Re: MÚK Malovanka IV.Q 2009
Co je podivné je to že v místě otvoru pro větráky začalo růst lešení. Může to být jenom dočasná opora pro
přesahy prutů, ale na to mi přijde příliš bytelné. Tak nevím.
není to podivné, je to lešení pro bednění stropu
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » MÚK Malovanka IV.Q 2009
Stránky Předchozí 1 … 7 8 9 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Co je podivné je to že v místě otvoru pro větráky začalo růst lešení. Může to být jenom dočasná opora pro
přesahy prutů, ale na to mi přijde příliš bytelné. Tak nevím.
není to podivné, je to lešení pro bednění stropu
dle mě nebudou strop nad JTT betonovat samostatně,ale bude se strop nad celým portálem betonovat v celku.
Jenomže tam ještě není hotové dno TGC / strop nad kanály. A s tou betonáží v celku nevím, přeci
jenom dno bylo 900 kubíků a byly v něm dvě docela velké díry.
Co je podivné je to že v místě otvoru pro větráky začalo růst lešení. Může to být jenom dočasná opora pro
přesahy prutů, ale na to mi přijde příliš bytelné. Tak nevím.
Tak to vypadá, že desku nad vyústěním kanálů budou betonovat až spolu s technologiemi (pěkně v klidu pod stropem). Už mě ta možnost napadla rříve, když s tím nespěchají.
Jo, ono to vlastně možná půjde. Dříve mi tam chyběl vhodný otvor pro betonpumpu. Jediný zjevný byl jenom v místě čerpací stanice a to je samostatná místnost. Ale dveřma v TGC by se tam mohla betonpumpa protáhnout.
V 14.00 byly už 4 ks schodů nasazené - tentokrát "naostro". Sundavali bednění ze severní stěny vjezdové rampy - pro nedostatek místa pěkná makačka.
Kolem třeetí osazovali předposlední schod, možná do tmy stihli i ten poslední.
Pod Královkou už je omalovaná, čekám přes víkend převedení provozu.
Jo, ono to vlastně možná půjde. Dříve mi tam chyběl vhodný otvor pro betonpumpu. Jediný zjevný byl jenom v místě čerpací stanice a to je samostatná místnost. Ale dveřma v TGC by se tam mohla betonpumpa protáhnout.
Ještě jsou tam také ta velká okna od připojovací rampy.
Zabetonované krátké bednění tubusu výtahu.
Bední portálovou stěnu - krásně jsou vidět vrata do TGC.
Montují bednění stropu TGC a vjezdové rampy.
Dnešní foto.
Omlouvám se za kvalitu fotek, svítilo sluníčko a ten kontrast už foťák nepobral.
Jak zde již bylo řečeno, schodište má osazená stupně. Připravují si prostor pro bednění
střední podesty. Tubus výtahu má vybetonováno krátké "mezipatro" a je ve výšce přípojné lávky
ke starému mostu. Dole u portálu SAT začalo dokončování povrchů.
Stejně tak jako jinde se kanalizace přes víkend nedělá, takže na rampě pokračovali až dnes.
V portálu se bední čelní stěna i z vnějšku, dodělavá se armování nad vraty čerpací stanice.
V prostoru TGC a vjezdové rampy se staví opory pro bednění stropu. Zajímavá situace je okolo
okna mezi TGC a rampou. Podle mého zde pouze chybí překlad, ale lešení v rampě je na tomto
místě nižší než v TGC. Nemá někdo nějakou konspirativní teorii proč?
Armování stropu JTT se (asi) zastavilo, navázání výstuže do STT je komplet, dolní vrstva železa je asi
tak do poloviny, horní do třetiny celkové délky.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/091207
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 5.jpg.html
Něco se betonuje...
Dnešní foto.
Armuje a bední se střední podesta schodiště.
Tubus výtahu bude mít asi ješte o patro více. Od pondělí bylo dobudováno lešení a dnes i začali s
armováním.
Čelní stěna portálu je zabedněna, a jak je vidět na kamerách, již se začala betonovat. Pravda, ráno
zde byla vidět i poněkud jednodušší přeprava betonu, betonpumpa "kolečko a jeřáb" .
Pokračuje bednění stropu portálu. Armování stropu JTT stojí, předpokládám, že budou pokračovat až
po zabetonování čelní stěny.
Pod Královkou začala rekonstrukce druhé poloviny vozovky.
Schodiště - zabetonovaná podesta. Takže položit poslední schod dolů, navařít zábradlí a "může se chodit na autobus".
Žlutý jeřáb zaujal strategickou polohu nahoře na hotovém STT. Jinak normální koncert - vjezdová rampa skoro hotové bednění stropu. Kousek musí nechat, dokud se nesundá lešemí z portálové stěny.
Dnešní foto.
Je to tak, schodiště má hotovou prostřední podestu.
Tubus výtahu bude opravdu ještě o patro vyšší. Stále se armuje, betonáž bych viděl tak
na neděli či pondělí.
V na rampě pokračují pomalým tempem práce na kanalizaci.
Pomulu se začíná odbedňovat čelní stěna portálu, je třeba místo pro dodělání stropu nad
vjezdovou rampou, který se začíná i armovat. Začal se pripravovat i strop nad TGC.
Armování stropu JTT stále stojí.
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … nka/091211
A strop nám roste před očima
http://mo.ttnz.cz/kamery/archiv/malovan … 5.jpg.html
Nevíte, bude Malovanka po dodělání hned zprovozněna v definitivní podobě?
Tubus výtahu - betonáž až zítra. Zůstane dodělat strojovna výtahu (bednění, armatura a betonáž.
Armování JTT - do půlky je hotová vrchní vrstva.
Vjezdová rampa - do třetiny spodní vrstva a současně i část TGC přiléhající k vjezdové rampě.
Ta část TGC u JTT bude asi vyšší než ostatní stropy.
Nevíte, bude Malovanka po dodělání hned zprovozněna v definitivní podobě?
Určitě ne, při vjezdu do tunelu Blanka by auta narážela do zdi.
no a šrotovné už by se na ně také nevztahovalo
no myslím, že bude Malovanka zprovozněna do definitiva, teda kromě vjezdů do tunelů,ale rampy budou všechny zprovozněné. a bude se odtěžovat rampa E
No, ono je to dost jedno, neboť bude uzavřena Patočkova kvůli SAT 2B
Akorát by tam mohl zajíždět autobus od Břevnova, udělat kolečko a až pak na objížďku...
Alespoň by se ty kloubáky nelámaly v té prudké zatáčce...
Omlouvám se, ale dneska se na Malovanku nedostanu (ne za světla) . Na další fotky budete muset počkat až do středy.
Právě začlo mrznout víc než doposud... kdoví, zda se ještě letos bude něco betonovat.
V Praze nikdy moc dlouho nemrzlo, uvidíme, co z toho bude.
Ja jsem tam dnes jel autobusem cca v 11, niceho zajimaveho jsem si v te rychlosti nevsimnul, jen ze pokladaji asfalt v druhe polovine Pod Kralovkou.
Právě začlo mrznout víc než doposud... kdoví, zda se ještě letos bude něco betonovat.
Nejsem si jistý, ale mám pocit, že se (při současných technologií) dá betonovat do nějakých mínus 10 stupňů.
Stránky Předchozí 1 … 7 8 9 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka - ARCHIV » MÚK Malovanka IV.Q 2009
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.163 s, vykonaných příkazů: 83.