Re: Letná - hloubené tunely (MÚK U Vorlíků)
Na severní vozovce Letná - Špejchar se docela maká. Neví někdo, jak to vypadá v úseku M. Horákové - MUK U Vorlíků?
Před stadionem je proveden nějaký výkop (kanalizace?), jinak se zatím nic neděje.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Letná - hloubené tunely (MÚK U Vorlíků)
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Na severní vozovce Letná - Špejchar se docela maká. Neví někdo, jak to vypadá v úseku M. Horákové - MUK U Vorlíků?
Před stadionem je proveden nějaký výkop (kanalizace?), jinak se zatím nic neděje.
Soudruzi, dnes se betonuje co? Dnes se betonují základové desky na severních rampách!
Jaký soudruzi...
No každopádně je v poledne hotovo... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 3.JPG.html
huberokororo napsal:Soudruzi, dnes se betonuje co? Dnes se betonují základové desky na severních rampách!
Jaký soudruzi...
To měla být parafráze na Černé barony, kdo nepochopil.
Soudruzi, dnes se betonuje co? Dnes se betonují základové desky na severních rampách!
Ale je to teprve podkladní beton pod desku
huberokororo napsal:Soudruzi, dnes se betonuje co? Dnes se betonují základové desky na severních rampách!
Ale je to teprve podkladní beton pod desku
Tak tak. Viděl jsem to jen letmo, ležela tam armatura, vypadalo to už jako deska, ale fotky ukázaly pravdu. Zase jsem se přiučil, netušil jsem, že pod beton se musí dát beton.
Tak tak. Viděl jsem to jen letmo, ležela tam armatura, vypadalo to už jako deska, ale fotky ukázaly pravdu. Zase jsem se přiučil, netušil jsem, že pod beton se musí dát beton.
Z praktických důvodů, zejména: vytvoření pevného, rovného a čistého podkladu (Armatura ani beton. směs se nedají položit do bláta. Respektive by neměly...), podklad a ochrana pro hydroizolaci...
Děkuji za vysvětlení, to odbočení do všech směrů je skutečně jednodušší při současné konfiguraci. V USA se tohle občas řeší tak, že za místem, kde je podélné odbočení, které jsem popsal, je pruh na otočení o 180°, ale to by na Letné asi neprošlo ;-).
Rampa 4: je zašalovaný strop (možná ne úplně celý, přes ohradu se nezoirientuju přesně)
Rampa 1: armuje se první část vnější stěny, šalují se podzemní kanály, snad už poslední kousek (není tam moc vidět)
Rampa 4: je zašalovaný strop (možná ne úplně celý, přes ohradu se nezoirientuju přesně)
Rampa 1: armuje se první část vnější stěny, šalují se podzemní kanály, snad už poslední kousek (není tam moc vidět)
Bohužel z ramp 1 a 4 máme nejmíň informací jak ústních, tak i fotografických.
Musíme spoléhat hlavně na informace z tunelblanka.cz
Bohužel na tu část úplně nejjižněji není z tramvaje vidět. Na tu severní je, tam se tvoří zatím podkladní betony šikmých bočních stěn kanálu, co jsem měl možnost si všimnout ráno.
Rampa 4: ten zašalovaný strop je první takt, ještě bude jeden. Zato je už skoro vyarmovaný. Dodělává se armatura (je v ní založená tlustá roura, snad kanalizace) spodní desky druhého taktu (konec dilatace R12)
Rampa 1: to, co jsem hlásil, je vnější stěna VZT kanálu (asi k tomu výklenku), je doarmovaná a z vnitřní strany zašalovaná. Je částečně zabetonovaná a částečně zaarmovaná spodní deska dilatace R13a (?). Ze šikmých podkladních betonů chybí už jenom kousek na vnější straně, zhruba na rozhraní R13a-R13b (VZT kanál je tam už pod podlahou)
To označení dilatací je jen orientační, kvůli zprovoznění tram se nějak měnilo jejich rozdělení a taktování, vycházím z nám známé situace http://www.tunelblanka.cz/_files/postup … _letna.jpg
edit: to huberokororo: za chvilku bude všechno vidět i z tramvaje
edit2: to anasazi: ono se tam celou zimu skoro nic nedělo
Bohužel na tu část úplně nejjižněji není z tramvaje vidět. Na tu severní je, tam se tvoří zatím podkladní betony šikmých bočních stěn kanálu, co jsem měl možnost si všimnout ráno.
Když se vyleze z auta, je vidět i na jih
a už se tam klube západní stěna vjezdové rampy... http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 8.JPG.html
Rampa 4: Spodní deska R12 je doarmovaná a dodělávají šalování, betonovat se bude možná už zítra
Rampa 1: Vnější stěna VZT kanálu (první takt R13a) je zabetonovaná. Spodní deska je dobetonovaná po konec dilatace. Šalují poslední kousek šikmého podkladního betonu.
viz foto http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic … 6.JPG.html
Rampa 4: R12 zabetonovaná spodní deska, zabetonovaná první část stropu. Vyarmovaná vnější stěna.
Rampa 1 : R13a první část: vybetonovaná a odšalovaná vnější stěna, stavějí se stojky pod první část stropu. Šikmé podkladní betony hotové.
Mezi rampami hotové stěny ramp, i příčné stěny, armuje se špička.
Rampa 4: R12 zašalovaná vnější stěna (dodělávají kousek kolem dilatační gumy)
Rampa 1: R13a začali šalovat první část stropu.
Mezi rampami se šaluje špička.
Dnes se bude něco betonovat na rampách 1 a/nebo 4. Při průjezdu tramvají tam už byla vidět připravená betonpumpa.
Rampa 4: R12 vnější stěna zabetonovaná (asi už včera).
Dnešní betonáž je zálivka lichoběžníku mezi rampami
Špička je vyšalovaná zevnitř, zvenku ještě ne
Rampa 1: R13a první část bednění stropu je skoro hotová
Dnes se betonuje špička (ještě po půl šesté)
R13a druhá část: je vyarmovaná vnější stěna i vnější stěna kanálu
R13a - vnější stěny zabetonované, odšalovávají se. První část stropu je vyarmovaná, stačí obšalovat.
R12 - šaluje se druhá část stropu
R13a - betonuje se první část stropu
R12 - začali s izolací stropu první části
Copak nám to lejí mezi dolatace 20a, b http://www.tunelblanka.cz/pic_fotogaler … photo=6846 ? Že by plavený popílek jako na NS? Podle toho, že je to tak rozpukané?
Asi se jim to trochu zdrclo.
Jo, jo, dali málo cukru.
R12/1 zaizolovaná, dodělávají krycí beton
R12/2 podšalovaný strop, složeno něco výzruže
R13a/1 položená izolace
R13a/2 podšalovaný strop, začalo armování (včetně stropu VZT kanálu)
Mezitím vylévají volné prostory k pažení: vnější stěna R12/1 hotové, mezi rampami hotové, vnější stěna r13a/1 ještě něco chybí
Strop R12/2 a R13a/2 se tento týden betonuje, kvůli výškovému rozdílu to bude ve čtyřech taktech. Začali včera, ve čtvrtek bude hotovo. Podle startovací výztuže pro štít portálu to vypadá, že oproti situaci budou portály vjezd/výjezd v rovině.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Tunel Blanka » Letná - hloubené tunely (MÚK U Vorlíků)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.177 s, vykonaných příkazů: 85.