme zas dost daleko od Troského mostu... několik kilometrů
To se asi budeš muset zeptat někde na K-reportu Ale stanice Bubeneč je trošku zapadlá a nová zastávka Podbaba bude přímo u tramvaje Budova třeba zůstane...
jo ja vim, jen to byla reakce na predchozi prizpevek:-)
Premysleni ze pri kombinaci Blanka+TM vlastne pribudou dva prechody prez vltavu me tesi, jde o to jak pak bude zvladnuta doprava(aby pak nejezdili ti co se nevejdou do holesovicek skrz sidliste a na novy trojsky most... to podle mne bude nejvetsi problem, byt urcite rozmelneni pomuze jak treba pri oprave holesovicek, tak treba mostu barikadniku.
Ale presne jak tu padlo, vyluka tramvaje by se prezit dala diky metru aspon chvili, byt chapu mistni, ze to pro ne bude chvili tezky
Tak bych řekl, že tu máme první "oficiální" naznačení toho, že nový trojský most jentak nebude.
Pokud správně chápu, tak původně se měl vybudovat hloubený tunel, postavit most a přes již hotový tunel převést tramvaje. Tím by se uvolnil prostor kde vede současná tramvaj a dostavěl by se hloubený tunel.
Článek v DP - kontaktu (měsíčník DP Praha) k výlukám souvisejícím s výstavbou Městského okruhu. Hlavně závěr je zajímavý. Jinak viz http://www.dpp.cz/dp-kontakt/ a je to ten 02 Únor 2009.
Pro úplnost cituji část poslední odstavečeku:
Koncem letošního léta také přijde čas pro přeložku tramvajové trati v Troji u mostu přes Vltavu. Řidiči tramvají i cestující v nich dobře vidí, že hloubené tunely již obklíčily naši trať. Ta bude formou jednokolejky provizorně přeložena na východní hloubený tunel. Severní část západního tramvajového mostu bude přizvednuta a v kombinaci s jednokolejným provizoriem bude trať v Trojské sloužit až do doby postavení nového Trojského
mostu přes Vltavu.
Prostě se tramvaj převede na hotový tunel a současný provizorní most se malinko přizvedne. No a tím se ztratí jediný pádný důvod ten most budovat spolu s Blankou.
Zas tak černě bych to neviděl.Je sice fakt, že podle harmonogramu http://www.tunelblanka.cz/informace-o-p … p?action=4 se už most měl rok stavět, ale jsem v tomto směru optimista.
pp21: Trať bude i nadále překážet výjezdové rampě od Letné, takže se s ní něco udělat musí. Přeložka byla navržena namísto dlouhodobé výluky. S novým mostem jsou nějaké problémy. Jednak se jeho stavba musí koordinovat s připravovanou koridorizací železniční trati jak bylo výše napsáno. A v zápisu z jednání dopravního výboru prosákla informace, že vítězný návrh mostu má nějaké nedostatky ve statice a navrhované úpravy zas vadí architektovi a hlavně most prodraží.
No jo, jenže ta výjezdová rampa je jen pro výjezd na most (a do Troje), takže se její dostavba klidně může odložit spolu s mostem...
Most který vyhrál v soutěži prý vychází výrazně dražší (1,6 mld) než ostatní mosty co skončily na dalších místech v soutěži (ty stojí cca polovinu). Proto se má relizovat jiný, pokusím se zjistit podrobnosti.
Takze ktery se bude stavet, ten jak je uveden jako vitezny? Nebo opet jinak aka Narodni knihovna zadny ?
Ten co je uveden jako vítězný je extrémně drahý a proto se stavět nebude. Má se stavět ten co skončil v soutěži jako třetí (ten s tím pylonem)
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Trojský most
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.413 s, vykonaných příkazů: 31.