Re: Ražený tunel Brusnice
Na JTT zaarmovali mikropiloty co vyčnívali z portálové stěny a dnes je zastříkávali betonem, že by už příprava na zahájení ražby.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Ražený tunel Brusnice
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Na JTT zaarmovali mikropiloty co vyčnívali z portálové stěny a dnes je zastříkávali betonem, že by už příprava na zahájení ražby.
dnes odpoledne jsem z autobusu zahledl, jak v parku nad tunelem, priblizne v miste, kde je cesta od Milady H. ke schodum na fotoflek je ohranicene misto priblizne 3x3m a s cedulemi nevstupovat... Jaky by mohl byt duvod....
Asi to bude nějaká přeložka, dnes večer (asi už dřív) ja na křižovatce proti Střešovické je zavřený pravý pruh směrem do centra
netušítě někdo, kdy se začne s ražbou JTT?
jo to víme naprosto přesně - až nastane ta správná chvíle...
ale pokud si dobře pamatuji, tak to hned tak nebude
není kam spěchat a JTT má ještě horší podmínky než STT
Kasme, přesněji už by to nikdo neřekl
Ražba JTT by měla probíhat od 12/2009, ale nejdřív musí být v STT vyraženo na plný profil několik desítek metrů.
Už jsem si myslel, že připravují ražbu v JTT. Před portálovou stěnou JTT navršují rubaninu. Včera to byla výška tak na ražbu kaloty, dnes už naváželi rubaninu vozy LKW, asi z Letné. Výška kopce je už skoro pod stropem budoucího tunelu. Asi znova potřeba dodatečného přikotvení portálové, nebo jižní stěny.
taky jsem si toho všiml, že kamiony spíše přivážely než-li odváželi rubaninu. TO nemohli použít tu co vytěží v STT?
Už jsem si myslel, že připravují ražbu v JTT. Před portálovou stěnou JTT navršují rubaninu. Včera to byla výška tak na ražbu kaloty, dnes už naváželi rubaninu vozy LKW, asi z Letné. Výška kopce je už skoro pod stropem budoucího tunelu. Asi znova potřeba dodatečného přikotvení portálové, nebo jižní stěny.
dle kamery to vypadá,že kopice už přesáhla strop tunelu. Netuší někdo, proč tam toho vozí tolik a z ajakým účelem.
Bude se přikotvovat portálová stěna, kvůli přitížení od nasypu objízdné komunikace.
Bude se přikotvovat portálová stěna, kvůli přitížení od nasypu objízdné komunikace.
zase práce navíc. to nevěděli na začátku, že kolem povede objízdná komunikace?
Objízdná komunikace měla původně vést po mostě přes jámu.
Do portálové stěny nad JTT mezi druhou a třetí řadu kotev přidělávají další řadu, už mají 4 ks vyvrtány. Zajímalo by mě jak to budou dělat nad STT, kde je portálová stěna ještě vyšší - logicky potřeba více kotev.
Do portálové stěny přidělali 6 ks kotev nad JTT, jednu do rohu stěn a dvě na jižní stěnu jámy. Navážku začali snižovat, jako kdyby chtěli dčlat další řadu kotev.
Další úroveň, po snížení navážky. jedna kotva do rohu stěn a jedna ke středu mezi STT a JTT.
dle kamery to vypadá,že snižují navážku na další úroveň. Z jámy vyjíždí tatrovky a vozí něco na mezideponii
Nevím, ráno teprve přivařovali plotny pro navaření převázek. Pak musí ještě kotvy předepnout.
Dnes napínali kotvy. Ty tatrovky vozí odtěžovanou haldu ze spodu jámy, protože předchozí snížení navážky udělal bagr jen rozhrnutím do stran. Teď už možná ten bagr nahoře na navážce je, alespoň něco žlutého je tam na videu vidět.
EUROVIA překlenovává Brusnici velkými železobetonovými nosniky v místě budoucí provizorní komunikace.
Mezi půodní 4. a 5. kotevní úroveň přidány další kotvy (zatím jen vyvrtány díry). Jedna opět do rohu stěn a druhá vlevo vedle mikropilot klenby JTT.
Ochraný val, okolo skladu trhavin dostal konečnou podobu. Asi už mají schválené trhací práce. Trvalo to dost dlouho, vždyť jsou už 100m od portálu.
Další snížení navážky a stejné kotvení (roh stěn a vlevo vedle klemby JTT.
Co mě štve je plýtvání.
První přiklad - Na rohu Myslbekovy a MH před časem umístili dva "převozné" sloupy pro uchycení tram. trolejí. Diskutovalo se to tady "asi přeložka IS - pořeba uvolnit sloup pro kopání okolo něho". Omyl - vedle, cca 1m, postavili nový sloup se vším všudy. Ten sloup bude tak do roku a půl "stát" uprostřed jámy SAT 2B.
Druhý příklad - Přeložka MH u Prašného mostu pro možnost těžby a vytvoření vjezdové rampy od Svotovítské. Stavba přeložky - štěrk, cementová stabilizace a tři vrstvy asfaltu. Po té přeložce se bude jezdit maximálně rok!
hlavne aby to ten rok vydržela
Druhý příklad - Přeložka MH u Prašného mostu pro možnost těžby a vytvoření vjezdové rampy od Svotovítské. Stavba přeložky - štěrk, cementová stabilizace a tři vrstvy asfaltu. Po té přeložce se bude jezdit maximálně rok!
sice je to dočasná KCE, ale musí to něco vydržet, však ten provoz tam je velkej......kdyby to uplácali z hlíny, tak to asi nebude ono :-)
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Ražený tunel Brusnice
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.295 s, vykonaných příkazů: 50.