Téma: Omyly a mýty o áčku do Motola
pište co jste zaslechli
a co si myslí lidé, kteří nemají informace...
jako např. na Vypichu bude stanice
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Áčko do Nemocnice Motol » Omyly a mýty o áčku do Motola
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
pište co jste zaslechli
a co si myslí lidé, kteří nemají informace...
jako např. na Vypichu bude stanice
Mno, aktuálně teda mýty nemám. (Poptám se důchodců v Kauflandu.) Nicméně mám např. za to, že jsem viděl před časem variantu kratší bez Motola přes BH na Dědinu a letiště se stanicí Malý Břevnov (v parčíku), která skoro vypadala, že je vítězná. Ale nemůžu (už) najít žádné vizualizace. Také si pamatuji diskusi na téma eskalátory z Motola do Kauflandu Stále slýchám od "znalců", že je to sichr!
pokud má někdo zájem se dozvědět mýty o čemkoliv, tak nejsnáze se všechny dozví sledováním "seriozních" medií..
Mno, aktuálně teda mýty nemám. (Poptám se důchodců v Kauflandu.) Nicméně mám např. za to, že jsem viděl před časem variantu kratší bez Motola přes BH na Dědinu a letiště se stanicí Malý Břevnov (v parčíku), která skoro vypadala, že je vítězná. Ale nemůžu (už) najít žádné vizualizace. Také si pamatuji diskusi na téma eskalátory z Motola do Kauflandu Stále slýchám od "znalců", že je to sichr!
to bude spíš nějakej mýtus , s motolem nebo vypichem se myslím počítalo v každé variantě, bohužel zvítězila (nejspíše z úsporných důvodů) varianta motol místo vypich1, která by umožňovala druhý vestibul na Bělohorskou - vedle Kauflandu. Takhle půjde (jak už kdosi zjistil) o jediné křížení metra a tramvaje v Praze bez přestupu. Další mýtus, že V.A bude bez P+R (po r.1990 má každá nová trasa) se naštěstí ukázal nepravdivým a záchytný parking bude na Veleslavíně.
koukám, že i sám mluvčí neví...
2010-01-03 - Hradčanská - zastávka (Daniel Vodňanský)
Dobrý den, rád bych měl dotaz ohledně podoby obnovené tramvajové zastávky Hradčanská. Dlouhá léta se zde vzhledem ke značnému množství projíždějících linek vyskytovaly 2 refýže pro různé linky obou směrů, což mělo být podle vizualizací zachováno. Nyní ovšem staví tramvaje všechny za sebou ve značné délce a jejich čísla se vzhledem k jejich počtu ani nevejdou na světelný informační panel. Proto bych se rád zeptal, co k této změně koncepce vedlo.
2011-01-04 - Re: Hradčanská - zastávka (František Polák)
Dobrý den, úprava rozsahu zastávek tram na Hradčanské byla provedena na popud MČ Praha 6 a má zcela logický základ: začalo se stavět metro V.A a po jeho zprovoznění (2014) budou kapacity tramvajové dopravy podstatně menší, protože její zátěž odsaje právě metro a to jak z větve střešovické (stanice Petřiny), tak větve bělohorské (stanice Vypich).
asi sem se odkaz na diskusi na k-reportu hodí nejvíc
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2327494
i na "Blanku" došlo...
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Áčko do Nemocnice Motol » Omyly a mýty o áčku do Motola
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 0.100 s, vykonaných příkazů: 90.