Téma: co se děje - neděje (všeobecně)
samozřejmě na R4
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » D4 » co se děje - neděje (všeobecně)
oficiální stránky stavby http://www.komunikace-r4.cz/?t=homepage
nevíte někdo, zda už je vyhlášeno výběrové řízení na dodavatele stavby" R4 Skalka-křižovatka II/118" ? dle map z katastru je pěkně vidět kudy řesně povede budoucí R4, ale stále tam jsou malé pozemky, které zřejmě nebudou vykoupeny
Dobrý den,jak to vypadá s úsekem od Dubence ? Plánuje se začít ještě tento rok nebo klasicky se to posune o rok dál ?
Dobrý den,jak to vypadá s úsekem od Dubence ? Plánuje se začít ještě tento rok nebo klasicky se to posune o rok dál ?
Pravdepodobne by mělo jít zahájení koncem roku 2009 nebo začátkem 2010, čeká se na stavební povolení na hlavní trasu cca v 2. polovine 2009. Ale kdo vi jak to bude :-)
Dobrý den,jak to vypadá s úsekem od Dubence ? Plánuje se začít ještě tento rok nebo klasicky se to posune o rok dál ?
myslím si,že se jen tak nzačne, když ted na dopravní stavby nejsou peníze
Nový úsek od Dubenece se asi jen tak nezačne. Koukal jsem na katastr a v k.území Dubenec nejsou vykoupeny ještě 3 pozemky více vlastníků a u 7 pozemků zbývá vykoupit podíl 1/6 od jednoho majitele /je v cizině) a u jednoho pozemku je exekuce. Nevykoupené pozemky už mají napsáno,že je ahájeno řízení o vyvlstnění práv.
Tak jsem zvědav,za jak dlouho bude vše vykoupeno.
Další důležitý úsek vyroste brzy mezi Čimelicemi a Miroticemi – jde o rychlostní silnici R4 vedoucí od Písku do Prahy. Už loni byla otevřena část mezi Miroticemi a Třebkovem a v roce 2014 plánuje ŘSD stavět další 8,5 kilometru dlouhý úsek, který povede západně od Čimelic.
Další důležitý úsek vyroste brzy mezi Čimelicemi a Miroticemi – jde o rychlostní silnici R4 vedoucí od Písku do Prahy. Už loni byla otevřena část mezi Miroticemi a Třebkovem a v roce 2014 plánuje ŘSD stavět další 8,5 kilometru dlouhý úsek, který povede západně od Čimelic.
že snad začnou v r. 2014 označí novinář za "brzy". Tak to teda potěš pánbůh , kdy budou ty dálnice v "normálním" termínu. Podle toho co zvěřejňuje iDnes by byla avizovaná Bártova "superkoncepce" jen seznamem odložené výstavby.
Osobně si představuji jako správného ministra dopravy někoho, kdo pro co nejrychlejší výstavbu dálnic zajistí vše potřebné, včetně financí a stavebních povolení a bude stavět aspoň tak rychle jako za předchůdců Bárty a ne ministra, který jen objevuje kolem sebe stále nové a nové údajné lumpy a nestaví nic, naopak ještě stavby zastavuje a odkládá ..Přitom vyhlašuje, že se dá stavět za poloviční ceny, pak je tedy s podivem, že nesežene aspoň těch 6 mld na stavbu R1 511
... Přitom vyhlašuje, že se dá stavět za poloviční ceny, ...
Samozřejmě, že se dá stavět za poloviční ceny. Pokud je všechno řekněme za deset miliard, tak polovinu z toho zarazí a hned máme stavby jen za 5 mld. Je to jako s tou příslovečnou husou. Někdo si dá k obědu celou husu, já budu o hladu, ale dohromady máme každý k obědu půl husy.
Kasmeho jízda mi připomněla, že roletka v levém pruhu (vzniklá při opravě)
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 0.jpg.html
už je opravená
tak dle schváleného rozpočtu SFDI se má příští rok budovat hned dva další úseky R4
a to: úsek R4 Skalka-křižovatka II/118 - 50 mil
úsek Lety - Čimelice - 50 mil.
sice to není moc peněz,ale alespon se kopne do země a začne se stavět. už aby byly hotové všechny úseky
reko "Cukrák"
Směrem do Prahy se teď čeká na R4 před Cukrákem už přes hodinu
Dnes odpoledne provoz bez problémů.
Asfaltéři dodělávali poslední kousek směrem k Baním, od Jíloviště už je natečkované malování.
PHS směrem z Prahy kolem Klínce a Varadova úspěšně pokračuje.
Cukrák už opravdu v provozu...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … r4/140605/
Úsek se podařilo zprovoznit s více než týdenním předstihem.
Práce na silnici zde probíhaly od 30. 4. 2014 a původně plánovaná uzavírka měla končit 8. 6. 2014. Na opravovaném úseku o celkové délce 3500 metrů probíhalo frézování vozovky, sanace ložní a obrusné vrstvy, dále oprava mostních závěrů a obnova vodorovného dopravního značení.
ale přechody mezi jednotlivými pokládkami jsou celkem znát
Nevíte někdo, jak to nakonec s R4 bude, po tom čarování s dálnicemi a rychlostními silnicemi v roce 2016? Zůstane 130 nebo dají 110?
Jíloviště (317, 321)
od 24.5.2016 do 8.6.2016
317, 321:
linky jsou pouze ve směru do Mníšku pod Brdy vedeny odklonem přes obec Jíloviště
ruší se zastávka Jíloviště, hl.sil. směr Mníšek p. B.
zřizují se náhradou zastávky Jíloviště a Jíloviště, U Mostu v pravidelných zastávkách linky 318
důvod: oprava povrchu silnice I/4 mezi Prahou a Jílovištěm
částečná uzavírka silnice I/4, provozní km staničení
cca 5,225 (hranice Středočeského kraje) –
9,376, lokalita Cukrák u obce Jíloviště, okr. Praha - západ,
z důvodu celkové opravy povrchu vozovky pravého jízdního pásu v km 5,450 - 9,196
provoz 2+1 + 1
24.05.2016 - 19.07.2016 (19.05.2016–20.05.2016 přípravné práce)
Etapa 1: 24.05.2016 – 08.06.2016
Etapa 2: 09.06.2016 – 04.07.2016
Etapa 3: 05.07.2016 – 13.07.2016
Etapa 4: 14.07.2016 – 19.07.2016
Rozhodnutí http://www.jiloviste.cz/cs/content/send … 48860fb4c1
hmg http://www.jiloviste.cz/cs/content/send … 18dec3bea2
Jeníku, ty plechový nohavice u svodidel jsou opravdu jen na přejezdech středního dělícího pásu
někde mám i týden staré fotky...
Na D4 u Mníšku pod Brdy (od jara omezení) dnes betonují nový most - pravou půlku směrem z Prahy
Stavba D4 SOKP - Řitka je projektována v modifikovaných kategorii D 25/120,100 a D 24,5/120 a měří 14,200 km. V dubnu 2016 zpracoval PUDIS technickou studii, ve které byla navržena stavební opatření, za účelem odstranění nebezpečných míst a modernizace trasy z hlediska požadavků platných ČSN norem. Minimální šířka jízdních pruhů byla stanovena na 3,5 m, pokud se neprokáže reálnost 3,75 m, šířka SDP na min. 3,0 m a zpevněné krajnice na 2,5 m. Návrhová rychlost byla stanovena na 100 km/h v úseku D0 - km 6,0 a ve zbývajícím na 120 km/h kromě oblouku u Jíloviště, kde je 110 km/h.
Součástí stavby je úprava 4 MÚK (Zbraslav-sever, Zbraslav-jih, Jíloviště a Řitka), 3 dálniční mosty, rekonstrukce a rozšíření 3 mostů, 4 nadjezdy, lávka pro pěší, 4 podchody, doprovodná silnice (2680 m), přeložka silnic III/0042 (2266 m), III/1024 a III/11510, 3 místní komunikace, doprovodní komunikace Za Dálnicí (485 m), polní cesta, protihlukové stěny a demolice 4 mostů, 3 nadjezdů a 3 podchodů. Stavba začíná za MÚK Lahovice s Pražským okruhem. V km 0,700 - 5,900 bude silnice přestavěna na dálnici kategorie D 25/100, tj. D 24,5 s rozšířením SDP na 3,5 m. Jízdní pruhy budou široké 3,5 m a zpevněná krajnice 2,5 m. SDP bude rozšířen na 3,5 m z 1,92-3,14 m tak, aby do něj šla umístit středová kanalizace i kabelová trasa DIS. Vozovka jednoho pásu bude rozšířena z 9,29-11,93 na 10,25 m. Na MÚK Zbraslav-sever (deltovitá) budou prodlouženy připojovací a odbočovací pruhy, rovněž větve budou upraveny. Napojení ulice k Výtopně v km 2,87 vpravo i místní kounikace v km 3,5 vlevo budou zrušena bez náhrady. Připojovací a odbočovací pruhy čerpací stanice budou prodlouženy. Přechod pro chodce v km 4,5 bude nahrazen lávkou pro pěší v km 4,48. Připojení ulice Za dálnicí v km 4,57 bude zrušeno, ulice bude nově napojena na ulici Jílovišťská. Na MÚK Zbraslav-jih (deltovitá) budou prodlouženy připojovací a odbočovací pruhy, levá polovina bude přestavěna. Napojení lesní cesty 5,43 vpravo bude zrušeno.
V km 5,900 - 9,600 bude silnice přestavěna na dálnici kategorie D 25/120. V km 8,300 - 9,600 pak v kategorii D 25/110. SDP bude rozšířen z 2,7-3,0 m na 3,5 m. Vozovka jednoho pásu bude upravena z 9,21-13,18 na 10,25 m. Mezi Zbraslaví a Jílovištěm bude vybudována doprovodná silnice vlevo podél dnešní silnice I/4, která začíná okružní křižovatkou s větvemi křižovatky a ulicí Na Baních na MÚK Zbraslav-jih a končí okružní křižovatkou s ulicí Pražská. Účelové komunikace v km 5,95 a 5,99 a lesní cesty v km 6,55 a 7,09 budou nově napojeny na doprovodnou silnici. Lesní cesty v km 5,43, 6,000, 6,55, 7,09 a 7,82 (všechny vpravo) budou nově napojeny na zrekonstruovanou síť lesních cest. Autobusová zastávka v km 7,11 bude přeístěna na doprovodnou silnici. Autobusové zastávky v km 8,35 a 9,45 budou zrušeny, první je nahrazena zastávkou v ulici Pražská v Jílovišti. Na MÚK Jíloviště se silnicí III/11513 budou prodlouženy připojovací a odbočovací pruhy. Vratné větve Příbram - Pražská a Klínecká - Praha budou zrušeny.
V km 9,600 - 14,900 bude dálnice přestavěna na kategorii D 24,5/120 s 3,5 m širokými jízdními pruhy. SDP bude rozšířen z 2,5 m na 3,5 m. Vozovka jednoho pásu bude upravena z 9,92-10,89 na 10,25 m. Autobusové zastávky v km 11,2 a 12,5 budou zrušeny. Pravá odpočívka v km 12,3 bude nahrazena novou a levá odpočívka bude rozšířena. Mezi Klíncem a Řitkou bude doplněna doprovodná silnice v podobě přeložky silnice III/0042. Autobusová zastávka v km 13,6 bude nahrazena zastávakou v obcí poblíž nově navržené okružní křižovatky silnic III/1024 a III/11510. Na MÚK Řitka budou prodlouženy připojovací a odbočovací pruhy, upraveny větve křižovatky. Napojení pravé poloviny bude řešenou jednou stykovou křižovatkou.
Předpokládám, že to, co se udělalo v posledních letech (rekonstrukce povrchů přes Cukrák, PHS Jíloviště levá i pravá atd) je v souladu s tímto záměrem.
Doprovodná silnice povede těsně před hájovnou na Cukráku, z její polohy vyplývá i zrušení vratného odbočení kolem Motorestu. Doprovodná silnicei Klínec-Řitka umožní neoznámkovaným nezajíždět do Líšnice (a navíc si myslím, že to tak možná plánovali už před čtyřiceti lety)
Jenom mi je nejasné "Přechod pro chodce v km 4,5 bude nahrazen lávkou pro pěší v km 4,48." Připadá mi zvláštní s kopce do údolí stavět lávku, když by byl jednodušší (a k terénu příhodnější) podchod v místě přechodu
O víkendu 29.-30.4. zbořili levou polovinu mostu u Mníšku pod Brdy. Jestli jim to půjde jako loni s pravou tak po prázdninách už bude bez omezení.
Už je kompletně (z letmého pohledu při průjezdu) vyarmovaná nová jižní opěra
Jižní opěra vybetonovaná, severní možná už taky.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » D4 » co se děje - neděje (všeobecně)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.210 s, vykonaných příkazů: 80.