101 Naposledy upravil: MP (03.05. 2013 08.24)

Re: Tunel Muzeum

vlakno napsal:

O tom je právě projekt humanizace SJM. Nicméně rozlívání začne už dávno před Nuselským mostem, protože dopravní stoka 5. května do města nepatří. Nuselák už přejede zlomek dnešního stavu.

A ti ostatní nejspíš vzlétnou nebo se budou přemísťovat teleportací. Tahle diskuze je bezpředmětná - přínosy "rozlití" tu žádné nikdy nebyly uvedeny (oni totiž žádné nejsou, všichni to sice vědí, ale nesmí se to říkat veřejně).
Stačí podívat se dnes do Prahy - prší, lidem se nechce moknout a téměř celá Praha stojí. A teď si to představte s "humanizovanými stokami". Máte to? tongue
Edit: opraven překlep

Thumbs up Thumbs down

102 Naposledy upravil: P_V (03.05. 2013 09.36)

Re: Tunel Muzeum

Je na čase si znovu prosvištět data z prognózy, zejména rozdílové kartogramy.
http://portal.cenia.cz/eiasea/download/ … 945417.pdf
Je tam jasně vidět, které varianty okolním komunikacím přitíží a které uleví. Posuzovaly se varianty nulová, a ty ostatní pak vždy se zúžením povrchové části na 2+2. Tak nějak z toho vyplývá, že největší úlevu okolním ulicím přinese B.4 dlouhý tunel 2+2. Druhá v pořadí je varianta nulová B.1, nedělat s magistrálou vůbec nic, neb auta si do městského okruhu najdou cestu sama a ta zbylá se z okolí stáhnou na volnější magistrálu. Varianta B.5 s dlouhým tunelem 1+1 je třetí v pořadí, ale je to za hodně peněz málo muziky ve srovnání s B.1. Ostatní varianty okolním ulicím přitíží, v kartogramu jsou to sice tenké čáry do plusu, ale ty ulice mají také jen zlomkovou kapacitu proti magistrále.

Thumbs up Thumbs down

103 Naposledy upravil: vlakno (03.05. 2013 12.02)

Re: Tunel Muzeum

Problém té studie je, že řeší úsek jen od Nuseláku po Muzeum (Praha 2), tedy nepočítá s redukcí IAD na celé magistrále, do které patří 5.května (od křížení s Jižní spojkou) a Holešovice až do Troje a dál V Holešovičkách. Pokud by se řešila doprava po kouscích a né celoměstsky, mohlo by to dopadnout tak, že jako optimální vyjdou tunely pod celým městem s výjezdy na křižovatkách.
Tady jsou trochu komplexnější kartogramy http://www.urm.cz/cs/clanek/340/vlivy-navrzenych-uprav
Je to z Humanizace SJM co řešil URM a TSK-UDI - http://www.urm.cz/cs/clanek/335/humaniz … magistraly

Humanizace magistrály se pravděpodobně bude řešit na Metropolitní ozvučné desce, tak bude zajímavé sledovat další diskuzi.
Tady je studie krátkodobých opatření z roku 2012 od MOBY, z kterých se bude taky vybírat http://www.ozvucnadeska.cz/uploads/asse … 120522.pdf

Ing. Malina, co se podílel na té studii MOBY: http://youtu.be/ND7xO6-TsRw?t=57m56s

Thumbs up Thumbs down

104 Naposledy upravil: AGa.. (10.05. 2013 12.27)

Re: Tunel Muzeum

Na  http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_PHA601 se objevil posudek (návrh nesouhlasného stanoviska) ke všem předloženým variantám..

Thumbs up Thumbs down