Re: Tunel Muzeum
Nová vizualizace - Tunely Muzeum
Na webové prezentaci MČ Praha 2 byla zveřejněna nová vizualizace
odkaz na MČ Praha 2
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Magistrála (SJM) » Tunel Muzeum
Nová vizualizace - Tunely Muzeum
Na webové prezentaci MČ Praha 2 byla zveřejněna nová vizualizace
odkaz na MČ Praha 2
Nová vizualizace - Tunely Muzeum
Na webové prezentaci MČ Praha 2 byla zveřejněna nová vizualizace
odkaz na MČ Praha 2
dík za upozornění, ale díky tomu, že máme kasmeho, tak jsou ta fota dobrá tak do archivu - včerejší noviny
vondr napsal:Nová vizualizace - Tunely Muzeum
Na webové prezentaci MČ Praha 2 byla zveřejněna nová vizualizace
odkaz na MČ Praha 2dík za upozornění, ale díky tomu, že máme kasmeho, tak jsou ta fota dobrá tak do archivu - včerejší noviny
sorry to bylo k fotkám z okruhu 512 - jinak tahle vizualizace a návrh mi připadá výborný. Co by to stálo ? Dva tunely, každý cca 1,3 km , to je cca 2/3 těch pod Stromovkou
Nevedel by tu vizualizáciu niekto stiahnuť a uložiť inam? Nejako mi to nechce fungovať....
taky mi přijde návrh výborný. pokud by se to povedlo postavil, změnilo by to Legerovu a Sokolskou k nepoznání.
ta zeleň se mi tam moc líbí
taky mi přijde návrh výborný. pokud by se to povedlo postavil, změnilo by to Legerovu a Sokolskou k nepoznání.
ta zeleň se mi tam moc líbí
Ještě nechat auto-mat namalovat cyklopruhy a budu taky spokojenej Akorat to resi pouze prujezd mestem a ne dopravu v centru...
Doporučuji též debatu, které na stejné téma probíhá zde:
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. … p;start=50
Nevedel by tu vizualizáciu niekto stiahnuť a uložiť inam? Nejako mi to nechce fungovať....
Nejde to jednoduše stáhnout, je to streamovane
mms://87.236.198.91/praha2_data/zklidneni.wmv
Nevedel by tu vizualizáciu niekto stiahnuť a uložiť inam? Nejako mi to nechce fungovať....
Nainstalujte si tohle, tím se to dá velmi jednoduše downloadnout:
http://sdp.ppona.com/
Mělo by to fungovat i za proxynou (menu Setup | Setup Options, karta Proxy) - to jsem ale nezkoušel. Proxy může být mimochodem jedna z příčin, proč Vám to nejde přehrát.
Poštvi na to VLC, ten přehraje všechno a při troše laborování to i vydumpuje nebo převede na jiný formát.
Musím přiznat, že se mi to líbí :-) Akorát se obávám, na kolik je to v současné době reálné :-(
Tunel pod muzeem. Málo užitku za hodně peněz...
Tunely mají sice zklidnit tuto lokalitu a propojit muzeum s Václavským náměstím. Jejich stavba ale může mít i negativní dopady. Kvůli snadnému průjezdu budou řidiči i nadále proudit centrem metropole. Nedávno se tím zabýval i dopravní výbor magistrátu. Už příští měsíc by mohla o financování jednat vláda...
Tunel pod muzeem. Málo užitku za hodně peněz...
Tunely mají sice zklidnit tuto lokalitu a propojit muzeum s Václavským náměstím. Jejich stavba ale může mít i negativní dopady. Kvůli snadnému průjezdu budou řidiči i nadále proudit centrem metropole. Nedávno se tím zabýval i dopravní výbor magistrátu. Už příští měsíc by mohla o financování jednat vláda...
myslím, že až bude okruh stavba 511 a Vysočanská radiála tak bude z SJ magistrály naprosto přirozeně odstraněn transit D1-D8.
A že auta z Florence potřebují někudy jet na Pankrác, je snad jasné, takže tunel, nejlépe dle Prahy 2, tzj. až k Nuselskému mostu je jistě třeba. Jistě bude řev kdejakého ekoteroristy a kazišuka, ale vyřeší vše to, že nebudou peníze. Určitě je stavba třeba Radlické radiály a 518-519 či metra D potřebnější, takže se to aspoň pro naši generaci vyřeší samo....
andy napsal:Tunel pod muzeem. Málo užitku za hodně peněz...
Tunely mají sice zklidnit tuto lokalitu a propojit muzeum s Václavským náměstím. Jejich stavba ale může mít i negativní dopady. Kvůli snadnému průjezdu budou řidiči i nadále proudit centrem metropole. Nedávno se tím zabýval i dopravní výbor magistrátu. Už příští měsíc by mohla o financování jednat vláda...
myslím, že až bude okruh stavba 511 a Vysočanská radiála tak bude z SJ magistrály naprosto přirozeně odstraněn transit D1-D8.
A že auta z Florence potřebují někudy jet na Pankrác, je snad jasné, takže tunel, nejlépe dle Prahy 2, tzj. až k Nuselskému mostu je jistě třeba. Jistě bude řev kdejakého ekoteroristy a kazišuka, ale vyřeší vše to, že nebudou peníze. Určitě je stavba třeba Radlické radiály a 518-519 či metra D potřebnější, takže se to aspoň pro naši generaci vyřeší samo....
Myslím si, že nejsem "kazišuk", ale nemáte pravdu a přidám vlastní zkušenost (i když 20 let starou). Při cestě z ČR (tehdy ČSSR či ČSFR) k Baltickému moři je to nejkratší přes Drážďany a Berlín. V Berlíně je tranzit značen po okruhu kolem města (tehdy jen východní části), přesto jsem tamtudy jezdil zásadně přes město. Je to nezanedbatelně kratší a tehdy tam na danou šíři ulic bylo možno i projet. Neříkám, že bylo volno, časově to vyšlo +/- stejně jako po okruhu, ale těch cca 40 km navíc prostě odrazovalo.
V Praze to nebude sice 40 km, ale i tak, pokud to půjde rovně středem, bude tak jezdit i tranzit. S tím se asi nic dělat nedá.
Pokud tedy budou tunely, jediným prostředkem, jak odradit tranzit, bude mýto. A bude záležet na tom, jak velké bude.
obr napsal:andy napsal:Tunel pod muzeem. Málo užitku za hodně peněz...
Tunely mají sice zklidnit tuto lokalitu a propojit muzeum s Václavským náměstím. Jejich stavba ale může mít i negativní dopady. Kvůli snadnému průjezdu budou řidiči i nadále proudit centrem metropole. Nedávno se tím zabýval i dopravní výbor magistrátu. Už příští měsíc by mohla o financování jednat vláda...
myslím, že až bude okruh stavba 511 a Vysočanská radiála tak bude z SJ magistrály naprosto přirozeně odstraněn transit D1-D8.
A že auta z Florence potřebují někudy jet na Pankrác, je snad jasné, takže tunel, nejlépe dle Prahy 2, tzj. až k Nuselskému mostu je jistě třeba. Jistě bude řev kdejakého ekoteroristy a kazišuka, ale vyřeší vše to, že nebudou peníze. Určitě je stavba třeba Radlické radiály a 518-519 či metra D potřebnější, takže se to aspoň pro naši generaci vyřeší samo....Myslím si, že nejsem "kazišuk", ale nemáte pravdu a přidám vlastní zkušenost (i když 20 let starou). Při cestě z ČR (tehdy ČSSR či ČSFR) k Baltickému moři je to nejkratší přes Drážďany a Berlín. V Berlíně je tranzit značen po okruhu kolem města (tehdy jen východní části), přesto jsem tamtudy jezdil zásadně přes město. Je to nezanedbatelně kratší a tehdy tam na danou šíři ulic bylo možno i projet. Neříkám, že bylo volno, časově to vyšlo +/- stejně jako po okruhu, ale těch cca 40 km navíc prostě odrazovalo.
V Praze to nebude sice 40 km, ale i tak, pokud to půjde rovně středem, bude tak jezdit i tranzit. S tím se asi nic dělat nedá.
Pokud tedy budou tunely, jediným prostředkem, jak odradit tranzit, bude mýto. A bude záležet na tom, jak velké bude.
v Berlíně je to po okruhu zajížďka, byl projektován pro Hitlerovu 20 milionovou Germanii . ale D1-D8 po 511 a Vysočanské/520 je kratší nežli po SJM, podobně další směry. V tom je Pražský okruh (vnější) i Městský okruh navržen dobře, jet přes centrum je méně výhodné, ta trasa SJM po dokončení okruhů bude jednoznačně sloužit jen místní dopravě do centra a po městě a navíc v tunelu ničemu nevadí, jen šetří čas, peníze i emise. Je třeba budovat kromě těhle tras i parkovací domy, aby auta zmiszla z ulic a i ty vedlejší ulice byly průjezdnější.
v Berlíně je to po okruhu zajížďka, byl projektován pro Hitlerovu 20 milionovou Germanii . ale D1-D8 po 511 a Vysočanské/520 je kratší nežli po SJM, podobně další směry. V tom je Pražský okruh (vnější) i Městský okruh navržen dobře, jet přes centrum je méně výhodné, ta trasa SJM po dokončení okruhů bude jednoznačně sloužit jen místní dopravě do centra a po městě a navíc v tunelu ničemu nevadí, jen šetří čas, peníze i emise. Je třeba budovat kromě těhle tras i parkovací domy, aby auta zmiszla z ulic a i ty vedlejší ulice byly průjezdnější.
Byl bych moc rád, kdyby to tak bylo, ale nepřesvědčil jste mne.
Mě se hlavně nelíbí, že se vůbec neřeší napojení Ječné/Žitné ani jiných ulic, čili to opravdu z povrchu sebere jen čistý tranzit z Hlávkova mostu na Nuselák...
Mě se hlavně nelíbí, že se vůbec neřeší napojení Ječné/Žitné ani jiných ulic, čili to opravdu z povrchu sebere jen čistý tranzit z Hlávkova mostu na Nuselák...
sebere dopravu z celé oblasti za Muzeem směr Pankrác a opačně. Má dva pruhy, tedy bude i tak zahlcen. Doprava Vinohrady směr Pankrác je mnohem rozptýlenější a jede se různými cestami nejen z Ječné/Žitné. Ječná/Žitná má dnes problém, kvůli nepropustnosti křižovatek se SJM, což by značně odpadlo. Z Žitné se dá najet za Muzeem, z Ječné takový provoz na Nuselák není. Hlavně je to zatím studie, ta je od toho začít diskuzi/oponovat.
Praha 12. května (ČTK) - Ekonomičtí ministři budou na své páteční poradě jednat o možném poskytnutí příspěvku osmi miliard korun na zanoření pražské magistrály pod zem v úseku u Národního muzea. Na schůzku upozornila iniciativaAuto*Mat a potvrdilo ji ministerstvo financí. Podle mluvčího úřadu Ondřeje Jakoba ministerstvo financování ze státního rozpočtu nedoporučí.
Se stavbou tunelu nesouhlasí Auto*Mat a dalších sedm nevládních organizací. "Záměr dostavby magistrály je bezprecedentním případem ekonomické neefektivity," píší v dopise ministrům. Město by se podle nich mělo spíše zasadit o celkové zklidnění dopravy a přeměnu magistrály na městský bulvár. Investici si podle nevládních organizací zaslouží jiné dopravní projekty, třeba metro.
Magistrála patří k největším dopravním problémům hlavního města. Hustý provoz obtěžuje okolní obyvatele hlukem a prachem, urbanisté navíc kritizují faktické odříznutí Vinohradské ulice a Národního muzea od
Václavského náměstí.
Pokud ekonomičtí ministři záměr schválí, bude se jím zabývat vláda.
Podle mluvčího úřadu Ondřeje Jakoba ministerstvo financování ze státního rozpočtu nedoporučí.
No ještě že tak! Tady je tisková zpráva auto*matu:
Osm občanských organizací vyzývá vládu: ušetřete 8 miliard. Tunel u Muzea Praze uškodí
mimochodem záměr převést dopravu do tunelu (tunely případně až k Nuselskému mostu) splňuje ten požadavek, aby z prostoru od Muzea až k Nuselskému mostu mohl být "klidový bulvár".
Ten klid v Legerově i Sokolské pamatuju z dětství, nežli se postavil Nuselský most. Tenkrát doprava byla minimální, ale pamatuju, že už tenkrát cesta z Pankráce přes Nusle (Táborskou, Synkáč a Bělehradskou) byla utrpením a výstavba Nuselského mostu a SJM situaci jasně zlepšila.
Dnes je třeba SJM modernizovat (do tunelů), ten dopravní proud do centra tam vždy bude, představa, že doprava lidí a zásobování bude metrem či na kole je nesmyslná.
ten konflikt je jinde (a je jedno jaky nazor kdo zastava) - snaha automatu & co. je omezit dopravu (ne nutne vyloucit), tunel objektivne dopravu usnadni a z definice tak neomezi pocet aut v centru (ano, cast cesty budou pod zemi - ale nejak tam stejne musi dojet)
ten konflikt je jinde (a je jedno jaky nazor kdo zastava) - snaha automatu & co. je omezit dopravu (ne nutne vyloucit), tunel objektivne dopravu usnadni a z definice tak neomezi pocet aut v centru (ano, cast cesty budou pod zemi - ale nejak tam stejne musi dojet)
snížit provoz na SJM, tak aby se nezacpaly okolní ulice, lze jen dvojím řešením
- dálkový tranzit D1-D8 převést na dostavěnou SOKP 511
- městský transit Pankrác-Troja na dostavěný městský okruh.
A pro dopravu do centra od Pankráce a místní dopravu v centru postavit ty tunely od Muzea až k Nuselskému mostu. Tím, že bude doprava pod zemí, se vrátí celá oblast kolem Sokolské a Legerovy do klidové prima rezidenční čtvrti, tam kde byla před rokem 1970 než byl Nuselský most ( a kam jsem si chodíval na Folimanku a hříště na Karlově hrát .
O tom, jak moc se zklidní doprava po vybudování souběžného tunelu pod tou ulicí se za pár let přesvědčíme v případě Blanky. Celkově si myslím že po povrchu toho bude jezdit pořád dost, že se tomu úplně bulvár říkat nebude moct...
Praha 12. května (ČTK) - Ekonomičtí ministři budou na své páteční poradě jednat o možném poskytnutí příspěvku osmi miliard korun na zanoření pražské magistrály pod zem v úseku u Národního muzea...
Projednání tohoto bodu bylo přerušeno.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Magistrála (SJM) » Tunel Muzeum
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.136 s, vykonaných příkazů: 88.