Zkapacitnění Šáreckého potoka bude ale velice důležitý počin. V důsledku znemožnění výstavby R1 přes Suchdol, bylo na jistém tajném jednání zainteresovaných stran rozhodnuto obejít tuto překážku vybudováním trajlerové dopravy přes Vltavu a potom po toku Šáreckého potoka až ke stávajícímu okruhu R1. Indiskretností jedné uklizečky se toto ovšem dostalo na veřejnost.
Výhody: nebude nutné stavět ošklivé mosty přes Vltavu, nemusí se stavět krajině nevzhledné protihlukové stěny, zbytečné a drahé tunely pod Suchdolem se nemusí vyvrtávat a Suchdolčanům se tak umožní stavět soukromé kryty pro případ srážky Země s asteroidem v roce 2029. Do té doby budou kryty využity pro pěstování žampionů i když dovozem koňské mrvy se tato činnost značně prodraží, což jsou nevýhody. V této souvislosti se obnoví loděnice v Holešovicích, čímž se dosáhne zaměstnanosti zvláště pro severozápadní region Česka, odkud se budou přepravovat pracovníci po železnici do zastávky Bubny (proto se také staví).
V oblasti Ruzyně bude postaven rozsáhlý překladový terminál, pochopitelně směrem ke Kladnu, aby v Suchdole byl klid k pěstování žampionů, který bude navazovat na stávající leteckou dopravu, čímž se zmíněné žampiony dostanou rychle do světa, odkud bude přicházet u nás nedostatková koňská mrva. Souběžně s tím bude ovšem rozběhnut základní výzkum, který bude hledat její náhražku v počinech některých politiků (určitě ne našich!), v článcích některých novinářů (zajisté to zahraničních), případně v činech nás všech ostatních (určitě a výhradně občanů ČR).