1 Naposledy upravil: Prochaine (14.05. 2012 15.08)

Téma: Tramvajové tratě, které brzdí sanitky a hasiče

Nové tramvajové tratě jsou tišší a levnější, brzdí ale sanitky a hasiče
http://zpravy.idnes.cz/nove-tramvajove- … -zpravy_ab

Kasme se asi bude smát, protože toto téma jsme rozebírali minulý týden a už je to venku.

2

Re: Tramvajové tratě, které brzdí sanitky a hasiče

rozebírali, ale taky jsem říkal, že už se to v médiích rozjelo před časem

pak sem ty odkazy přehodím

a celé téma bych hodil MHD smile

3

Re: Tramvajové tratě, které brzdí sanitky a hasiče

Ok, zahlédl jsem "buspruhy", tak jsem to dal sem - přesuň to dle libosti.

4

Re: Tramvajové tratě, které brzdí sanitky a hasiče

MHMP napsal:

Praha podporuje zmírnění negativních dopadů dopravy na obyvatele hlavního města zejména snížením hlukových limitů. A to použitím tiššího povrchu na vybrané vozovky nebo výstavbou tramvajových tratí bez zákrytu. „Díky použití konstrukce bez zákrytu a s kolejnicemi S49 se snížily naměřené hodnoty hluku z tramvajové dopravy v Podolské ulici až o 7,9 decibelu,“ uvedl náměstek.

5

Re: Tramvajové tratě, které brzdí sanitky a hasiče

zajímavý názor k tématu

"propadlá" trať viz foto http://imageshack.us/photo/my-images/687/003na50m.jpg/

Marek B. napsal:

Možná řeknu nesmysl, ale myslím si, že události Na 50. z poslední doby přesně svědčí o správnosti zbavování se panelů BKV v Praze, o tom, proč to DP prosazuje. Vůbec si nemyslím, že je chyba, že se to DP do poslední chvíle snažil vyjezdit po "starém." Jakákoliv investice do této tratě jsou totiž zcela vyhozené peníze, které se dají použít někde jinde. Každých 100 000 Kr. se hodí jednoduše. Co bohužel selhalo je schopnost trati zůstat sjízdnou až do provedení větší opravy. Jednoduše se ukazuje, že panely BKV jsou zcela neodolná technologie pro případ zanedbání údržby. Nedávno jsem byl na Ukrajině. Tratě vysloveně v tragickém stavu, zničené styky, rozvlněná GPK, ale vzhedem k blbuvzdorné technologii stykované kolejnice na pražcích ty tratě i po často více než 20 letech totální neúdržby zůstávají "v pohodě" sjízdné a to jsou objektivně v mnohem horším stavu, než trať Na 50. Tuto vlastnost bohužel panely BKV nemají a když dojde k vyhřeznutí panelu či jejich propadu, stává se trať vzhledem k technologii prakticky nesjízdná kvůli bodové závadě při celkově mnohem lepším stavu tratě.

Proto je dobře, že se DP této technologie zbavuje. Kdyby totiž nedej bože v budoucnu došlo z vážných ekonomických důvodů apod. k dlouhodobé neinvestici do tratí, na klasickém svršku se to "nějak vyjezdí", i když by došlo jistě k různým pomalým jízdám apod, kdežto tratě na BKV můžeme z velké části při dlouhodobější neúdržbě odepsat. Ostatně si vemte starou trať do Podbaby, byla v provozu 43 let a to zcela bez údržby. Ke konci na ní již byly různé defekty, ale se sníženou kvalitou jízdy by jistě v případě nedostatku peněz zvládla sloužit mnoho dalších let. To se o moc tratích na BKV říci nedá. Jsou tratě, co relativně drží, ale i třeba kvalitně provedená Vinohradská již byla částečně repanelizována.
zdroj http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/vi … 93#p166493

6

Re: Tramvajové tratě, které brzdí sanitky a hasiče

Palmovka - Krejcárek

Datum a čas vzniku: 13.01.2013 07:34

Úsek: Palmovka - Krejcárek

Typ dotčených linek: Tram  1, 10, 16

Typ události:  Překážka na trati

Náhradní autobusová doprava

osobní automobil 2AK 4543 najetý na tramvajový most - provoz narušen pouze v uvedeném směru, linky tram odkloněny přes Florenc - Hlavní nádraží - Olšanské náměstí (linka 1 dále na Ohradu a po své trase, linky 10 a 16 na Orionku a po své trase), do úseku Palmovka - Biskupcova je nasazena náhradní autobusová doprava X10, pro dopravu dále využijte prosím linku 9 na Olšanské náměstí, kde je v protisměru možný přestup na linky 5, 10, 16 a 26 do ostatních směrů

Čas obnovení provozu: 13.01.2013 09:06


takže se na Floře jezdilo z velké do malé Jičínské

7

Re: Tramvajové tratě, které brzdí sanitky a hasiče

Policejní vůz v Praze spěchal k případu a zůstal vězet v kolejišti

Policisté mířící k případu havarovali v pátek v podvečer na Plzeňské ulici v Praze 5. Policejní auto skončilo v tramvajovém kolejišti, odkud ho musel vytáhnout jeřáb.

http://www.novinky.cz/krimi/361673-poli … jisti.html