Téma: Stanice Nemocnice Motol
Hloubená, stavěná ve velkém zářezu s mohutnou opěrnou zdí a trvalými kotvami... no možná trochu kecám... opravíme...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Áčko do Nemocnice Motol » Stanice Nemocnice Motol
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Hloubená, stavěná ve velkém zářezu s mohutnou opěrnou zdí a trvalými kotvami... no možná trochu kecám... opravíme...
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=1739254
Iiii
Odesláno Sobota, 27. března 2010 - 16:32:01
Může mi někdo potvrdit nebo vyvrátit zvěst, co jsem slyšel z agentury JPP, že stavba metra v Motole zasáhne "tajnou" podzemní nemocnici, co tam je?
Martin
Odesláno Sobota, 27. března 2010 - 18:47:47
O "tajné" nemocnici v Motole vím jen to, že by tam něco mělo být. Asi se bude jednat o podzemní prostory s lůžkovou částí, které má každá větší nemocnice v Praze. Takže nic tajného.
Thomayerova
Bulovka
Iiii
Odesláno Sobota, 27. března 2010 - 23:19:52
Ale sranda je v tom, že tyto prostory byly tajné pro projektanty, takže údajně přijdou vniveč.
Motol - jen připomínám - celá oblast byla dlouho vojenským cvičištěm, ještě za totáče tam chodili "na vojnu" studenti VŠ.
V areálu dnešní nemocnice je pomníček na místě, kde byl na tehdejším vojenském cvičišti popravem za WWI známý voják Kudrna.
Vlastně před pár lety teprve dosloužila stará nemocnice Wehrmachtu/SS v přízemních barákách spojených dlouhou tunelovou chodbou. Sám jsem tam asi 2-3x ležel, tedy až když to byl OÚNZ nebo jak se to za socíku jmenovalo Tahle stará nemocnice, ale byla v areálu, kde je i dnešní (od dětské směrem k Na Homolce) ne na druhé straně silnice , kde bude stanice metra.
dovolil jsem si vložit do alba ze čtvrtka dnešní 3 slepenice z garáží , chtělo by to vybrat jedno místo odkud dělat časosběr
+ jako bonus montáž heliportu na nemocnici za asistence APB :-)
vyfocená oblast je zde , zde by měl údajně být hloubený úsek pro obratové koleje za stanicí Motol
To snad je jenom oblast pro pristup ne? Hloubene to ma byt cca tady: http://www.mapy.cz/?query=#mm=FP@dm=132 … 98240@z=14
neplánuje se udělat rovnou i průchod ke kauflandu? je to zhruba 300 m k zastávce Obora Hvězda
neplánuje se udělat rovnou i průchod ke kauflandu? je to zhruba 300 m k zastávce Obora Hvězda
tak do toho kopce bych šlapat nechtěl
včera jsem to šel pěšky ten kopec od Motola při focení a je to parádní převýšení, by byly jak eskalátory na Míráku :-) néli víc :-D
Jojo. Kdysi jsem to počítal. Úroveň terénu středu stanice Motol je podle dokumentace EIA 322 metrů. Úroveň terénu Bělohorské v okolí Kauflandu je 375 metrů. To máme stoupání minimálně 53 metrů, při obvyklém sklonu 30° délku eskalátoru 106 metrů. Při běžné rychlosti 0,7 m/s doba jízdy dvě a půl minuty.
Jenomže... ty trojúhelníky. Jedním eskalátorem téhle délky a sklonu by se zvládla překonat "vzdušná" (řekněme spíš vodorovná) vzdálenost cca 91,7 metru. I ta nejkratší vodorovná vzdálenost od stanice Motol směrem na Bělohorskou je ale přes 300 metrů.
To znamená dvě možná řešení:
- eskalátor s menším sklonem - spočítejme si trojúhelník: svislá 53 m, vodorovná cca 320 m --> délka eskalátoru 325 metrů, při maximální rychlosti 0,75 m/s jízdní doba přes sedm minut. Nehledě na to, že by eskalátor asi místy vyjel nad povrch;
- eskalátor - chodba - eskalátor, což bych tedy chtěl vidět, jak by někdo byl ochotný financovat výstavbu a provoz takové věci a ta doba výlezu ze stanice by se o moc nezkrátila.
A to už nemluvím o možnostech evakuace z takové věci, když se něco zasekne nebo začne hořet.
V sobotu jsem se šel projít a už je vykácen les u stanice Motol - http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=132896704+ … 12832@z=15
dál ve směru na obratové koleje jsou vidět kolíky, ale má to jít hloubeně, tak nevím proč kolíkují
pokračuje kácení stromů směrem k Bus zastávce Nemocnice Motol přibližně tady
dnes Hochtief oplotil temer celou budouci stavebni jamu pro stanici, neboli staveniste MO1 myslim
v týdnu probíhal dodatečný geologický průzkum v prostoru stanice
Začal se oděžovat svah v místě stanice a úpravy a přeložky na druhé straně u nemocnice.
Jojo. Kdysi jsem to počítal. Úroveň terénu středu stanice Motol je podle dokumentace EIA 322 metrů. Úroveň terénu Bělohorské v okolí Kauflandu je 375 metrů. To máme stoupání minimálně 53 metrů, při obvyklém sklonu 30° délku eskalátoru 106 metrů. Při běžné rychlosti 0,7 m/s doba jízdy dvě a půl minuty.
Jenomže... ty trojúhelníky. Jedním eskalátorem téhle délky a sklonu by se zvládla překonat "vzdušná" (řekněme spíš vodorovná) vzdálenost cca 91,7 metru. I ta nejkratší vodorovná vzdálenost od stanice Motol směrem na Bělohorskou je ale přes 300 metrů.
To znamená dvě možná řešení:
- eskalátor s menším sklonem - spočítejme si trojúhelník: svislá 53 m, vodorovná cca 320 m --> délka eskalátoru 325 metrů, při maximální rychlosti 0,75 m/s jízdní doba přes sedm minut. Nehledě na to, že by eskalátor asi místy vyjel nad povrch;
- eskalátor - chodba - eskalátor, což bych tedy chtěl vidět, jak by někdo byl ochotný financovat výstavbu a provoz takové věci a ta doba výlezu ze stanice by se o moc nezkrátila.
A to už nemluvím o možnostech evakuace z takové věci, když se něco zasekne nebo začne hořet.
Tak jsem teď zase zaslechl nějaký hoax, že by snad měl stavbu tunelu a eskalátoru financovat Kaufland, a že se o to zasadilo i nějaké občanské sdružení. Mělo by to vylézat na spodku garáží. Myslím, že je to holý nesmysl a obchod by neutáhl ani provoz, natož stavbu, nehledě na zmíněné extrémnosti, jako je délka eskalátorů a doba jízdy... Jen by mě zajímalo, odkud pramení podobné informace...
vlastně každý hypermarket má zájem zejména o zákazníky, kteří odvážejí velký nákup v zaplněném kufru auta. Taky proto je Makro, kde je jeden nákup v průměru za několik tisíc, největší a nejziskovější. Takový Nový Smíchov na superrušném místě je jednou z mála vyjímek, kromě zákazníků v autech má hodně i ty ostatní.... Investovat ohromnou částku do pohodlí zákazníka, který odchází s nákupem za stovku v igelitce na pojízdné schody, to opravdu může napadnout jen nějaké "občanské sdružení" - které jistě by požadovalo , aby to financoval někdo jiný....a taky je nutno vnímat vývoj. Ani zákazníci, ani obchody nemají čas a není pro ně efektivní běhat pro každou blbost zvlášť. Trend je jasný - k nákupům na dlouhou dobu (tedy autem), snad až na to čerstvé pečivo.
2. vestibul v Motole bych uvítal nejen kvůli Kauflandu ale jako návaznost na tram a busy na Bělohorské,
„výstup směr Bělohorská“ ale přeci neznamená , že lidi musí vylézt přímo na ní, takže se dají na povrch
hned jak to bude možné, je zbytečné je držet pod zemí v nějaké chodbě, zbytek dojdou po povrchu.
Jenže na 2. vestibulech se šetří nejvíc, na VA budou na druhé straně jen výtahy a když počítám tak
z 16 nových stanic (po r. 1990) mají 2. vestibul jen 3 a to jsou Stodůlky ještě uzavřené…
2. vestibul v Motole ...
Kontrolní otázka: Nepřekáží vám v tom vašem plánování územní rezerva pro Břevnovskou radiálu?
vlastně každý hypermarket má zájem zejména o zákazníky, kteří odvážejí velký nákup v zaplněném kufru auta. Taky proto je Makro, kde je jeden nákup v průměru za několik tisíc, největší a nejziskovější. Takový Nový Smíchov na superrušném místě je jednou z mála vyjímek, kromě zákazníků v autech má hodně i ty ostatní.... Investovat ohromnou částku do pohodlí zákazníka, který odchází s nákupem za stovku v igelitce na pojízdné schody, to opravdu může napadnout jen nějaké "občanské sdružení" - které jistě by požadovalo , aby to financoval někdo jiný....a taky je nutno vnímat vývoj. Ani zákazníci, ani obchody nemají čas a není pro ně efektivní běhat pro každou blbost zvlášť. Trend je jasný - k nákupům na dlouhou dobu (tedy autem), snad až na to čerstvé pečivo.
Jenže větší obchodní centra na metru nežijí jenom z těch nákupů v hypersupermegamarketu. Minimálně stejně zajímaví jsou pro ně zákazníci všech těch butiků, obchůdků s kdečím, restaurací a kin, kteří si nákup mnohdy v násobně větší hodnotě klidně odnesou v tašce (či kabelce) pěšky...
kočkodan napsal:2. vestibul v Motole ...
Kontrolní otázka: Nepřekáží vám v tom vašem plánování územní rezerva pro Břevnovskou radiálu?
radiála má být v tunelu ? Povrchová silnice mi nevadí...
radiála má být v tunelu ? Povrchová silnice mi nevadí...
Ono to vypadá, že díky různým sdružením, budou do budoucna všecny větší silnice v tunelech, jinak nemají šanci na schválení.
Břevnovská radiála - aspoň podle konceptu územního plánu - je pod zemí akorát v místech křížení s Bělohorskou, za Kauflandem má jít v téhle variantě na povrchu. Variant je ale celá řada a do schvalování nového územního plánu daleko, takže těžko říct.
Upřímně řečeno, stanice Motol je položena podle všech možných dokumentací i územního plánu prakticky rovnoběžně s Bělohorskou. Myslím, že druhý vestibul by přiblížení k Vypichu nebo Kauflandu nijak podstatně nepomohl, pořád je to strašně daleko a vysoko.
kubajsu 11:37 - pokud jde o obchodní centra s kiny, restauracemi atd. ala Nový Smíchov, jistě máte pravdu. Ale Kaufland Vypich je jen taková hodně velká samoobsluha...
Vypich - kolem je park Hvězda a vilová čtvrť. Stanice metra bude kousek na Petřinách a v Motole a časem na Bílé Hoře. Vypich a okolí má zůstat dále "řídce" obydlen, již dnes je dobře dostupný autem, tram i busem, navíc to bude ještě lepší po výstavbě Břevnovské radiály.
Pokud druhý výstup, tak určitě přednostně je řada dalších míst, kde by se daly peníze utratit efektivněji - např. ten druhý plánovaný z Hradčanské do Dejvic
kubajsu 11:37 - pokud jde o obchodní centra s kiny, restauracemi atd. ala Nový Smíchov, jistě máte pravdu. Ale Kaufland Vypich je jen taková hodně velká samoobsluha...
Určitě souhlas. To já jen obecně
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Silnice - dálnice a okruhy - mo.ttnz.cz » Áčko do Nemocnice Motol » Stanice Nemocnice Motol
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.
Vygenerováno za 6.714 s, vykonaných příkazů: 99.