1

Téma: Omyly a mýty o áčku do Motola

pište co jste zaslechli
a co si myslí lidé, kteří nemají informace...


jako např. na Vypichu bude stanice smile

2

Re: Omyly a mýty o áčku do Motola

Mno, aktuálně teda mýty nemám. (Poptám se důchodců v Kauflandu.) Nicméně mám např. za to, že jsem viděl před časem variantu kratší bez Motola přes BH na Dědinu a letiště se stanicí Malý Břevnov (v parčíku), která skoro vypadala, že je vítězná. Ale nemůžu (už) najít žádné vizualizace. Také si pamatuji diskusi na téma eskalátory z Motola do Kauflandu big_smile Stále slýchám od "znalců", že je to sichr!

Thumbs up Thumbs down

3 Naposledy upravil: obr (02.03. 2011 12.42)

Re: Omyly a mýty o áčku do Motola

pokud má někdo zájem se dozvědět mýty o čemkoliv, tak nejsnáze se všechny dozví sledováním "seriozních" medií.. roll

Thumbs up 0 Thumbs down

4

Re: Omyly a mýty o áčku do Motola

INRI napsal:

Mno, aktuálně teda mýty nemám. (Poptám se důchodců v Kauflandu.) Nicméně mám např. za to, že jsem viděl před časem variantu kratší bez Motola přes BH na Dědinu a letiště se stanicí Malý Břevnov (v parčíku), která skoro vypadala, že je vítězná. Ale nemůžu (už) najít žádné vizualizace. Také si pamatuji diskusi na téma eskalátory z Motola do Kauflandu big_smile Stále slýchám od "znalců", že je to sichr!

to bude spíš nějakej mýtus , s motolem nebo vypichem se myslím počítalo v každé variantě, bohužel zvítězila (nejspíše z úsporných důvodů) varianta motol místo vypich1, která by umožňovala druhý vestibul na Bělohorskou - vedle Kauflandu. Takhle půjde (jak už kdosi zjistil) o jediné křížení metra a tramvaje v Praze bez přestupu. Další mýtus, že V.A bude bez P+R (po r.1990 má každá nová trasa)  se naštěstí ukázal nepravdivým a záchytný parking bude na Veleslavíně.

Thumbs up Thumbs down

5

Re: Omyly a mýty o áčku do Motola

koukám, že i sám mluvčí neví... smile smile

tunelblanka.cz napsal:

2010-01-03 - Hradčanská - zastávka (Daniel Vodňanský)
Dobrý den, rád bych měl dotaz ohledně podoby obnovené tramvajové zastávky Hradčanská. Dlouhá léta se zde vzhledem ke značnému množství projíždějících linek vyskytovaly 2 refýže pro různé linky obou směrů, což mělo být podle vizualizací zachováno. Nyní ovšem staví tramvaje všechny za sebou ve značné délce a jejich čísla se vzhledem k jejich počtu ani nevejdou na světelný informační panel. Proto bych se rád zeptal, co k této změně koncepce vedlo.
    2011-01-04 - Re: Hradčanská - zastávka (František Polák)
    Dobrý den, úprava rozsahu zastávek tram na Hradčanské byla provedena na popud MČ Praha 6 a má zcela logický základ: začalo se stavět metro V.A a po jeho zprovoznění (2014) budou kapacity tramvajové dopravy podstatně menší, protože její zátěž odsaje právě metro a to jak z větve střešovické (stanice Petřiny), tak větve bělohorské (stanice Vypich).

6

Re: Omyly a mýty o áčku do Motola

asi sem se odkaz na diskusi na k-reportu hodí nejvíc smile

http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2327494

i na "Blanku" došlo...