Re: SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Navazuje na předešlé vlákno http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=21780#p21780
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Navazuje na předešlé vlákno http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=21780#p21780
přemýšlím proč se dnes neodtěžuje jáma. Doprava v Praze je vcelku malá, když je víkend a mohli by urychlit harmonogram,kdyby odtěžovali i o víkendu.
4.10.2010
Na D1 pokračuje zavážení, jinak vcelku klid.
V okolí se stále překládá silnoproud, aktuální postup se špatně odhaduje ale
vypadá to, že finišují.
V D7-D5 probíhají injektáže před vilou, vrtají se mikropiloty v nově odtěžené jámě
mezi klinikou a vilou.
Na východě se stále vrtají kotvy v severní stěně. Tak trochu podivně se některé dělají z
lešení o patro výše nad terénem. Skoro jako by se na ně při odtěžování zapomělo.
Dneska trochu stávkovala ta hračka, kterou fotím, takže z tohoto prostoru jsou jenom
fragmenty - zbytek byl rozmazaný. V pátek by měla být hotova oprava "normálního" foťáku,
jak já se těším...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/101004
Údajně již došlo k dohodě s majiteli na severu Patočkovi, takže může začít demolice plotů...
Mar3ek napsal:balkonek
tenhleten, kdyby někdo nevěděl
http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … photo=9283
Jenže tam není jen plot, tam je i podlaha té vstupní terasy. To tu terasu taky ubourají, nebo tu stěnu založí šikmo jako u Indů?
Jenže tam není jen plot, tam je i podlaha té vstupní terasy. To tu terasu taky ubourají, nebo tu stěnu založí šikmo jako u Indů?
nechme se překvapit, ale pokud tam předtím použili tryskovou injektáž, tak by to mohli kotvit i přímo....
nechme se překvapit, ale pokud tam předtím použili tryskovou injektáž, tak by to mohli kotvit i přímo....
No tak optimistický bych po zážitcích s tryskovkou ve Stromovce nebyl...
Včera se začalo s rozebíráním té dílny, u které teď přesně nevim pro co ji měli
prostě ta zde vlevo: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 9.JPG.html
myslím,že to byla opravárenská dílna pro důlní mechanizaci. Teď tam překáží. má tam být výjezd ze stavební jámy
6.10.2010 - Boj s foťákem pokračuje, naštěstí je to už naposled.
Začala se odtěžovat spára mezi D1 a portálem. Mezera je malá a
navíc tam jsou zbytkz uřezaných Íček, takže to půjde pomalu.
D1 se intenzivně zaváží. Přeložky elektrosítí na stavbě jsou dokončené a
zasypávají se. Ty mimo staveniště zatím ne.
V D7-D5 pokračuje injektáž pod vilkou. Prosotor mezi klinikou a
vilkou je odtěžen, ale zatím se tam nic víc neděje.
Na východě se včera mocně odtěžovalo, pokrok je velmi znatelný (opět jen fragment z toho, co mělo být panoramatem ).
Po krátké pauze pokračuje vrtání zápor jižní stěny, už jsou u výjezdové rampy.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/101006
A hele, již máme i D8.
V křižovatce Patočkova x Myslbekova byly dokončeny milánské stěny v dilataci č. D8.
Mě hned přišlo, že ty milánky jsou moc v křižovatce.
Začali prořezávat stěnu portálu JTT 2B směrem k D1.
nebude to spíš dočasná stěna na hranici staveb SAT 2A a SAT 2B
tuta http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.JPG.html
nebude to spíš dočasná stěna na hranici staveb SAT 2A a SAT 2B
tuta http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.JPG.html
měla by to bý ta stěna co zmiňuje Kasme. Jiná snad tam ani není.
8.10.2010 - Konečně rozumný foťák a navíc sluníčko - co si víc přát...
Řezání zaslepovací stěny portálu pokračuje. Na D1 i na portálu jsou základy pro
budoucí mostní provizorium. Na vlastní D1 pokračuje zasypávání , i k buňkám si udělali kopeček .
Nadále pokračuje zaypávání přeložek kabelů, je jich opravdu hodně, takže to ještě
chvíli bude trvat. V D5-7(8) se stále provádí injektáže vilky.
Na východě se výkop pomalu přibližuje ke křižovatce. Jako vždy po odkrytí další vrstvy jsou v akci opět
archeologové . V prostřední třetině severní stěny jámy se osazují převázky .
Vrtačka pracující na jižní stěně je na samá hraně výjezdové komunikace, ale na stavěništi je složeno ještě
docela dost armatur pilot. Kam přijdou netuším.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/101008
10.10.2010 - zítra to nestíhám, takže mimořádně dnes
Řezání zaslepovací stěny pokračuje i dnes, těžko říct, zda je hotovo, ale chvilku před
dvanáctou to zabalili. Jinak je klid.
Stále se injektuje vilka, jsou skoro na rohu. Podle počtu kotev to bude asi jedna z nejlépe
založených staveb v Praze. Hydrofréza je rozebraná, a to včetně ramena - takže podvozek
asi čeká transport. Moc práce tady neodvedla.
Na východě je dokončeno rozebírání opravárenské haly. V jejím místě by měl být další výjezd
ze stavby ale zatím si neumím představit, jak to bude vypadat. Na severní stěně jsou osazeny
všechny dostupné převázky. Začalo se i s výdřevou západní třetiny stěny. Odtěžování dnes nepokračuje.
Z VZT jezdí jeden dumper za druhým. Vrtačka stále vrtá těsně vedle místa, kde stála opravárenská hala.
Nahoře nad stěnou pokračuje výstavba kanalizace, vše se dělá ze šachet. Podle bednění je tam asi nějaký
větší řad.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/101010
Nahoře nad stěnou pokračuje výstavba kanalizace, vše se dělá ze šachet. Podle bednění je tam asi nějaký
větší řad.
Podle mapy je to kmenová stoka C, ta samá, která se už překládala v prostoru MÚK Malovanka.
Já bych měl takovou spíše asi řečnickou otázku k té historicky zasypané a teď obnažené budově cihelny/octárny. Asi nejlépe pro ty, kteří pravidelně na Malovance fotí (hypoteticky si odpovím sám). Cituji z tunelblanka.cz:
"V prostoru východně Myslbekovy ulice pracovala v 19. století cihelna, která těžila sprašové hlíny uložené na severním svahu údolí. Později na zaniklých objektech cihelny vyrostla octárna. Pozůstatky obou staveb v různých fázích vývoje v současné době odkrývají archeologové. Zatím zdokumentovali složitý systém zděných konstrukcí nejméně dvou úrovní podlaží s výrobními objekty a jejich zázemím. Konstrukce tvořily obvodové zdi vymezující jednotlivé budovy, stáje, komíny, systémy kanálků, zahloubené obezděné jámy, dochované úrovně podlah, včetně dřevěných a mnohé další."
Nejde mi prostě do hlavy jedna věc. Proč socialističtí dělníci (na fotkách z r.1953 ještě stojí) ten barák zasypali jen tak bez bourání??? Na fotkách je zcela jasně vidět stojící zeď. Čistě obecně, kdybych měl někde navýšit terén, tak bych zboural budovy, abych minimalizoval dutiny a tedy možné propady nebo poklesy zeminy. A přitom z fotek vidíme stojící zeď, z textu je patrno, že byla výšky nejméně dvou pater.
Čili praktická otázka je, zda při odtěžování vykoukla jenom jedna zeď a ostatní bylo před zavážkou zbořeno. Totiž jestli bylo teď vykopáno víc zdí, tak už to nechápu vůbec. A nechápu to tak či onak, proč nám pod silnicí nechali muzeum konzervované v hlíně.
dave: Co není vidět, toho si kontrola nevšimne. A sklep zahrnutý svrchu hlínou vůbec není vidět, ale dá méně práce než zbouraný sklep.
Pokračovalo prořezávání dočasné stěny STT SAT 2A.
Stavby mostů položili 5ks "I" profilů přes mezeru mezi SAT 2A a dilatací D1 - základ provizorního mostu.
13.10.2010
Prořezávání pokračuje a dle informací ze stavby bude ještě delší dobu pokračovat. Teprve teď se
přišlo na to, že dělat tu záslepnou zeď do ztraceného bednění nebyl úplně ten nejlepší nápad. Místo
40cm zdi je tam přes metr betonu, takže prořezávání je na dlouho - doslova "je to na týdny". Odhadem
je hotova jižní třetina, kde se začalo i s dalším odtěžováním. Netuším, zda to chtějí prořezávat až dolů,
či jako na rampě E udělají jen otvor v horní části a pak to vykoušou..
Mostní provizorium je hotové a přes staveniště je založena nová obslužná komunikace.
V D5-D7 se mohutně odtěžovalo, celá jižní polovina (včetně odkalovací nádrže) je odtěžena.
Cosi se začalo dít i prostoru mezi vilkou a klinikou.
Na rozhraní D7(8) a východní jámou již zbývá je úzký proužek původního terénu.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/101013
Víc než
úzký proužek původního terénu.
mě zaujal ten "dvouramenný" bagr. Krásná fotka.
15.10.2010
Na D1-D4 je klid. I řezání stěny je zastaveno. Od středy je prohloubena spára mezi porálem a D1.
Izolace domu s kotelnou je definitivně hotova a zasypává se.
V D5-D8 se stále odtěžuje. Dnes pravděpodobně likvidují starý kabelovod v D5. Jižní stěna jámy má
naznačená místa pro kotvy a ráno do ní najížděla vrtačka.
Na východě se opět začalo odtěžovat ve velkém. Pokračuje kotvení severní stěny směrem k Patočkově.
V jižní stěně se dodělávají poslední piloty v místě bývalé opravárenské haly.
Na stavbě asi panuje žízeň, pokušejí se navrtat i studnu .
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … ova/101015
Teprve teď se přišlo na to, že dělat tu záslepnou zeď do ztraceného bednění nebyl úplně ten nejlepší nápad. Místo 40cm zdi je tam přes metr betonu, takže prořezávání je na dlouho - doslova "je to na týdny".
Potom mi ale není jasné, proč to řežou v plné tloušťce. Když tam šlo nejdříve
ztracené bednění bez výytuže a do něj až čelní stěna, nebylo by lepší tu výplň obyčejně rozbít a řezat samostatně až tu čistou stěnu?
Strejda napsal:Teprve teď se přišlo na to, že dělat tu záslepnou zeď do ztraceného bednění nebyl úplně ten nejlepší nápad. Místo 40cm zdi je tam přes metr betonu, takže prořezávání je na dlouho - doslova "je to na týdny".
Potom mi ale není jasné, proč to řežou v plné tloušťce. Když tam šlo nejdříve
ztracené bednění bez výytuže a do něj až čelní stěna, nebylo by lepší tu výplň obyčejně rozbít a řezat samostatně až tu čistou stěnu?
Možná se z toho stala hlava 25 - aby to mohli rozbít, musí se dostat ke stěně z boku, z úrovně tunelu a aby mohli tunel udělat, musí to rozbít ... ;-)
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » SAT 2B - hloubené tunely k Myslbekově
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.687 s, vykonaných příkazů: 37.