Téma: Změny v dopravě po zprovoznění Blanky
diskuse i odkazy...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Změny v dopravě po zprovoznění Blanky
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Dopravní kolaps
Blanka vrací úder
Tunel Blanka. Záchrana, nebo zkáza pražské dopravy?19.01.2014 06:42
Časopis TÝDEN:... Stanovisko odborníků však vždy bylo takové, že omezovat magistrálu a dopravu v centru lze tehdy, až budou hotové obchvaty metropole...
Kterých odborníků?
Dopravní kolaps
Blanka vrací úder
Tunel Blanka. Záchrana, nebo zkáza pražské dopravy?19.01.2014 06:42
Časopis TÝDEN získal seznam všech dopravních omezení, která chce zavést pražský magistrát po otevření tunelového komplexu Blanka. .........
Ach jo. Další bulvární styl. Klade otázky na které má údajně odpovědi, ale neodpovídá (heč já vím, ale neřeknu). Zcela v duchu bulváru - víme, ale řekneme až v dalším čísle (kupujte nás). Tím pádem nemá cenu o těch věcech diskutovat, protože víme pendrek o čem bude časopis Týden psát. Bulvární slibotechna. Tudíž nemá ani cenu (viz vlakno) klást otázky a diskutovat o odbornících. Jinak v celém článku není naprosto nic zajímavého a podstatného o čem by se už někde nepsalo. Jenom chtějí kalit vodu a zvýšit náklad.
ale zase je tam spousta obrázků
No jo, časopis Týden, to je kapitolka sama pro sebe......ale opravdu, obrázky jsou pěkné :-)))))
He, he, he, Obrázky pěkné a účelové. Tak mne nepadá, že by se to dalo definovat jako trestný čin za účelem vyvolání paniky. nebo terorizmus za účelem vyvolání nepokojů a násilí.
Tohle je tady hustý...
Ulice 5. května, kde nyní žádné semafory nejsou, bude přeťata světelnou signalizací a přechodem hned několikrát. Jedno z míst bude na náměstí Hrdinů v Nuslích u Vrchního soudu.
Však je tam podchod, ne? A ještě tam jezdí tramvaj.
Přesně, chceme město dálnic a dálničních podchodů, lidi pod zem.
Týden opravdu asi mele z posledního, ale téma Blanky, resp. motorová vs. bezmotorová doprava je téma, kterýho se snaží chytit mnoho tonoucích entit, kromě těchto bulvárních plátků taky různí komunálpolitici.
Zajímali by mě ti odborníci, kteří tvrdí, že změny v dopravě v centru a na magistrále se mohou dělat až po dobudování okruhů.
Jediné co tam dává smysl jsou komentáře Martina Šubrta pod článkem.
No já myslím, že na 5. května by měly být přechody se semafory minimálně každých 50 metrů. A ještě to chce retardéry a ty umělé díry. Jo a ty semafory by měly být v režimu zelená pro chodce, červená pro auta. A když bude chtít auto projet, tak bude muset řidič zastavit, vystoupit a zmáčknout si tlačítko.
Přechody na 5. května, to vymyslel člověk s hlubokou mentální retardací!
Přesně, chceme město dálnic a dálničních podchodů, lidi pod zem.
Ať je to jak chce ale stavět nad podchodem přechod přes tří pruhovou magistrálu mi přijde opravdu bláznovství. Nehledě na to, že jsou tyto přechody hrozně nebezpečné.
Ať je to jak chce ale stavět nad podchodem přechod přes tří pruhovou magistrálu mi přijde opravdu bláznovství. Nehledě na to, že jsou tyto přechody hrozně nebezpečné.
no zrovna tam jsem za, když už tam jdu, tak také většinou po povrchu
přechod se jen namaluje a přidaj dva panáčky pro chodce
na straně Muzea udělají kousíček chodníku místo vyšlapané cestičky a u tram vyndaj kousek zábradlí
pruhů je tam pět - včetně odbočovacích
to je nebezpečnější ten přechod za křižovatkou
V zásadě se hraje jen o to, jak dalece město zahušťovat. Momentální šířka ulic a množství parkovacích míst je pro individuální dopravu na hraně a dokud se nezačne masově bourat historické centrum, tak víc aut prostě nenarveme, tudy ani jinudy...
Ať je to jak chce ale stavět nad podchodem přechod přes tří pruhovou magistrálu mi přijde opravdu bláznovství. Nehledě na to, že jsou tyto přechody hrozně nebezpečné.
Ještě jsem zapomněl na betonový svodidla a králičí plůtky, ty jsou tam taky úžasný. Krása pohledět, ještě větší radost tam u toho bydlet.
Blaueminence: S rostoucí mírou zahušťování (a promísení funkcí) klesá potřeba využívat IAD. Největší problémy s IAD mají právě města jako Praha, kdy na okrajích a za okrajem města se bydlí a pracovní místa jsou v centru a kolem dálnic. Na takovém Manhattanu se pohybuje obrovský množství lidí, ale jen malou část obsluhy zajišťují auta. Většina obyvatel ani auto nemá.
Vít Masare
iniciativa Auto*MatAby Blanka měla smysl, je třeba omezit tranzit centrem
Iniciativa Auto*Mat se musí důrazně distancovat od zmatečného prohlášení, že odborníci varují Prahu před uzavřením Smetanova nábřeží v článku iDnes Uzavřít Smetanovo nábřeží? raději zapomeňte, varují odborníci ze dne 21. ledna 2014. Domníváme se, že došlo k nedorozumění, protože žádná nová studie v takovém duchu nevznikla. Naopak k dispozici jsou materiály iniciativy Auto*Mat a Magistrátu HMP. V obou materiálech se zcela jednoznačně hovoří o záměru zabránění průjezdu tranzitní dopravě, v žádném případě se nikde nejedná o „uzavření“ Smetanova nábřeží nebo Malé Strany.
Jestli si někdo myslíte, že je v Praze dopravní blázinec, tak to jste na omylu! Koukněte se na tohle. Vzhledem k uvedenému, je a bude Pha v pohodě.
Praha zvažuje stavbu protihlukových stěn v ulici V Holešovičkách
Praha 27. května (ČTK) - Praha uvažuje o stavbě mobilních protihlukových stěn ve frekventované ulici V Holešovičkách. Místním obyvatelům mají pomoci po zprovoznění tunelového komplexu Blanka. Zároveň město nechá u více než 30 domů vyměnit okna. ČTK to řekl náměstek primátora Jiří Nouza (TOP 09).
'Zadal jsem Technické správě komunikací, aby vypracovala analýzu umístění protihlukových stěn podél ulice,' řekl Nouza. Stejný typ zábran nechalo město postavit již u Spořilovské ulice v Praze 4.
Protihlukové stěny, pokud budou postaveny, ale nezůstanou v ulici natrvalo. Podle Nouzy by to bylo pouze provizorní řešení. V minulosti město uvažovalo o tom, že by ulice byla zahloubena. Ve hře byla i varianta tunelu. Jak bude situace nakonec vyřešena, zatím není jasné.
Radní hlavního města na svém dnešním jednání schválili výměnu oken u více než třicítky domů V Holešovičkách. Výměna přijde město podle Nouzy na zhruba 35 milionů korun.
Obyvatele ulici V Holešovičkách dlouhodobě trápí množství aut, která tudy projedou a buď pokračují do centra, nebo vyjíždějí z města na dálnici směrem na Ústí nad Labem. Po zprovoznění tunelu Blanka tudy budu jezdit auta do a z tunelu.
Jako občan bydlící ve stráni nad Holešovičkama tvrdím, že hluk z aut víceméně žádný není. I při otevřeném oknu je slyšet jen běžný městský šum.
Nejvíc hluku udělá buď motorkář, nebo houkající hasiči/sanitka, a nejvíc jsou slyšet vlaky jedoucí po Holešovické přeložce ( po mostě).
z pohledu akustiky závisí šíření hluku také na tvaru krajiny. Co není slyšet v nějakém místě, může být slyšet jinde třeba i na místě vzdálenějším nebo vedle. Pokud se podaří navrhnout protihlukové stěny správně a odrazí množství hlukové energie nahoru, může některým obyvatelům pomoci. Osobně věřím jejich funkci tam, kde třeba mají lidé přízenní okna přímo na dálnici. Nebo instalaci tlumících oten se zasklením v kombinaci 6mm a 4mm.
Já se spíš obávám (po zkušenosti z jiného místa), že PHS možná ubere hluku domům v ulici, ale přidá těm vzdálenějším. Aby to nebylo "z bláta do louže".
http://zpravy.aktualne.cz/regiony/praha … 5900fea04/
Může mi někdo znalý situace vysvětlit, proč by se měl zvednout provoz na Podbabě po otevření Blanky?
Asi to bude lákavější trasa díky vjezdu na Prašňáku...
Taky si nějak neumím představit, kdo by jezdil nově přes Podbabu. I s otevření vjezdu pro lidi bude stejně limitující v tomto směru kulaťák.
Praha 5 chce ubrat pruhy v ulicích Strakonická, Radlická a V Botanice
Rada městské části Prahy 5 se usnesla na záměru omezit průjezdnost centrální části Prahy 5 pro individuální automobilovou dopravu. Záměr počítá s tím, že by se měly silnice zúžit hned po otevření tunelu Blanka
http://www.autorevue.cz/praha-5-chce-ub … v-botanice
Praha 5 chce ubrat pruhy v ulicích Strakonická, Radlická a V Botanice
Rada městské části Prahy 5 se usnesla na záměru omezit průjezdnost centrální části Prahy 5 pro individuální automobilovou dopravu. Záměr počítá s tím, že by se měly silnice zúžit hned po otevření tunelu Blanka
http://www.autorevue.cz/praha-5-chce-ub … v-botanice
Nepletou si tunely? nemyslí spíš Radlickou radiálu?
Se obávám, že nepletou. Ubrat pruh v Radlické, tedy z jednoho na nulu je dobrý demence. To budou tramvajáci rádi
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Změny v dopravě po zprovoznění Blanky
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.249 s, vykonaných příkazů: 61.