Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010
Přijela betonpumpa, bude se dělat podklad v STT D3.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Přijela betonpumpa, bude se dělat podklad v STT D3.
Výklenky v dilataci 4 se budou razit zespoda, před časem jsem dával někam na leteckou poštu obrázky těch technických prostor co tam budou...
přivezli nebo odváželi kus ramena lanového jeřábu či drapáku?
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 6.jpg.html
Má být provedeno 177 pilot - nemáte někdo ponětí kolik je jich už hotových?
Pracují už dva vrtáky, ale je tam recyklace betonů, překládka plynovodu a vlastní těžba budoucí jámy - takže tam není vidět.
Tady
http://leteckaposta.cz/329874034
jsem vyrobil takovou zjednodušenou přehledku okolí Myslbekovy.
"Třetí fáze, která začíná v křižovatce ulic Patočkova x Myslbekova a navazuje na ražený tunel MYPRA, bude pokračovat prohlubováním stavební jámy na první kotevní úroveň za současného vrtání a betonáže železobetonových pilot pažící stěny. Pro urychlení prací byly nasazeny na vrtání pilot 2 vrtné soupravy. Součástí výkopových prací je i probíhající demolice západní záporové stěny stavební jámy MYPRA"
viz:Jak pokračují práce na tunelu Blanka?
http://www.praha6.cz/aktuality/stavebni_denik.php?ID=30
Zmizela ochranná síť nad západní hranou jámy
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 6.jpg.html
už je vidět připravená fólie na pokládku STT
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 2345_6.jpg
Začali armovat STT. Odtěžuje se jižní polovina STT v D1 a D2 a intenzivně se zarovnává střední stěna.
Ochraná síť zůstala, je akorát jedno patro lešení sundané - to co ubourali západní stěnu.
Pomocí jeřábů, co byli vidět na kameře nad jámou, nainstalovali 7 pater ocelových rozpěr, přes roh severní a zapadní stěny jámy Myslbek.
postupně rozebírají zámečnickou a elktro dílnu
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/myslbek … 9.jpg.html
6.8.2010
V okolí D4 pokračují přeložky sítí.
V D3 se již opravdu armuje STT, v JTT se bední. Betonáž tipuji tak na pondělí.
D2 - STT odtěžena na úroveň stropu. Pokračuje bourání střední stěny. Okolo jižní
stěny je zlikvidován beton z vodicích zídek.
D1 - STT se odtěžuje, jsou zhruba tak v polovině. Likvidují se vodicí zídky okolo jižní stěny.
Na východě pokračuje odtěžování nad jámou.
Je hotov pilotový portál nad VZT, brzy se bude betonovat jeho hlava. Okolo dalších zápor je
to opět podivné, nemohu najít nic jiného než Ička, a na terasy to podle AGaova plánku nevypadá....
Možná jsou ty traverzové zápory jen dočasné, než udělají ty správně hluboké betonové.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/100806
a nebude to náhodou vypadat jako u výjezdové rampy z jámy Myslbekova?
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.html
íčka trčí nad terén a budou zapaženy výdřevou a bude to tvořit stěnu místo zábradlí?
Možná jo, armokoše určitě někam mizí. Na druhou stranu jsou na výkrese od AGy značeny
všechny piloty v téhle oblasti stejně a jsou v řadě. Ty Íčka mi přijou trochu odskočené, tady je to snad trochu vidět. Je tam hodně špatně vidět, takže to může být jen klam. Ono se to za chvilku vyvrbí .
dneska běží odtěžování na plné obrátky. Jezdí tam více aut něž včera
8.8.2010
V D4 je klid.
V D3 se stále armuje, chybí zhruba třetina vrchní vrstvy v STT. Jižní polovina je zabedněna,
severní se bednit začíná. Benonáž bych viděl až na středu.
D2,D1 -
Poslední zbývající kousek, který není odtěžen na úroveň stropu je před domem s kotelnou.
Dnes se tam začal bourat pojezdový beton.
Pokračuje zarovnávání střední stěny, jsou zhruba v polovině D1.
Začala se zarovnávat se i severní stěna v D2.
Na východě pokračuje mohutným tempem odtěžování. Ač se to tak úplně nezdá, je toho
odtěženo docela dost.
Trám přes piloty nad VZT je zabedněn, dnes nebo zítra ho zabetonují. (Omlouvám se, ale
detailní fotky nějak nevyšly). S pilotami měl vondr pravdu, jsou všechny v rovině s trámem.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/100809
Zajímalo by mě, jak budou konkrétně postupovat při napojení D1 na portál. Podle fotek to vypadá, že zadní hrana portálu je stále za pažením, takže tam chybí ještě nějaké lamely?
Zajímalo by mě, jak budou konkrétně postupovat při napojení D1 na portál. Podle fotek to vypadá, že zadní hrana portálu je stále za pažením, takže tam chybí ještě nějaké lamely?
Jo, to mě taky. Lamely tam asi nechybí. Zatím se mi zdá, že se ten kousek mezi lamelami a
stávajícím portálem (tam co je to nové pažení, cca 2 - 3 metry) bude dělat klasicky, v otevřené
"minijámě".
ZS stěhují pracoviště míchaní bentonitu a pračky.
Betonpumpa ladovala beton do bývalé kotelny.
Na severní straně (u D4) připojují vodu na staré potrubí.
Při odtěžování zeminy nad jámou odkryli docela velkou zeď, řádí tam archelogové. Na kameře je vidět vpravo od bagru.
Při odtěžování zeminy nad jámou odkryli docela velkou zeď, řádí tam archelogové. Na kameře je vidět vpravo od bagru.
Už jsem se včera chtěl zeptat, jestli vidím dobře na fotkách odkrytou zeď. Pak jsem se ale podíval na letecké fotky z roku 1953 a našel v tom místě několik budov, tak jsem nad tím máchnul rukou, že zjevně o nic staršího nepůjde.. Spíš jsem dumal, jak v tom svahu mohly stát baráky resp. jak do nich chodili.
Vypadá to, že ZS jen pracoviště trošku přestavují.
V D4 je hotova a přepojena přeložka vodovodu DN400. V křižovatce s Myslbekovou se
již likviduje jeho původní trasa.
V D3 se stále nebetonuje, ale armování se hotovo . Luxuje se a sponkuje se. Zbývá
dobednit horní polovinu západního čela STT.
V D2 se začalo s odtěžováním před domem s kotelnou, pojezdový beton je pryč.
Severní (až na malý kousek u D3) i střední stěna je zarovnána, na jižní se ještě nešáhlo.
V D1 je odbourána střední i severní stěna, obě tak do 2/3. Dál to nejde, protože tam
překážejí nájezdové rampy.
Na východě to je dnes i s malým archeologickým výletem. Lze očekávat, že tam archeologové
chvilku pobudou.
Trám nad VZT byl odbedněn . To, že zápory jsou skutečně v linii dokazuje i tato fotka .
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/100811
Tak jsem otevřel Stehlíkův "Historický a orientační průvodce ulicemi hl.m.Prahy" z roku 1929. O střešovické části Clam-Martinicovy ulice (=Myslbekova+kousek Patočkovy) se tam píše:
...Začíná jako pokračování stejnojmenné (Hradčanské) od Hladkova a končí v Belcrediho tř. (=Milady Horákové). Po l. str. pěšina do ul. Na Hubalce, přerušená můstkem, dále schody u ul. U Laboratoře, po pr. str. k vojen. hřbitůvku a čp. 98 (jízdní policie), č. 1 a čp. 105. Ostatní plochy nezastavěny, zahrady.
Plán Prahy - 1931
Podle plánu se zdá, že mohli narazit na původní Octárnu. Blok domů je ještě schematicky znázorněný na plánu Prahy z roku 1960, řekl bych, že zanikl s výstavbou ulice Pionýrů (Patočkovy) a rekonstrukcí navazujících částí ulic někdy tou dobou. Na císařských otiscích stabilního katastru je na tom místě cihelna, o které se ostatně ví.
Dneska se betonuje dilatace D4- je vidět pouzek ousek ramene betonpumpy
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/patocko … 8.jpg.html
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově III. Q 2010
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.136 s, vykonaných příkazů: 87.