51

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Změny v MHD zatím bez zmatků

http://praha.idnes.cz/zmeny-v-prazske-m … -zpravy_hv

idnes.cz

No jo, sobota.....

Petr od Pankráce

52

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

A jeden clanek, tentokrat aktualne.cz:

http://aktualne.centrum.cz/domaci/regio … ?id=756080

Petr od Pankráce

53

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

205 nejezdí DPP, je tam nějaký Crossway
na 193 klasická Karosa
tablo Krčský hřitov postrádá 193

http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/smes/1209/pid/

54

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

tak tohle zatím vede!!!!!!

citybus.cz napsal:

Nové spojení ze Smíchova do Dejvic linkami 191/143 a vozem SOR č. 3591

Kudy z nudy? Pražská integrovaná nezklame! Zájemce o adrenalinové sporty potěší novodobá "dvěstěsedmnáctka" jedoucí pod čísly 191/143 s přestupem na Strahově a následnou bojovkou o své, již předehřáté místo :-) Neznalé cestující může vyřadit ze hry logická domněnka, proč by měli nastupovat do toho samého autobusu, který je před několika vteřinami vysadil.Otrlejší cestující však již vědí jak to je a ještě stihnou půl cigárka, než se jede dál :-)

http://www.youtube.com/watch?v=a6VF0_IOGOU


a kdo ještě neviděl MetroBus
http://metroweb.cz/diskuze/viewtopic.php?p=76536#p76536

55

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Tak to je nasup!! to opravdu vymyslel chorej mozek.....to je vybornej prestup smile

Jinak ta fotka Metrobusu je sqela!

Petr od Pankráce

56

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

MetroBus II.

http://metroweb.cz/diskuze/download/fil … ;mode=view

57

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Tak nejen strahov, ale i na Ohradni l. 215 dela divy, vystoupim, on popojede kousek dal a zase musim nastoupit, ach jo :-)

Jinak ta zastavka na Karlaku u odboru je stala, nebo jen docasne? ze je tam prenosnej sloupek....:-))

Petr od Pankráce

58

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Nové řády v MHD procházejí zatěžkávací zkouškou

http://www.novinky.cz/domaci/277663-nov … uskou.html

Novinky CZ

Petr od Pankráce

59

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

ONLINE prenos z nove MHD:

http://praha.idnes.cz/zmeny-mhd-praha-0 … zpravy_jan

:-) :-)

Petr od Pankráce

60

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

On-line reportaz je i na aktualne.cz:

http://aktualne.centrum.cz/domaci/regio … ?id=756066

Petr od Pankráce

61

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

bóží, díky změně a nejezdící Michelské najednou z vyskočilovy zmizelo 5 autobusů a už jezdí jen 118, dobrá náhrada tedy:-)

Thumbs up Thumbs down

62

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Myslim, ze tam stavi i 170....

Petr od Pankráce

63

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

tak teď ji ještě neoznačili (na zastávce brumlovka byli jen škrtlé všechny linky až na 118) dík za upozornění, naštěstí jel BB bus  - taková sociální jistota :-)

Thumbs up Thumbs down

64

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

No, ty zastavky jsou vůbec zvlastne oznaceny, o vikendu jsem si to tu prosel a je to des bes :-)

Petr od Pankráce

65

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Na Brumlovce se už delší dobu válčí s městem a odnáší to lidí, co tam pracují. Pracoval jsem tam a na Budějovickou jsem chodil raději pěšky. Oslabení o kloubové busy linky 205 tam bude hodně znát. Přitom se dostavěla Filadelfia (věžák) a staví se Delta I a II, lidí se tam bude pohybovat ještě více. Jak je to vůbec s těmi BB Centrum minibusy (provozuje je Veolia), podílí se na tom nějak ROPID nebo je to pouze privátní aktivita pana Passera?

Svoboda je bezcenná, neznamená-li také svobodu mýlit se. [Mahátma Gándhí]

Thumbs up Thumbs down

66

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

mrmarkus napsal:

Jak je to vůbec s těmi BB Centrum minibusy (provozuje je Veolia), podílí se na tom nějak ROPID nebo je to pouze privátní aktivita pana Passera?

řekl bych, že je to privátní aktivita...

67

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

také se domnívám že to je privátní část a ROPID jim do toho kecat nemůže(asi jako tesco busy na zličíně apod.), co mě překvapilo je občas označení těch busí místo BB1 a 2 801 a 802 takže zřejmě existuje nějaké číselné značení

Thumbs up Thumbs down

68

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Nebo panel běžně písmena neumí a místo B je tam osmička smile

Svoboda je bezcenná, neznamená-li také svobodu mýlit se. [Mahátma Gándhí]

Thumbs up Thumbs down

69

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

tomis napsal:

co mě překvapilo je občas označení těch busí místo BB1 a 2 801 a 802 takže zřejmě existuje nějaké číselné značení

každá linka má jen číselné označení
např NAD za tram je 8xx a občas je to vidět i ven...

70

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Tak jsem se úspěšně vrátil z průzkumu pražské MHD. Na Budějovické stál na každé zastávce člověk ve žluté vestičce a rozdával rady jak, kudy, kam, chvílemi nevěděl kam dřív skočit, popřípadě nedokázal poradit, lidé se aktivně ptali i řidičů. Co jsem tak odpozoroval, tak 80% lidí na změny nadávalo a 20% si je chválilo. 118 jezdí na Dvorce s pravidelným 4 minutovým zpožděním. Stejně tak 188 na Pankráci, také 4 minuty zpoždění. 193 nabrala už na Pankráci 3 minuty zpoždění (směr Šeberák). Ve všech případech je to průměr z 5 spojů, ani jeden spoj nepřijel na čas:( U České televize je překresleno vodorovné značení před kruhovým objezdem, aby se tam vešly ty kloubáky, no stejně se nevejdou a berou to protisměrem. Původně jsem měl radost ze 118 na Smíchov, jenže večer, kdy bych tento spoj využil, jezdí 118 jen na Dvorce, takže zase nic. A nejvíc mě štve změna trasy 121, tou jsem jezdil nejčastěji, na Lhotku mi to trvalo 8 minut, teď to mám s přestupem za 18 minut:mad: a to nesmí mít 193 větší zpoždění než 2 minuty, jinak je to 25 minut:( No snažím se najít nějaká pozitiva, ale pořád nacházím jen změny k horšímu:( To i ta zrušená 205 jezdila na Lhotku za 14 minut. Jo a další postřeh, dříve na linkách 188 a 193 jezdili jen a pouze nízkopodlažní vozy, teď je to u 188 tak ze 30% a u 193 tak z 80% což nechápu proč na takovou linku, jako je 193, dávají něco jiného než nízkopodlažní vozy, je to tam samý důchodce, hlavně mezi poliklinikou Budějovická a nemocnicí Krč.

Thumbs up Thumbs down

71

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Tak take jsem byl na pruzkumu, tentokrate tramvajovem. z domu jsem vysel v 13.50 a sel dolu na linku 6, ta mi prijela za 2 min., obsazenost az na Albertov, kam jsem jel byla tak 25 - 35 pct. Na Albertove vystup, cekani cca minutu na 24 smer Strossmayerovo nam. tam to prijelo na cas, tj. za 17 min. Obsazenost byla celou cestu tak 35 pct, akorat od Karlaku tak 55 - 65 pct. Na Strosu vystup pul minutky cekani na linku 5 smer Hradcanska - tam jsem byl za 4 minuty. Obsazenost petky tak 20 pct max. Na Hradcanske prestup zpet na linku 18, jela okamzite :-) Obsazenost do centra tak 25 pct, od Narodni tak 50 - 60 pct. Takze ja byl dnes moc spokojenej, tramvaje dnes fungovali dobre.

POstrehy - Linka 6 na Synkaci vzorne cekala na 193, ktera prijela za ni.
Zlobilo SSZ u let. Tunelu na nabrezi, tam to ridil asi nejaka hlava zhora, to byl strasny zmatek :-( Cekali jsme tam dve minuty, pritom byl slaby provoz, nevim, proc tam nesla preference, nebo aspon pevnej cyklus
Na kriz. Badeniho x M. Horakove nejdou svetla, blikaji.

Petr od Pankráce

72

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Obsazenost míst k sezení nebo celkové kapacity tramvaje?

Thumbs up Thumbs down

73

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Sibstr: Plně vás chápu. Pracuji na Ryšánce a bydlím v Modřanech. 121 byl můj oblíbený spoj, který byl přímější a hlavně jsem se vyhnul Kačerovu a Zálesí, teď se mi nabízí přestup z 139/150/157 u nemocnice v Krči na 193, ale nechce se mi. Ráno snad ještě jo, ale odpoledne se rvát do dobytčáků z Kačerova fakt nebudu, vystupovat pak jako magor na každé zastávce, než se udělá místo, to znám už moc dobře z minulosti a odmítám to znovu podstupovat. Takže jak jinak? Odpoledne to vidím na 118/124 na Dvorce nebo 170 na Přístaviště, ale musí to jezdit. Jestli budu čekat na zastávce a bude běžně zpoždění 5 minut, tak mě to ale zajímat nebude. S těžkým laptopem na zádech trochu komfortu potřebuji. Samozřejmě mohu sednout do auta, ale to nechci, líbí se mi veřejná doprava, jen v mém městě nejezdí tak jak potřebuji sad

Svoboda je bezcenná, neznamená-li také svobodu mýlit se. [Mahátma Gándhí]

Thumbs up +1 Thumbs down

74

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Mrmarkus: Mno 170 a 118 a 124 jezdi docela casto. Nejsem zastance Ropidu, ale....nenei to nekdy trosku pohodlnost? :-)  chapu tezky notas, ale nekdy mi proste prjde ze vsichni nadavaji....nic ve zlym myslim celkove, ze kazdy vidi jen to spatny.....:-)

Ivosh: No myslel jsem obsazenost cele tram sedel jsem dycky :-)

Petr od Pankráce

75

Re: Megazměna PID v září 2012 a následné úpravy...

Samozřejmě jsem pohodlný až lenoch, ostatně proto prý jsem dobrý vývojář softwaru smile Živí mě automatizace a optimalizace podnikových procesů a pravidel, tak ze sebe mohu dělat oběť povolání. Už jsem si dohledal, že když dojdu půl kilometru do zastávky Krčská, skutečně tam mám 3 linky busů 170, 118 a 124, tím je myslím moje cestování jasné, tohle je dobrá trasa s nízkým rizikem nepravidelností. Protože nepůjdu na čas, je mi putna, jaké zpoždění si busy budou přivážet, něco prostě brzy přijede a o to jde. Je to horší trasa, než jsem měl díky 121 nebo v zimě 205 (nevadil mi delší jízdní čas, vyhovovalo mi sednout si na Ryšánce do busu, v klidu se vézt 23 minut do Modřan a číst si knížku), ale dá se to.

Svoboda je bezcenná, neznamená-li také svobodu mýlit se. [Mahátma Gándhí]

Thumbs up Thumbs down